Komunikacja w zespole

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów
Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności pracy zespołowej oraz komunikacji w zespole.
Usługa:
Szkolenie/Kurs synchroniczny
Menedżerowie średniego szczebla w bankowość spółdzielczej
["1.\tPowitanie uczestników, przedstawienie celów oraz programu szkolenia", "2.\tMój potencjał w roli menedżera – autodiagnoza", "3.\tMocne strony – dlaczego warto do nich zaczynać swój rozwój", "4. Synergia zespołu – czym jest i dlaczego warto ją budowa", "5. Podstawowe definicje dotyczące zespołu", "6. Etapy budowania zespołu", "7. Zadania menedżerskie na każdym z etapów budowania zespołu", "8. Relacje w zespole – analiza sytuacji w zespołach Uczestników", "9. Najczęstsze problemy w zespołach pracowniczych - 5 dysfunkcji pracy zespołowej wg Patricka Lencioni – czyli kiedy zespół nie funkcjonuje skutecznie", "10. Jakie dysfunkcje występują w zespołach Uczestników – analiza zespołów pracowniczych", "11. Przezwyciężanie 5 dysfunkcji pracy zespołowej", "12. Narzędzia eliminujące dysfunkcje w pracy zespołowej - wypracowanie listy rozwiązań i działań w zespołach", "13. Potoczne założenia psychologii motywacji", "14.Podstawowe teorie motywacji - ich mocne i słabe strony", "15. Zmiany w psychologii motywacji wynikające ze zmian pokoleniowych", "16.\tMity związane z motywacją pracowników", "a.\tMit wystarczających talentów", "b.\tMit skutecznego popędzania", "c.\tMit pozytywnego myślenia", "17. Wielka siódemka – 7 czynników budujących motywacje do działania", "18. Sprawczość działania i skuteczność działania jako czynniki wzmacniające zaangażowanie", "19. Gra szkoleniowa – Szyfranci", "20.Teoria Kurta Lewina i jej zastosowanie w motywacji", "21.Źródła motywacji do działania", "22.Etapy każdego działania - motywowanie do aktywności na każdym z etapów", "23.Ustalanie celów i priorytetów zadań jako kluczowa funkcja menedżerska", "24.Reguły ustalania priorytetów", "25.Sposoby komunikowania celów pracownikom", "26.Opisanie planu wdrożenia wiedzy i umiejętności ze szkolenia w placówkach bankowych"]
• Case studies: Praktyczne sytuacje, które prezentujemy w formie studiów przypadków opartych na rzeczywistości bankowości spółdzielczej. Wspólnie analizujemy wyzwania, podejmujemy decyzje i wyciągamy wnioski, co umożliwia lepsze zrozumienie i zapamiętanie materiału. • Dyskusje: Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa poprzez dyskusje grupowe. Uczestnicy dzielą się swoimi pomysłami, doświadczeniami i wnioskami podczas pracy w zespołach, co tworzy inspirującą atmosferę współpracy i wymiany wiedzy. • Praktyczne zadania: Wspieramy proces uczenia się poprzez praktyczne zadania oparte o rzeczywistość uczestników i cechy środowiska bankowości spółdzielczej.

Uczestnik otrzymuje:

[]

Wiedza:

[]

Umiejętności:

[]

Kompetencje społeczne:

[]

Pozostałe korzyści:

[]