1820,40 zł
3 - 4 sie 2026
Kraków

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

3 - 4 sie 2026

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

16 godz.

Prowadzący:

Logo
Aleksandra Chrapko

Cena:
netto:

1820,40 zł
1480,00 zł

Pozostałe terminy:

Pokaż wszystkie terminy

Ostatnio wiele mówi się o produktywności i umiejętności planowania zadań tak, by zmieściło się to, co najważniejsze dla każdego z nas. Produktywność to umiejętność znalezienia odpowiedniego balansu, innego dla każdego, dzięki któremu w ciągu dnia/tygodnia/miesiąca… mamy czas zarówno na pracę zawodową, ale także na to co cieszy nas poza tym. Dlatego tak ważna jest umiejętność korzystania z narzędzi, które pozwalają efektywnie wykorzystać osiem godzin w pracy i potem równie efektywnie wykorzystać tak zwany czas wolny. Czasami związane jest to z obroną własnych wartości, przekonań, odmową wykonania mniej priorytetowych dla nas zadań – stąd na szkoleniu moduł poświęcony budowaniu postawy asertywnej. 

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Zaawansowany

Dla wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się jak zarządzać sobą w czasie i jak wyznaczać granice w życiu osobistym i zawodowym.

MODUŁ I. ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

Ta część szkolenia ma na celu poznanie przez uczestników narzędzi, które pomagają efektywnie budować plany dnia, ustalać priorytety, dostrzegać złodziei czasu. To także przestrzeń na to by uczestnicy mogli potestować w praktyce te techniki i podjąć decyzję, które z nich mogą wykorzystać na co dzień w pracy czy życiu prywatnym. 

  1. Aktywne podejście do zarządzania czasem
  2. Krąg reguł zarządzania czasem w pracy i życiu prywatnym
  3. Organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów
  4. Sposoby ustalania priorytetów
  5. Zysk i strata w planowaniu zadań - szacowanie czasu
  6. Analiza celów i kontrola ich realizacji
  7. Metoda wyznaczania celów - SMART
  8. Obrany cel a elastyczność w działaniu
  9. „Złodzieje czasu” - czynności, sytuacje, które nie sprzyjają efektywnemu zarządzaniu czasem
  • Wewnętrzne i zewnętrzne pochłaniacze czasu
  • Wpływ na pojawianie się „złodziei czasu”
  1. Analiza własnego stylu zarządzania czasem i źródeł motywacji w realizacji wyznaczonych zadań
  2. Pozytywne spojrzenie na ustalone cele i ich realizację - radzenie sobie z niepowodzeniami
  3. Techniki analizowania czasu pracy i tworzenie „planów działań”
  4. Tworzenie planu pracy i jego kontrola
  5. Delegowanie zadań
  6. Przyczyny i przeszkody w zarządzaniu czasem

MODUŁ II. BUDOWANIE POSTAWY ASERTYWNEJ

Moduł ten uczy w jaki sposób swoimi zachowaniami, komunikatami i postawą bronić własnej przestrzeni do wykonania własnych priorytetowych dla siebie zadań. Uczestnicy poznają także zasady odnośnie tego, jak mówić wprost o swoich potrzebach, by inni brali je pod uwagę w swoich planach. 

  1. Co to jest asertywność?
  2. Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego
  3. Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych
  4. Komunikat ja - jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy
  5. Asertywne wyrażanie opinii i ocen
  6. Stawianie granic
  7. Obrona przed krytyką

Szkolenie przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę praktycznego ćwiczenia zdobytej wiedzy.

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • burze mózgów

Opiekun szkolenia:

Katarzyna Szypowska

Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych

515 212 452

12 399 41 92

kszypowska@avenhansen.pl

Uczestnik otrzymuje:

  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Pozostałe korzyści:

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • znali podstawowe zasady zarządzania czasem
  • potrafili ustalić priorytety zgodnie z przedstawionymi zasadami
  • potrafili efektywnie zaplanować szereg zadań
  • znali zasady wyznaczania celów i zasady ich monitorowania
  • potrafili radzić sobie ze „złodziejami czasu”
  • potrafili skutecznie delegować zadania innym
  • skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z brakiem czasu
  • potrafili zbudować harmonogramy, łączące w sobie złożone zależności
  • potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych
  • potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji
  • znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy
  • potrafili radzić sobie w sytuacjach stresujących

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
27 lis 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN
Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
11 gru 2025
14 godz.
Kraków
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).