ChatGPT w biznesie

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

• Zdobycie wiedzy w jaki sposób funkcjonują algorytmy sztucznej inteligencji i w jaki sposób mogą wspomóc pracę organu administracji publicznej

• Pokazanie w jaki sposób ChatGPT może pomóc zautomatyzować pracę

• Pokazanie jak ChatGPT może usprawnić funkcjonowanie biznesu

• Wskazanie na obszary zastosowań w biznesie

• Pokazanie praktycznych zastosowań ChatGPT

• Dobre praktyki

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Podstawowy

• Kadra zarządzająca

• Osoby chcące wykorzystać AI jako przydatne narzędzie w swojej pracy

• Pracownicy firm

• Działy marketingu, analiz, komunikacji z klientem

• Wszyscy zainteresowani tematem.

I. Wprowadzenie do ChatGPT i LLM

II. Podstawy interakcji z ChatGPT

III. Integracja ChatGPT z różnymi systemami

IV. Zarządzanie komunikacją z klientami za pomocą ChatGPT

V. Wykorzystanie ChatGPT w biznesie

  1. Wykorzystanie ChatGPT do obsługi klienta, analizy zapytań, opinii klientów
  2. Jak ChatGPT może pomóc obniżyć koszty?
  3. Automatyzacja podejmowania decyzji
  4. Tworzenie pism, umów, prezentacji
  5. Automatyzacja odpowiedzi na pisma
  6. Pisanie maili
  7. Obsługa klienta
  8. Wsparcie w rekrutacji
  9. Edukacja i szkolenia
  10. Zarządzanie projektami
  11. Badania i rozwój (R&D)
  12. Tłumaczenia i lokalizacje
  13. Optymalizacja procesów operacyjnych
  14. Obsługa prawna i compliance
  15. Kreatywne burze mózgów
  16. Analiza opinii klientów
  17. Wsparcie techniczne IT
  18. Tworzenie scenariuszy symulacyjnych
  19. Planowanie strategii biznesowej
  20. Monitoring konkurencji
  21. Licencja Team oraz Enterprise

VI. ChatGPT w raportowaniu, automatyzacji i planowaniu strategicznym

  1. Generowanie raportów
  2. Przewaga konkurencyjna w biznesie
  3. Generowanie podsumowań raportów
  4. Analizowanie wyników sprzedaży
  5. Przygotowywanie prezentacji biznesowych
  6. Automatyzacja podejmowania decyzji
  7. Tworzenie umów, analiz, arkuszy kalkulacyjnych, bilansów, planów strategicznych
  8. Usprawnianie procesów biznesowych
  9. Wykorzystanie ChatGPT do analizy tekstu i generowania raportów
  10. Przykłady zastosowania

VII. ChatGPT a marketing

  1. Prezentacje dla klienta
  2. Tworzenie, dopasowywanie i personalizowanie ofert
  3. Tworzenie treści reklamowych, postów, artykułów blogowych, opisów produktów, kampanii, strategii marketingowych
  4. Analiza marki, skuteczności
  5. Tworzenie skutecznej identyfikacji marki
  6. Tworzenie grafik

VIII. Praktyczne warsztaty

  1. Tworzenie treści z ChatGPT
  2. Praktyczne przykłady i ćwiczenia
  3. Zasady efektywnego promptowania
  4. Personalizacja i adaptacja ChatGPT do specyficznych potrzeb
  5. Tworzenie własnych zestawów danych do trenowania modeli
  6. Adaptacja tonacji i stylu wypowiedzi ChatGPT
  7. Czego unikać podczas promptowania?
  8. Testowanie i poprawianie promptów
  9. Tworzenie chatbotów i asystentów AI
  10. Czym jest i cechy Feine-Prompting?
  11. Czym jest i cechy Fine-Tunning?

Wykład teoretyczny

Praca w parach i ćwiczenia praktyczne

Analiza przypadków

Dyskusje i wnioski

Wiedza:

Trenerzy i uczestnicy powinni zdobyć podstawową i zaawansowaną wiedzę na temat możliwości i zastosowań ChatGPT w biznesie. Obejmuje to:

  • Zrozumienie technologii – czym jest ChatGPT, jak działa, jakie są jego ograniczenia i mocne strony.
  • Przykłady zastosowań w biznesie – wykorzystanie ChatGPT w obsłudze klienta, marketingu, tworzeniu treści, analizie danych, automatyzacji procesów, zarządzaniu projektami.
  • Bezpieczeństwo danych – zrozumienie zasad bezpieczeństwa danych przy pracy z narzędziami AI, a także zgodność z przepisami (np. RODO).
  • Etyka AI – jakie są etyczne zasady i wytyczne w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w organizacji.

Umiejętności:

Uczestnicy szkolenia powinni rozwinąć umiejętności, które pozwolą im efektywnie wykorzystać ChatGPT w codziennej pracy:

  • Tworzenie zapytań do ChatGPT – jak formułować pytania i instrukcje, aby uzyskać najbardziej precyzyjne i wartościowe odpowiedzi.
  • Integracja z systemami biznesowymi – jak wdrożyć ChatGPT do systemów CRM, ERP, platform marketingowych, aby zautomatyzować komunikację z klientami czy analizę danych.
  • Wykorzystywanie ChatGPT do analiz i raportów – jak używać ChatGPT do tworzenia analiz, raportów, podsumowań, czy tworzenia dokumentacji.
  • Tworzenie treści – jak używać ChatGPT do generowania treści marketingowych, postów w mediach społecznościowych, e-maili, ofert, prezentacji.
  • Automatyzacja procesów biznesowych – jak wykorzystać ChatGPT do automatyzowania powtarzalnych zadań, takich jak obsługa klientów, zarządzanie zadaniami, generowanie faktur itp.

Kompetencje społeczne:

Efektywne wykorzystanie ChatGPT w zespole wymaga także odpowiednich kompetencji społecznych:

  • Komunikacja z zespołem – jak efektywnie współpracować z zespołem, dzielić się wynikami pracy z ChatGPT i wdrażać sugestie AI w organizacji.
  • Zarządzanie zmianą – jak wspierać zespół w adaptacji do nowych narzędzi, radzenie sobie z oporem wobec technologii oraz promowanie postawy otwartości na innowacje.
  • Budowanie kultury innowacji – jak wykorzystać ChatGPT do wspierania kreatywności i innowacyjności w firmie, angażując zespół w generowanie pomysłów czy rozwiązywanie problemów.
  • Rozwiązywanie problemów w interakcjach z klientami – umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów i odpowiadania na zapytania klientów za pomocą ChatGPT, a także integrowania wyników z rzeczywistymi działaniami firmy.

Pozostałe korzyści:

  • Efektywność i oszczędność czasu – automatyzacja wielu zadań związanych z obsługą klienta, tworzeniem treści czy analizą danych.
  • Zwiększenie innowacyjności – wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi do generowania pomysłów, rozwiązywania problemów i usprawniania procesów.
  • Lepsza jakość komunikacji wewnętrznej i z klientami – dzięki inteligentnym automatyzowanym odpowiedziom i narzędziom opartym na ChatGPT, firma może zwiększyć spójność i szybkość komunikacji.

Szkolenia i Kursy które mogą Cię zainteresować