9900,00 zł
1 paź 2024 - 28 cze 2025
Warszawa
Termin niedostępny

Psychologia w praktyce

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 28 cze 2025

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

204 godz.

Dodatkowe informacje
Zajęcia odbywają się w formie zjazdów co dwa tygodnie, głównie w soboty i niedziele
Prowadzący:
dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, prof. ucz., kierownik studiów
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Głównym celem studiów jest rozwinięcie umiejętności psychologicznych i społecznych przydatnych w codziennym funkcjonowaniu uczestników zarówno w środowisku pracy, jak i poza nim. 

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Adresatami studiów „Psychologia w praktyce..” są:

  • absolwenci studiów wyższych (magisterskich lub licencjackich), niezależnie od ukończonego kierunku studiów
  • osoby, które dążą do rozwoju swoich kompetencji psychologicznych i społecznych
  • osoby, które dostrzegają znaczenie wykorzystania kompetencji psychologicznych i społecznych w codziennym życiu prywatnym i zawodowym
  • Psychologia emocji i motywacji
  • Psychologia społeczna
  • Psychologia różnic indywidualnych
  • Psychologia poznawcza
  • Psychologia organizacji i pracy
  • Psychologia ekonomiczna
  • Skuteczne komunikowanie się
  • Zarządzanie emocjami
  • Psychologia osiągnięć
  • Efektywne zarządzanie sobą w czasie
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
  • Trening asertywnego komunikowania się w pracy
  • Budowanie relacji z współpracownikami i z przełożonym
  • Metody rozwiązywania konfliktów
  • Negocjacje
  • Trening budowania dobrostanu i równowagi w życiu (work-life balance)
  • Coaching ścieżki kariery

wykłady oraz warsztaty praktyczne

E-mail: podyplomowe@psych.uw.edu.pl

Telefon: (22) 55-49-708

Adres: Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski, ul. Stawki 5/7, 00-183 Warszawa

Uczestnik otrzymuje:

świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na UW

Wiedza:

  • Zrozumienie roli emocji i motywacji w życiu osobistym i zawodowym.
  • Wiedza na temat wpływu społecznego na jednostkę.
  • Poznanie różnic indywidualnych i ich wpływu na codzienne funkcjonowanie.

Umiejętności:

  • Komunikacja interpersonalna i asertywna.
  • Umiejętność radzenia sobie z emocjami i stresem.
  • Zarządzanie czasem i planowanie celów.

Kompetencje społeczne:

Budowanie relacji i rozwiązywanie konfliktów w pracy.

Negocjacje i efektywne autoprezentacje.

Coaching kariery i dbanie o równowagę życia zawodowego i prywatnego.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
23 kwi 2026
14 godz.
Warszawa
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).