Opis i cele
Szkolenie przygotowuje do prowadzenia atktywnej sprzedaży produktów bankowych.
Po szkoleniu uczestnik:
• Rozróżnia rodzaje pytań
• Zadaje pytania badające potrzeby dla poszczególnych grup produktowych
• Rozumie wagę odważnej postawy dla efektów sprzedażowych
• Rozróżnia potrzeby Klienta i jest gotowy do prezentacji produktów w zależności od zdiagnozowanych potrzeb
Charakterystyka uczestników
Pracownicy placówek sprzedażowych oraz mobilni doradcy
Program
["1.\tOdwaga a rozwaga w sprzedaży – wykład", "2.\tGra szkoleniowa Targowisko", "3.\tJakie zachowania z gry widzicie we własnej sprzedaży? – praca w grupach", "•\tJakie zachowania mogą wesprzeć proces sprzedaży ? – prezentacja wyników pracy grupowej", "•\tJakie zachowania będą obniżały skuteczność sprzedaży? – prezentacja wyników pracy grupowej", "4.\tCzego oczekują poszczególne grupy Klientów. Charakterystyka segmentów", "5.\tKształtowanie umiejętności badania potrzeb Klienta", "•\tPytania proceduralne a pytania o potrzeby", "•\tPytania otwarte a zamknięte", "•\tPytania pogłębiające", "6.\tRodzaje potrzeb Klienta", "•\tRodzaje i poziomy potrzeb Klienta", "•\tCase studies - praca w grupach - przygotowaniu zestawów pytań z podziałem na pytania o potrzeby i pytania proceduralne", "•\tSymulacje rozmów handlowych na podstawie case studies wraz z przekazaniem informacji zwrotnej", "•\tIndywidualne stworzenie listy pytań, które w pierwszej kolejności uczestnicy chcą wdrożyć w rzeczywistość uczestników – arkusz wdrożenia", "7.\tPrzygotowanie i wypełnienie arkuszy działań wdrażających umiejętności ze szkolenia"]
Zastosowane metody
Nasze szkolenie zakłada aktywne uczestnictwo Uczestników do czego zachęcamy poprzez aktywizujące techniki uczenia się. Wiemy, że uczestnictwo i zaangażowanie są kluczowe dla efektywnego procesu uczenia się, dlatego to szkolenie zostało starannie zaprojektowane pod względem form pracy w taki sposób aby Uczestnik czasie jego trwania nie miał pokusy korzystania z innego ekranu. W ramach szkolenia zastosujemy:
• Case studies:
Praktyczne sytuacje, które prezentujemy w formie studiów przypadków opartych na rzeczywistości bankowości spółdzielczej. Wspólnie analizujemy wyzwania, podejmujemy decyzje i wyciągamy wnioski, co umożliwia lepsze zrozumienie i zapamiętanie materiału.
• Dyskusje:
Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa poprzez dyskusje grupowe. Uczestnicy dzielą się swoimi pomysłami, doświadczeniami i wnioskami podczas pracy w zespołach, co tworzy inspirującą atmosferę współpracy i wymiany wiedzy.
• Praktyczne zadania:
Wspieramy proces uczenia się poprzez praktyczne zadania oparte o rzeczywistość uczestników i cechy środowiska bankowości spółdzielczej.