6000,00 zł
22 mar 2025 - Invalid Date
Kraków

Social Media & Content Marketing

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

22 mar 2025 - Invalid Date

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

209 godz.

Prowadzący:

Kierownik studiów: dr Dorota Żuchowska-Skiba

Cena:

6000,00 zł

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Celem studiów podyplomowych z marketingu internetowego Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych – osób, które będą obejmować takie stanowiska jak:

  • social media manager lub social media specialist,
  • paid media specialist,
  • content designer,
  • specjalista digital marketingu,
  • community manager,
  • growth marketing manager,
  • strateg marketingowy wyspecjalizowany w komunikacji w digitalu,
  • kreatywny pracownik działu marketingu lub agencji (reklamowych, interaktywnych, PR, social media).

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Program naszych studiów z zakresu digital marketing, Social Media & Content Marketing, jest dostosowany do potrzeb osób, które pracują w obszarze szeroko rozumianego marketingu (w tym zwłaszcza marketingu internetowego) lub wiążą z nim swoją przyszłość – między innymi:

  • absolwentek i absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach digitalowych bądź PR, w działach marketingu firm lub prowadzić własną działalność,
  • osób pracujących w agencjach kreatywnych (szczególnie PR, reklamowych, digital i social media), które są zdecydowane podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu w internecie,
  • osób pracujących w działach marketingu i kierujących nimi, które chcą wykorzystać potencjał komunikacji w mediach cyfrowych do sprzedaży, promocji, budowy dobrego wizerunku oraz obsługi klienta,
  • właścicielek i właścicieli firm, którzy chcą skorzystać z mediów cyfrowych dla rozwoju swoich biznesów,
  • osób pracujących w instytucjach państwowych, samorządowych oraz organizacjach pożytku publicznego, które odpowiadają za ich obecność w mediach cyfrowych.

Uwaga! Studia skierowane są do osób z minimalnym doświadczeniem z zakresu marketingu, sprzedaży bądź PRu. Jeśli jednak nie masz doświadczenia w branży marketingowej czy reklamowej, to wciąż możesz skorzystać z naszego kierunku – uczestnictwo będzie wymagać od Ciebie nieco więcej samodzielnej pracy (lektury zaproponowanych książek i opracowań oraz systematycznego utrwalania wiedzy po zajęciach).

  • Wprowadzenie do studiowania – Adrian Gamoń
  • Komunikacja w mediach społecznościowych – Maciej Myśliwiec
  • Strategia komunikacji marki w mediach cyfrowych – Adrian Gamoń
  • Content Marketing. Strategia i działania taktyczne – Łukasz Gąsiorowski
  • Strategia i marketing treści na Facebooku – Rafał Sowiński
  • Reklama i analityka na Facebooku i Instagramie – Szymon Lisowski
  • Marketing na autopilocie. AI w codziennej pracy marketera – Mateusz Cisowski
  • IMarketing na Instagramie – Martyna Tarnawska
  • TikTok marketing – Błażej Serwotka
  • Personal branding, social selling i marketing na LinkedInie – Adrian Gamoń
  • Video i YouTube marketing – Kamil Bolek
  • X marketing (dawniej Twitter) – Dagmara Pakulska
  • Marketing automation i e-mail marketing — Bartłomiej Kląskała
  • Analiza grupy docelowej — Albert Stęclik
  • Influencer marketing — trendy i prowadzenie kampanii – Patrycja Górecka-Butora
  • Content writing – teksty, AI, tone of voice – Rafał Sowiński
  • Tworzenie komunikatów graficznych – Aleksandra Dąbrowska
  • Tworzenie treści wideo — Jarek Tokarski
  • Projektowanie komunikacji na podstawie mapy podróży klienta – Katarzyna Wojciechowska
  • Storytelling, czyli jak wykorzystać opowieść w budowaniu marki – Adrian Gamoń
  • Od researchu do harmonogramu publikacji. Kreacja treści w mediach społecznościowych – Rafał Sowiński
  • Growth marketing i planowanie lejków marketingowych - Bartek Szczepaniak 
  • Prowadzenie projektów digitalowych z perspektywy strategicznej – Agnieszka Kostelecka
  • Wprowadzenie do analizy i prognozowania trendów w marketingu – Martyna Tarnawska
  • AI w Marketingu - wprowadzenie – Małgorzata Wojtowicz
  • Koszty działań reklamowych – Agnieszka Rutkowska
  • Komunikacja B2B w mediach cyfrowych – Marcin Pluskota
  • Wstęp do SEM (Google Ads + SEO) z elementami analityki - Krzysztof Marzec
  • Sztuka wystąpień i prezentacji publicznych – Adrian Gamoń
  • Seminarium projektowe. Strategia komunikacji marki – Adrian Gamoń
  • Projekt marketingowy, prezentacja i ewaluacje – Agnieszka Kostelecka, Rafał Sowiński, Adrian Gamoń i dr Dorota Żuchowska-Skiba

Program naszych studiów to efekt gruntownej rewizji jego dotychczasowej treści. Nie mogliśmy zignorować rewolucji, jaką przyniosła generatywna AI – właśnie dlatego znacząco poszerzyliśmy tematykę kursów bezpośrednio związaną ze sztuczną inteligencją. Naszym celem jest szkolenie specjalistów, którzy będą skutecznie korzystać z takich narzędzi – a zatem takich, którzy będą niezbędni na współczesnym rynku pracy.

Jednocześnie uczymy nie tylko narzędzi, ale również tego, jak opracować strategię komunikacji marki – to przecież uniwersalny, solidny fundament marketingu. Nasi absolwenci posiadają więc holistyczne spojrzenie na markę, które potrafią przełożyć na „język” współczesnej komunikacji – m.in. w formie postów, relacji czy rolek.

Wydział Humanistyczny

Osoba do kontaktu

mgr Paulina Walotek

tel. 12 617 43 57

pwalotek@agh.edu.pl

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych AGH

Otrzymasz również dostęp do dodatkowych materiałów i narzędzi (np. darmowy dostęp do SentiOne na czas studiów).

Wiedza:

Zdobędziesz praktyczną, aktualną wiedzę – program studiów jest co edycję aktualizowany i dostosowywany do najnowszych trendów w branży (m.in. wykorzystania AI w marketingu) oraz potrzeb współczesnego rynku pracy,

Umiejętności:

Rozwiniesz swoje umiejętności dzięki zajęciom w formie warsztatów i konwersatoriów,

Zamiast teoretycznej pracy dyplomowej przygotujesz praktyczną strategię komunikacji dla wybranej przez siebie marki (np. Twojej firmy); zostanie ona skomentowana przez uznanych specjalistów z branży,

Kompetencje społeczne:

Rozwiniesz sieć kontaktów – poznasz prowadzących oraz pozostałych uczestników studiów,

Weźmiesz udział w imprezach integrujących

Pozostałe korzyści:

Niezależnie od tego, czy zamierzasz:

  • pracować w agencji kreatywnej lub dziale marketingu,
  • zarządzać zespołem digital marketingu,
  • prowadzić własną firmę i rozwijać jej marketing internetowy,
  • obsługiwać i promować sklep online,
  • kreować markę osobistą poprzez bloga, vloga lub profile w mediach społecznościowych

na naszym kierunku zdobędziesz praktyczne umiejętności oraz wiedzę, które umożliwią Ci właściwe zrozumienie całego spektrum marketingu internetowego oraz osiąganie celów biznesowych przy jego pomocy.

Inni oglądali również