Wybrany termin:
Termin:
23 lis 2024 - 1 sie 2025
Miejsce:
Katowice
Cena:
4800,00聽z艂

Mened偶er ds. Kluczowych Klient贸w i Dyrektor Sprzeda偶y

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

23 lis 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Katowice

Czas trwania:

160 godz.

Prowadz膮cy:

prof. dr hab. Maciej Mitr臋ga

Cena (brutto):

4800,00聽z艂

Pozosta艂e terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia podyplomowe Mened偶er ds. Kluczowych Klient贸w i Dyrektor Sprzeda偶y to specjalistyczne programy doskonal膮ce, kt贸re skupiaj膮 si臋 na rozwijaniu umiej臋tno艣ci zwi膮zanych z zarz膮dzaniem relacjami z kluczowymi klientami oraz efektywnym prowadzeniem dzia艂贸w sprzeda偶y. Celem studi贸w jest poszerzenie kompetencji uczestnik贸w w zakresie budowy i zarz膮dzania relacjami z klientami, projektowania i wdra偶ania strategii sprzeda偶owych oraz zarz膮dzania pionem sprzeda偶y w organizacji. Program kszta艂cenia stawia na rozw贸j praktycznych umiej臋tno艣ci i wiedzy w obszarze komunikacji, technik sprzeda偶y, zarz膮dzania zespo艂em sprzeda偶owym oraz system贸w informatycznych wspieraj膮cych sprzeda偶.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia s膮 skierowane do os贸b pracuj膮cych w pionach sprzeda偶owych, kt贸re aspiruj膮 do wy偶szych stanowisk takich jak Mened偶er ds. Kluczowych Klient贸w lub Dyrektor Sprzeda偶y. S膮 r贸wnie偶 przeznaczone dla handlowc贸w pragn膮cych poszerzy膰 swoje kompetencje oraz dla os贸b planuj膮cych zatrudnienie na stanowiskach handlowych.

  • Akademia Umiej臋tno艣ci Interpersonalnych
  • Akademia Umiej臋tno艣ci Sprzeda偶owych
  • Akademia Umiej臋tno艣ci Mened偶era ds. Kluczowych Klient贸w
  • Akademia Umiej臋tno艣ci Dyrektora Sprzeda偶y

Zaj臋cia prowadzone s膮 metodami aktywizuj膮cymi, w tym warsztatami, treningami, symulacjami dydaktycznymi oraz analiz膮 studi贸w przypadku. Liczba wyk艂ad贸w jest ograniczona do minimum, a egzaminy maj膮 charakter praktyczny i teoretyczny.

Dane do kontaktu:

  • E-mail: podyplomowe@uekat.pl
  • Telefon: +48 32 257-7300

Uczestnik otrzymuje:

艢wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.

Wiedza:

  • Umiej臋tno艣ci efektywnego komunikowania si臋 i wywierania wp艂ywu w relacjach biznesowych.
  • Wiedza na temat technik sprzeda偶y i komunikacji, zarz膮dzania marketingiem i sprzeda偶膮, budowania zespo艂贸w oraz norm prawnych reguluj膮cych relacje z klientami.
  • Wiedza o wykorzystaniu system贸w informatycznych w relacjach handlowych.

Umiej臋tno艣ci:

  • Identyfikacja istotnych problem贸w w zakresie relacji z klientami i proponowanie rozwi膮za艅.
  • Przygotowanie projekt贸w i wyst膮pie艅 ustnych dotycz膮cych kszta艂towania relacji z klientami.
  • Analizowanie informacji o relacjach biznesowych i ich wykorzystanie.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Efektywna komunikacja i wywieranie wp艂ywu w relacjach biznesowych.
  • Umiej臋tno艣膰 radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach z klientami.
  • Umiej臋tno艣膰 nawi膮zywania i utrzymywania warto艣ciowych relacji biznesowych.