• Zdobycie wiedzy w jaki sposób funkcjonują algorytmy sztucznej inteligencji i w jaki sposób mogą wspomóc pracę organu administracji publicznej
• Pokazanie w jaki sposób ChatGPT może pomóc zautomatyzować pracę
• Pokazanie jak ChatGPT może usprawnić funkcjonowanie biznesu
• Wskazanie na obszary zastosowań w biznesie
• Pokazanie praktycznych zastosowań ChatGPT
• Dobre praktyki
• Kadra zarządzająca
• Osoby chcące wykorzystać AI jako przydatne narzędzie w swojej pracy
• Pracownicy firm
• Działy marketingu, analiz, komunikacji z klientem
• Wszyscy zainteresowani tematem.
I. Wprowadzenie do ChatGPT i LLM
II. Podstawy interakcji z ChatGPT
III. Integracja ChatGPT z różnymi systemami
IV. Zarządzanie komunikacją z klientami za pomocą ChatGPT
V. Wykorzystanie ChatGPT w biznesie
VI. ChatGPT w raportowaniu, automatyzacji i planowaniu strategicznym
VII. ChatGPT a marketing
VIII. Praktyczne warsztaty
Wykład teoretyczny
Praca w parach i ćwiczenia praktyczne
Analiza przypadków
Dyskusje i wnioski
Trenerzy i uczestnicy powinni zdobyć podstawową i zaawansowaną wiedzę na temat możliwości i zastosowań ChatGPT w biznesie. Obejmuje to:
Uczestnicy szkolenia powinni rozwinąć umiejętności, które pozwolą im efektywnie wykorzystać ChatGPT w codziennej pracy:
Efektywne wykorzystanie ChatGPT w zespole wymaga także odpowiednich kompetencji społecznych: