Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości i umiejętności uczestników w zakresie skutecznego prowadzenia działań w mediach społecznościowych. Uczestnicy nauczą się definiować cele swoich działań, dostosowywać komunikację do odpowiednich grup docelowych oraz wybierać najlepsze kanały social media do realizacji swoich strategii. Podczas szkolenia poznają różne formaty treści i dowiedzą się, jak planować publikacje, aby były spójne i angażujące. Dodatkowo zgłębią tajniki algorytmów Facebooka, Instagrama i TikToka, zarówno w kontekście działań organicznych, jak i płatnych.
Szkolenie jest skierowane do:
Definiowanie celów działań – jak określić mierzalne i realistyczne cele?
Tworzenie person – jak zbudować profil idealnego odbiorcy?
Wybór kanałów komunikacji – kiedy skupić się na Facebooku, Instagramie, a kiedy na TikToku?
Dobór formatów treści – posty graficzne, video, stories, reels i karuzele.
Planowanie harmonogramu publikacji – narzędzia do zarządzania treściami i strategie angażowania odbiorców.
Zasady działania algorytmu Facebooka i optymalizacja fanpage’a.
Wprowadzenie do Meta Business Suite – zarządzanie treściami i reklamami.
Strategie organicznego zwiększania zasięgów i zaangażowania.
Facebook Ads – jak skutecznie planować kampanie reklamowe?
Optymalizacja profilu – bio, estetyka feedu, hashtagi i słowa kluczowe.
Tworzenie atrakcyjnych treści wizualnych – kompozycja, kolory, trendy.
Jak budować zaangażowanie za pomocą stories, reels i interaktywnych postów?
Jak stworzyć autentyczny i rozpoznawalny wizerunek marki na TikToku?
Algorytm TikToka – jak go wykorzystać, by zwiększyć zasięgi?
Strategie tworzenia angażujących filmów – storytelling, efekty, trendy.
Kluczowe wnioski i dobre praktyki w social mediach.
Sesja pytań i odpowiedzi – rozwianie wątpliwości uczestników.