Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieocenione dla każdej firmy. Podczas szkolenia dowiesz się na czym polega utrzymywanie dobrych relacji z klientem i dlaczego są takie ważne.
Szkolenie dedykowane jest dla tych osób, które reprezentują firmę na zewnątrz, budując wizerunek firmy i relacje z klientem.
MODUŁ I. ZASADY PROFESJONALNEJ ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTAMODUŁ II. PSYCHOLOGICZNE TYPY ZACHOWAŃ KLIENTÓW
MODUŁ III. TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
MODUŁ IV. ASERTYWNOŚĆ W SYTUACJACH TRUDNYCH
Podsumowanie - Indywidualne konsultacje z trenerem – sesja pytań i odpowiedzi
Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
Opisuje techniki ułatwiające komunikację z Klientem
Charakteryzuje techniki zadawania pytań
Rozpoznaje preferencje komunikacyjne Klientów
Prowadzi efektywne rozmowy przez telefon i bezpośrednio
Opisuje i stosuje metody komunikacji z trudnym Klientem
Stosuje zasady budowania dobrych relacji biznesowych z Klientem
Stosuje zasady obsługi Klienta wpływające na jego zadowolenie i lojalność