Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 28 cze 2025
Miejsce:
Warszawa
Cena:
9900,00 zł

Psychologia w praktyce

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 28 cze 2025

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

204 godz.

Prowadzący:

dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, prof. ucz., kierownik studiów

Dodatkowe informacjeZajęcia odbywają się w formie zjazdów co dwa tygodnie, głównie w soboty i niedziele
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Głównym celem studiów jest rozwinięcie umiejętności psychologicznych i społecznych przydatnych w codziennym funkcjonowaniu uczestników zarówno w środowisku pracy, jak i poza nim. 

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Adresatami studiów „Psychologia w praktyce..” są:

  • absolwenci studiów wyższych (magisterskich lub licencjackich), niezależnie od ukończonego kierunku studiów
  • osoby, które dążą do rozwoju swoich kompetencji psychologicznych i społecznych
  • osoby, które dostrzegają znaczenie wykorzystania kompetencji psychologicznych i społecznych w codziennym życiu prywatnym i zawodowym
  • Psychologia emocji i motywacji
  • Psychologia społeczna
  • Psychologia różnic indywidualnych
  • Psychologia poznawcza
  • Psychologia organizacji i pracy
  • Psychologia ekonomiczna
  • Skuteczne komunikowanie się
  • Zarządzanie emocjami
  • Psychologia osiągnięć
  • Efektywne zarządzanie sobą w czasie
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
  • Trening asertywnego komunikowania się w pracy
  • Budowanie relacji z współpracownikami i z przełożonym
  • Metody rozwiązywania konfliktów
  • Negocjacje
  • Trening budowania dobrostanu i równowagi w życiu (work-life balance)
  • Coaching ścieżki kariery

wykłady oraz warsztaty praktyczne

E-mail: podyplomowe@psych.uw.edu.pl

Telefon: (22) 55-49-708

Adres: Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski, ul. Stawki 5/7, 00-183 Warszawa

Uczestnik otrzymuje:

świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na UW

Wiedza:

  • Zrozumienie roli emocji i motywacji w życiu osobistym i zawodowym.
  • Wiedza na temat wpływu społecznego na jednostkę.
  • Poznanie różnic indywidualnych i ich wpływu na codzienne funkcjonowanie.

Umiejętności:

  • Komunikacja interpersonalna i asertywna.
  • Umiejętność radzenia sobie z emocjami i stresem.
  • Zarządzanie czasem i planowanie celów.

Kompetencje społeczne:

Budowanie relacji i rozwiązywanie konfliktów w pracy.

Negocjacje i efektywne autoprezentacje.

Coaching kariery i dbanie o równowagę życia zawodowego i prywatnego.