6000,00 zł
3 paź 2025 - 30 wrz 2026
Kraków

Social Media & Content Marketing

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

3 paź 2025 - 30 wrz 2026

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

209 godz.

Cena:

6000,00 zł

Dodatkowe informacje

Termin zgłoszeń: od 25 VI 2025 - do wyczerpania limitu

Prowadzący:
Kierownik studiów: dr Dorota Żuchowska-Skiba

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Celem studiów podyplomowych z marketingu internetowego Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych – osób, które będą obejmować takie stanowiska jak:

  • social media manager lub social media specialist,
  • paid media specialist,
  • content designer,
  • specjalista digital marketingu,
  • community manager,
  • growth marketing manager,
  • strateg marketingowy wyspecjalizowany w komunikacji w digitalu,
  • kreatywny pracownik działu marketingu lub agencji (reklamowych, interaktywnych, PR, social media).

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Program naszych studiów z zakresu digital marketing, Social Media & Content Marketing, jest dostosowany do potrzeb osób, które pracują w obszarze szeroko rozumianego marketingu (w tym zwłaszcza marketingu internetowego) lub wiążą z nim swoją przyszłość – między innymi:

  • absolwentek i absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach digitalowych bądź PR, w działach marketingu firm lub prowadzić własną działalność,
  • osób pracujących w agencjach kreatywnych (szczególnie PR, reklamowych, digital i social media), które są zdecydowane podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu w internecie,
  • osób pracujących w działach marketingu i kierujących nimi, które chcą wykorzystać potencjał komunikacji w mediach cyfrowych do sprzedaży, promocji, budowy dobrego wizerunku oraz obsługi klienta,
  • właścicielek i właścicieli firm, którzy chcą skorzystać z mediów cyfrowych dla rozwoju swoich biznesów,
  • osób pracujących w instytucjach państwowych, samorządowych oraz organizacjach pożytku publicznego, które odpowiadają za ich obecność w mediach cyfrowych.

Uwaga! Studia skierowane są do osób z minimalnym doświadczeniem z zakresu marketingu, sprzedaży bądź PRu. Jeśli jednak nie masz doświadczenia w branży marketingowej czy reklamowej, to wciąż możesz skorzystać z naszego kierunku – uczestnictwo będzie wymagać od Ciebie nieco więcej samodzielnej pracy (lektury zaproponowanych książek i opracowań oraz systematycznego utrwalania wiedzy po zajęciach).

  • Wprowadzenie do studiowania – Adrian Gamoń
  • Komunikacja w mediach społecznościowych – Maciej Myśliwiec
  • Strategia komunikacji marki w mediach cyfrowych – Adrian Gamoń
  • Content Marketing. Strategia i działania taktyczne – Łukasz Gąsiorowski
  • Strategia i marketing treści na Facebooku – Rafał Sowiński
  • Reklama i analityka na Facebooku i Instagramie – Szymon Lisowski
  • Marketing na autopilocie. AI w codziennej pracy marketera – Mateusz Cisowski
  • IMarketing na Instagramie – Martyna Tarnawska
  • TikTok marketing – Błażej Serwotka
  • Personal branding, social selling i marketing na LinkedInie – Adrian Gamoń
  • Video i YouTube marketing – Kamil Bolek
  • X marketing (dawniej Twitter) – Dagmara Pakulska
  • Marketing automation i e-mail marketing — Bartłomiej Kląskała
  • Analiza grupy docelowej — Albert Stęclik
  • Influencer marketing — trendy i prowadzenie kampanii – Patrycja Górecka-Butora
  • Content writing – teksty, AI, tone of voice – Rafał Sowiński
  • Tworzenie komunikatów graficznych – Aleksandra Dąbrowska
  • Tworzenie treści wideo — Jarek Tokarski
  • Projektowanie komunikacji na podstawie mapy podróży klienta – Katarzyna Wojciechowska
  • Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki – Adrian Gamoń
  • Od researchu do harmonogramu publikacji. Kreacja treści w mediach społecznościowych – Rafał Sowiński
  • Growth marketing i planowanie lejków marketingowych - Bartek Szczepaniak 
  • Prowadzenie projektów digitalowych z perspektywy strategicznej – Agnieszka Kostelecka
  • Wprowadzenie do analizy i prognozowania trendów w marketingu – Martyna Tarnawska
  • AI w Marketingu - wprowadzenie – Małgorzata Wojtowicz
  • Koszty działań reklamowych – Agnieszka Rutkowska
  • Komunikacja B2B w mediach cyfrowych – Marcin Pluskota
  • Wstęp do SEM (Google Ads + SEO) z elementami analityki - Krzysztof Marzec
  • Sztuka wystąpień i prezentacji publicznych – Adrian Gamoń
  • Seminarium projektowe. Strategia komunikacji marki – Adrian Gamoń
  • Projekt marketingowy, prezentacja i ewaluacje – Agnieszka Kostelecka, Rafał Sowiński, Adrian Gamoń i dr Dorota Żuchowska-Skiba

Program naszych studiów to efekt gruntownej rewizji jego dotychczasowej treści. Nie mogliśmy zignorować rewolucji, jaką przyniosła generatywna AI – właśnie dlatego znacząco poszerzyliśmy tematykę kursów bezpośrednio związaną ze sztuczną inteligencją. Naszym celem jest szkolenie specjalistów, którzy będą skutecznie korzystać z takich narzędzi – a zatem takich, którzy będą niezbędni na współczesnym rynku pracy.

Jednocześnie uczymy nie tylko narzędzi, ale również tego, jak opracować strategię komunikacji marki – to przecież uniwersalny, solidny fundament marketingu. Nasi absolwenci posiadają więc holistyczne spojrzenie na markę, które potrafią przełożyć na „język” współczesnej komunikacji – m.in. w formie postów, relacji czy rolek.

Wydział Humanistyczny

Osoba do kontaktu

mgr Paulina Walotek

tel. 12 617 43 57

pwalotek@agh.edu.pl

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych AGH

Otrzymasz również dostęp do dodatkowych materiałów i narzędzi (np. darmowy dostęp do SentiOne na czas studiów).

Wiedza:

Zdobędziesz praktyczną, aktualną wiedzę – program studiów jest co edycję aktualizowany i dostosowywany do najnowszych trendów w branży (m.in. wykorzystania AI w marketingu) oraz potrzeb współczesnego rynku pracy,

Umiejętności:

Rozwiniesz swoje umiejętności dzięki zajęciom w formie warsztatów i konwersatoriów,

Zamiast teoretycznej pracy dyplomowej przygotujesz praktyczną strategię komunikacji dla wybranej przez siebie marki (np. Twojej firmy); zostanie ona skomentowana przez uznanych specjalistów z branży,

Kompetencje społeczne:

Rozwiniesz sieć kontaktów – poznasz prowadzących oraz pozostałych uczestników studiów,

Weźmiesz udział w imprezach integrujących

Pozostałe korzyści:

Niezależnie od tego, czy zamierzasz:

  • pracować w agencji kreatywnej lub dziale marketingu,
  • zarządzać zespołem digital marketingu,
  • prowadzić własną firmę i rozwijać jej marketing internetowy,
  • obsługiwać i promować sklep online,
  • kreować markę osobistą poprzez bloga, vloga lub profile w mediach społecznościowych

na naszym kierunku zdobędziesz praktyczne umiejętności oraz wiedzę, które umożliwią Ci właściwe zrozumienie całego spektrum marketingu internetowego oraz osiąganie celów biznesowych przy jego pomocy.

Inni oglądali również

Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).