Wybrany termin:
Termin:
1 gru 2024 - 1 pa藕 2025
Miejsce:
Gda艅sk
Cena:
160,00聽z艂

Prawno-Mened偶erskie

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 gru 2024 - 1 pa藕 2025

Miejsce:

Gda艅sk

Czas trwania:

160 godz.

Prowadz膮cy:

Kierownik studi贸w podyplomowych: prof. dr hab. Ewa Grzegorzewska-Mischka

Cena (brutto):

160,00聽z艂

Pozosta艂e terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia podyplomowe na kierunku prawno-mened偶erskim przygotowuj膮 absolwenta do dzia艂a艅 w zakresie tworzenia oraz prowadzenia w艂asnej firmy oraz wykonywania pracy o charakterze analitycznym i mened偶erskim w r贸偶nych przedsi臋biorstwach i instytucjach. Absolwenci zdobywaj膮 wiedz臋 teoretyczn膮 oraz umiej臋tno艣ci praktyczne w zakresie prawa, ekonomii i zarz膮dzania, kt贸re umo偶liwiaj膮 szerokie realizowanie w艂asnych pomys艂贸w i przedsi臋wzi臋膰 gospodarczych.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia s膮 kierowane do os贸b prowadz膮cych w艂asne firmy lub pracuj膮cych na stanowiskach, na kt贸rych wymagane s膮 kompetencje z zakresu prawa i zarz膮dzania, a tak偶e do os贸b chc膮cych podnie艣膰 swoje kwalifikacje zawodowe.

  • Prawo gospodarcze
  • Prawo podatkowe
  • Prawo pracy
  • Post臋powanie egzekucyjne w dzia艂alno艣ci gospodarczej
  • Finanse przedsi臋biorstw i analiza sytuacji firmy
  • Prognozowanie ryzyka finansowego
  • Ksi臋gowo艣膰 w pracy mened偶era
  • Marketing strategiczny
  • Komunikacja i negocjacje
  • Zarz膮dzanie zespo艂ami kierowniczymi w praktyce
  • Psychologia zarz膮dzania
  • Analiza biznesowa w firmie

Hybrydowy tryb nauki (zaj臋cia stacjonarne oraz mo偶liwo艣膰 zaj臋膰 zdalnych w wyj膮tkowych sytuacjach).

Sekretariat: mgr Aleksandra Todorowicz,

Aleksandra.Todorowicz@zie.pg.edu.pl,

+48 58 347 24 46

Jednostka organizacyjna: Wydzia艂 Zarz膮dzania i Ekonomii

Uczestnik otrzymuje:

艢wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 podstaw prawa gospodarczego, podatkowego, pracy oraz finans贸w przedsi臋biorstw.
  • Wiedza na temat zarz膮dzania zespo艂ami i psychologii zarz膮dzania.

Umiej臋tno艣ci:

  • Umiej臋tno艣膰 analizy sytuacji firmy oraz prognozowania ryzyka finansowego.
  • Umiej臋tno艣膰 skutecznego komunikowania si臋 i negocjowania.
  • Umiej臋tno艣膰 prowadzenia ksi臋gowo艣ci oraz stosowania marketingu strategicznego.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Zdolno艣膰 zarz膮dzania zespo艂ami kierowniczymi.
  • Umiej臋tno艣膰 praktycznego stosowania wiedzy teoretycznej w codziennej pracy mened偶era.