725,70 zł
31 sty 2025
Online
Termin niedostępny

Zdalna obsługa trudnego klienta

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

31 sty 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

6 godz.

Prowadzący:

Logo
Małgorzata Cużytek

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieocenione dla każdej firmy. Podczas szkolenia dowiesz się na czym polega utrzymywanie dobrych relacji z klientem i dlaczego są takie ważne.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Średni

Szkolenie dedykowane jest dla tych osób, które reprezentują firmę na zewnątrz, budując wizerunek firmy i relacje z klientem.

MODUŁ I. ZASADY PROFESJONALNEJ ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTAMODUŁ II. PSYCHOLOGICZNE TYPY ZACHOWAŃ KLIENTÓW

  1. Analiza zachowań klientów jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
  2. Analiza Transakcyjna wg Erica Berne’a 

MODUŁ III. TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?

  1. Dlaczego powstają trudne sytuacje z klientem?
  2. Nastawienie do pracy z klientem ma znaczenie
  3. Słowa, zdania, wyrażenia, które mogą być źródłem powstawania trudnych sytuacji 

MODUŁ IV. ASERTYWNOŚĆ W SYTUACJACH TRUDNYCH

  1. Asertywność – budowanie postawy asertywnej
  2. Zdarta płyta jako narzędzie radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta
  3. Stawianie granic
  4. Konstruktywna informacja zwrotna

Podsumowanie - Indywidualne konsultacje z trenerem – sesja pytań i odpowiedzi

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

  • Prezentację
  • Analizy przypadku
  • Moderowane dyskusje
  • Ćwiczenia
  • Testy
  • Ćwiczenia indywidualne

W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Uczestnik otrzymuje:

  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Wiedza:

Opisuje techniki ułatwiające komunikację z Klientem

Charakteryzuje techniki zadawania pytań

Umiejętności:

Rozpoznaje preferencje komunikacyjne Klientów

Prowadzi efektywne rozmowy przez telefon i bezpośrednio

Opisuje i stosuje metody komunikacji z trudnym Klientem

Kompetencje społeczne:

Stosuje zasady budowania dobrych relacji biznesowych z Klientem

Stosuje zasady obsługi Klienta wpływające na jego zadowolenie i lojalność

Szkolenia i Kursy które mogą Cię zainteresować