Darmowe
1 paź 2025 - 30 cze 2026
Kraków
Termin niedostępny

Edukacja medyczna w erze cyfrowej

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

160 godz.

Dodatkowe informacje

Uczestnikami studiów podyplomowych mogą być jedynie osoby, które spełniają łącznie wszystkie warunki określone regulaminem studiów.

Termin rekrutacji od 22.04.2025 do 30.05.2025

Prowadzący:
Kierownik studiów: dr Grzegorz Cebula, prof. UJ
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Autorski program studiów podyplomowych ma na celu nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia zajęć metodą symulacji medycznej oraz organizacji i przygotowywania egzaminów testowych. Uczestnicy zapoznają się z najnowszymi teoriami dotyczącymi metod wspierania procesu uczenia się i nabywania kompetencji. Program obejmuje m.in. organizację pracy centrum symulacji, realizację symulowanych scenariuszy klinicznych oraz przygotowanie narzędzi oceny postępów studentów.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia podyplomowe skierowane są do osób zatrudnionych w sektorze biomedycznym:

  • pracowników podmiotów leczniczych,
  • osób wykonujących zawód medyczny,
  • osób zatrudnionych w przedsiębiorstwach o profilu farmaceutycznym, wyrobów medycznych, IT dla sektora ochrony zdrowia, badań klinicznych, biotechnologicznym,
  • pracowników uczelni wyższych o profilu biomedycznym,
  • pracowników administracji systemu ochrony zdrowia i obszaru zdrowia publicznego.
  • Nowości w edukacji realizowanej w centrum symulacji medycznej
  • Symulacja medyczna
  • Umiejętności poznawcze i społeczne kształcenie w centrum symulacji medycznej
  • Środowisko wygenerowane cyfrowo innowacyjne podejście do symulacji medycznej
  • Nowoczesne metody przygotowania egzaminów
  • Zajęcia praktyczne w centrum symulacji medycznej.
  • Realizacja symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Debriefing.
  • Przygotowanie i prowadzenie OSCE.
  • Praca z pacjentami symulowanymi.

Dane do kontaktu

  • Adres: ul. Radziwiłłowska 4, 31-026 Kraków
  • Telefon: 12 341 19 07
  • E-mail: ujcmstudiapodyplabm@cm-uj.krakow.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych CM UJ

Wiedza:

  • Miejsce nauczyciela akademickiego w procesie uczenia się studentów.
  • Modele uczenia się oparte na badaniach neuropsychologicznych, psychologii poznawczej i pedagogiki.
  • Sposoby i znaczenie oceniania osiągnięć studentów.
  • Organizacja pracy w centrum symulacji medycznej.
  • Zasady prowadzenia symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Zasady uczenia umiejętności technicznych metodą 4 kroków.
  • Zasady uczenia podstaw umiejętności poznawczych i społecznych.
  • Zagadnienia autorefleksji i samorozwoju w pracy nauczyciela.
  • Narzędzia doboru metodologii oceny postępów studentów.
  • Organizacja i prowadzenie OSCE.

Umiejętności:

  • Tworzenie środowiska sprzyjającego procesowi uczenia się.
  • Prowadzenie oceny kształtującej z pojedynczym studentem i grupą.
  • Tworzenie symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Uczenie umiejętności technicznych metodą 4 kroków.
  • Realizacja założonych efektów uczenia się w symulowanych scenariuszach klinicznych.
  • Współpraca z pacjentem symulowanym.
  • Prowadzenie debriefingu po symulowanym scenariuszu klinicznym.
  • Pisanie prawidłowych pytań do testu jednokrotnego wyboru.
  • Przygotowanie stacji OSCE wraz z kartą kontrolną.
  • Opracowanie planu własnego rozwoju w roli nauczyciela akademickiego.

Kompetencje społeczne:

  • Gotowość do samodzielnego pogłębiania wiedzy.
  • Współpraca z nauczycielami akademickimi i specjalistami.
  • Twórcze poszukiwanie najlepszych rozwiązań dydaktycznych.
  • Kształtowanie umiejętności współpracy studentów.
  • Rozwijanie u studentów ciekawości, aktywności i samodzielności poznawczej oraz logicznego i krytycznego myślenia.
  • Stymulowanie studentów do samodzielnej pracy.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
6 lis 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training
Szkolenie/Kurs

Jak wykorzystać Design Thinking w rozwiązywaniu wyzwań biznesowych

Offer image
1205,40 zł
24 paź 2025
8 godz.
Gdańsk
W dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie konieczne jest postawienie na kreatywność, innowacje i wsłuchiwanie się w potrzeby klientów. Podczas szkolenia prowadzonego w formie warsztatu uczestnicy zapoznają się z podejściem Design Thinking, poznają jego pięć etapów: empatyzację, definiowanie problemu, generowanie pomysłów, budowanie prototypów oraz testowanie. Uczestnicy będą mieli możliwość przećwiczenia tego podejścia na wybranym przez siebie przykładzie wyzwania biznesowego, takiego jak ulepszenie usługi/produktu, wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności czy zaproponowanie nowego rozwiązania. Uczestnicy mogą pracować na hipotetycznym studium przypadku lub rozwiązaniu firmy. Szkolenie zaplanowane jest na 8 godzin, w tym 2 przerwy kawowe (15 min) i przerwę lunchową (1 godzina), przed rozpoczęciem każdej części uczestnicy wezmą udział w krótkim, tematycznym icebreakerze. Podczas warsztatu zostaną wykorzystane karty “Withflow cards - workshops”.Cele szkolenia:Zrozumienie podejścia Design Thinking: Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat 5 etapów Design Thinking i ich zastosowania w rozwiązywaniu wyzwań biznesowych.Praktyczne zastosowanie metod: Uczestnicy nauczą się, jak praktycznie wykorzystać narzędzia i techniki Design Thinking na przykładzie realnych wyzwań biznesowych.Rozwój kreatywności i innowacyjności: Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia i generowania innowacyjnych rozwiązań.
Logo firmy
AVENHANSEN
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).