Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 27 cze 2025
Miejsce:
Warszawa
Cena:
5500,00 zł

Menedżer Turystyki i Hotelarstwa

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 27 cze 2025

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

192 godz.

Prowadzący:

KIEROWNIK STUDIÓW dr hab. Hanna Zawistowska, prof. SGH

Dodatkowe informacjeSpotkania odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele 9:00–16:00.
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia Podyplomowe Menedżer Turystyki i Hotelarstwa we współpracy z Fundacją Polskie Hotele Niezależne mają na celu zapoznanie słuchaczy z problematyką podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej w sektorze usług turystycznych i hotelarskich z uwzględnieniem najnowszych trendów na rynku.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia Podyplomowe Menedżer Turystyki i Hotelarstwa skierowane są w szczególności do:

  • osób, które dotychczas nie pracowały w turystyce i chciałyby uzyskać nowe kwalifikacje,
  • osób już pracujących w turystyce planujących poszerzyć już nabyte kwalifikacje i zaktualizować posiadaną wiedzę.

Blok I: Otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego

  • Podstawowe pojęcia w turystyce i hotelarstwie
  • Ekonomiczne zagadnienia turystyki i hotelarstwa
  • Otoczenie instytucjonalne przedsiębiorstw turystycznych i hotelarskich
  • Polski System Informacji Turystycznej
  • Kontakty międzykulturowe w turystyce i hotelarstwie

Blok II: Współczesny rynek turystyczny

  • Współczesny rynek turystyczny i hotelarski
  • Turystyka zdrowotna – nowy trend w hotelarstwie
  • Przemysł spotkań
  • Zrównoważony rozwój w turystyce i hotelarstwie CSR
  • Nowe trendy technologiczne w turystyce i hotelarstwie

Blok III: Zakładanie przedsiębiorstwa turystycznego

  • Podejmowanie działalności gospodarczej w turystyce i hotelarstwie – aspekty prawne
  • Formy organizacyjno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej w turystyce i hotelarstwie
  • Franczyza
  • Źródła finansowania
  • Biznesplan

Blok IV: Prowadzenie przedsiębiorstwa turystycznego

  • Prawne aspekty tworzenia, promocji i sprzedaży produktów turystycznych i hotelarskich (umowy i ubezpieczenia w turystyce)
  • Ochrona pracownika - wybrane zagadnienia prawa pracy. Prawne zagadnienia bezpieczeństwa w turystyce i hotelarstwie
  • Zarządzanie ryzykiem w turystyce i hotelarstwie
  • Nowoczesne techniki zarządzania
  • Gastronomia hotelowa
  • E-commerce w hotelarstwie
  • Zarządzanie personelem
  • Rachunkowość zarządcza
  • Organizacja imprez turystycznych i wydarzeń

Blok V: Budowanie pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa

  • PR w prowadzeniu przedsiębiorstwa turystycznego i hotelarskiego
  • Instrumenty marketingu
  • Media społecznościowe jako narzędzie marketingu
  • Negocjacje

Blok VI: Obsługa klienta

  • Ochrona konsumenta, prawne aspekty
  • Budowanie relacji z klientem
  • Kreowanie doznań klienta
  • Zarządzanie reklamacjami

Metodyka obejmuje wykłady, warsztaty, studia przypadków oraz praktyczne zajęcia.

SEKRETARZ STUDIÓW

Anna Karpińska

tel.: +48 22 564 93 65 tel.: +48 515 782 303

e-mail: AKARPI1@SGH.WAW.PL

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Zrozumienie podstawowych pojęć i zagadnień ekonomicznych w turystyce i hotelarstwie.
  • Świadomość współczesnych trendów na rynku turystycznym i hotelarskim.
  • Znajomość prawnego i organizacyjnego kontekstu działalności w branży.

Umiejętności:

  • Umiejętność tworzenia biznesplanu i zarządzania finansami w turystyce i hotelarstwie.
  • Umiejętność planowania marketingowego i prowadzenia działań PR.
  • Zdolność do negocjacji i zarządzania ryzykiem w działalności turystycznej.

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność budowania relacji z klientami i obsługi klienta.
  • Zdolność do pracy w zespole oraz współpracy międzykulturowej.
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i zasobami.