99,00 zł
Do ustalenia
Online

Sprzedaż i obsługa klienta z technikami psychologicznymi

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

Do ustalenia

Miejsce:

Online

Czas trwania:

20 godz.

Cena:
netto:

99,00 zł
80,49 zł

Dodatkowe informacje
Prowadzący:
Ekspert z doświadczeniem praktycznym

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Cel szkolenia: zdobycie wiedzy oraz umiejętności przygotowujących do wykonywania zawodu Specjalisty ds. Sprzedaży. Tematyka szkolenia obejmuje m.in informacji dot.: sposobów dotarcia do klienta i skutecznej bezpośredniej rozmowy, zastosowywania metody komunikacji pozytywnej oraz jej nieoceniającego stylu, reguł pozytywnego nastawienia i przyswajania nawyków skutecznego szefa sprzedaży, rozpoznawania motywów klienta oraz skutecznych techniki zamykania i kończenia sprzedaży.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Średni

Kurs jest przeznaczony dla:

  • osób planujących pracę w sprzedaży,
  • pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta,
  • właścicieli firm i przedsiębiorców,
  • osób chcących podnieść swoje kompetencje sprzedażowe.

Wstęp do obsługi klienta i sprzedaży

  • Skuteczna komunikacja z klientem – praktyczne wskazówki
  • Motywacja klienta

Zasady obsługi sprzedaży – z perspektywy psychologicznej

  • Strategie sprzedaży – psychotechniki w sprzedaży
  • Sposoby na krytykę – argumenty w czasie sprzedaży
  • Dobre praktyki w sprzedaży

Zasady obsługi klienta – z perspektywy psychologicznej

  • Rozpoznawanie i radzenie sobie z różnymi typami osobowości klienta
  • Postępowanie z trudnym klientem w czasie sprzedaży

Podsumowanie szkolenia i karta kontrolna

  • Najnowsze umiejętności związane z psychologią sprzedaży
  • Rozwój kariery w przyszłości
  • Monitorowanie własnych postępów
  • Karta kontrolna realizacji celów sprzedażowych

Szkolenia prowadzone są w trybie indywidualnym, dlatego prowadzimy nabór ciągły (oznacza to, że nie musi zebrać się minimalna liczba uczestników w danym terminie).  Naukę rozpoczynasz w dowolnym czasie i w wybranym przez siebie tempie realizujesz program.

Uczestnik otrzymuje:

Po pozytywnie zrealizowanym szkoleniu wystawiane są dokumenty (zgodnie z zamówieniem) wydane przez firmę szkoleniową oraz Placówkę Kształcenia Ustawicznego (Numer RSPO: 270751).

Wiedza:

  • znajomość skutecznych metod dotarcia do klienta,
  • zasady efektywnej komunikacji sprzedażowej,
  • techniki budowania relacji z klientem,
  • metody skutecznego zamykania sprzedaży,
  • sposoby rozpoznawania motywacji klientów.

Umiejętności:

  • prowadzenie skutecznej rozmowy sprzedażowej,
  • stosowanie technik komunikacji pozytywnej,
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami,
  • efektywne negocjowanie i zamykanie sprzedaży,
  • radzenie sobie z trudnymi klientami.

Kompetencje społeczne:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • zdolność do budowania relacji opartych na zaufaniu,
  • rozwój umiejętności negocjacyjnych,
  • umiejętność aktywnego słuchania,
  • pewność siebie w kontaktach biznesowych.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
6 lis 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training

Szkolenia i Kursy które mogą Cię zainteresować