Wybrany termin:
Termin:
5 - 7 lis 2023
Miejsce:
Gdańsk
Cena:
23 000,00 zł

Sprzedaż w banku spóldzielczym

Wybrany termin:

Termin:

5 - 7 lis 2023

Miejsce:

Gdańsk

Czas trwania:

24 godz.

Prowadzący:

Logo
Agnieszka Radkiewicz

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów
Szkolenie przygotowuje do prowadzenia atktywnej sprzedaży produktów bankowych. Po szkoleniu uczestnik: • Rozróżnia rodzaje pytań • Zadaje pytania badające potrzeby dla poszczególnych grup produktowych • Rozumie wagę odważnej postawy dla efektów sprzedażowych • Rozróżnia potrzeby Klienta i jest gotowy do prezentacji produktów w zależności od zdiagnozowanych potrzeb
Usługa:
Szkolenie/Kurs synchroniczny
Pracownicy placówek sprzedażowych oraz mobilni doradcy
["1.\tOdwaga a rozwaga w sprzedaży – wykład", "2.\tGra szkoleniowa Targowisko", "3.\tJakie zachowania z gry widzicie we własnej sprzedaży? – praca w grupach", "•\tJakie zachowania mogą wesprzeć proces sprzedaży ? – prezentacja wyników pracy grupowej", "•\tJakie zachowania będą obniżały skuteczność sprzedaży? – prezentacja wyników pracy grupowej", "4.\tCzego oczekują poszczególne grupy Klientów. Charakterystyka segmentów", "5.\tKształtowanie umiejętności badania potrzeb Klienta", "•\tPytania proceduralne a pytania o potrzeby", "•\tPytania otwarte a zamknięte", "•\tPytania pogłębiające", "6.\tRodzaje potrzeb Klienta", "•\tRodzaje i poziomy potrzeb Klienta", "•\tCase studies - praca w grupach - przygotowaniu zestawów pytań z podziałem na pytania o potrzeby i pytania proceduralne", "•\tSymulacje rozmów handlowych na podstawie case studies wraz z przekazaniem informacji zwrotnej", "•\tIndywidualne stworzenie listy pytań, które w pierwszej kolejności uczestnicy chcą wdrożyć w rzeczywistość uczestników – arkusz wdrożenia", "7.\tPrzygotowanie i wypełnienie arkuszy działań wdrażających umiejętności ze szkolenia"]
Nasze szkolenie zakłada aktywne uczestnictwo Uczestników do czego zachęcamy poprzez aktywizujące techniki uczenia się. Wiemy, że uczestnictwo i zaangażowanie są kluczowe dla efektywnego procesu uczenia się, dlatego to szkolenie zostało starannie zaprojektowane pod względem form pracy w taki sposób aby Uczestnik czasie jego trwania nie miał pokusy korzystania z innego ekranu. W ramach szkolenia zastosujemy: • Case studies: Praktyczne sytuacje, które prezentujemy w formie studiów przypadków opartych na rzeczywistości bankowości spółdzielczej. Wspólnie analizujemy wyzwania, podejmujemy decyzje i wyciągamy wnioski, co umożliwia lepsze zrozumienie i zapamiętanie materiału. • Dyskusje: Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa poprzez dyskusje grupowe. Uczestnicy dzielą się swoimi pomysłami, doświadczeniami i wnioskami podczas pracy w zespołach, co tworzy inspirującą atmosferę współpracy i wymiany wiedzy. • Praktyczne zadania: Wspieramy proces uczenia się poprzez praktyczne zadania oparte o rzeczywistość uczestników i cechy środowiska bankowości spółdzielczej.

Uczestnik otrzymuje:

[]

Wiedza:

[]

Umiejętności:

[]

Kompetencje społeczne:

[]

Pozostałe korzyści:

[]