Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 2 lip 2025
Miejsce:
Kraków
Cena:
0,00 zł

Edukacja medyczna w erze cyfrowej

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 2 lip 2025

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

160 godz.

Prowadzący:

Kierownik studiów dr Grzegorz Cebula, prof. UJ

Dodatkowe informacjeDzięki finansowaniu przez Agencję Badań Medycznych studia są bezpłatne. Uczestnikami studiów podyplomowych mogą być jedynie osoby, które spełniają łącznie wszystkie warunki określone regulaminem studiów.
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Autorski program studiów podyplomowych ma na celu nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia zajęć metodą symulacji medycznej oraz organizacji i przygotowywania egzaminów testowych. Uczestnicy zapoznają się z najnowszymi teoriami dotyczącymi metod wspierania procesu uczenia się i nabywania kompetencji. Program obejmuje m.in. organizację pracy centrum symulacji, realizację symulowanych scenariuszy klinicznych oraz przygotowanie narzędzi oceny postępów studentów.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia podyplomowe skierowane są do osób zatrudnionych w sektorze biomedycznym:

  • pracowników podmiotów leczniczych,
  • osób wykonujących zawód medyczny,
  • osób zatrudnionych w przedsiębiorstwach o profilu farmaceutycznym, wyrobów medycznych, IT dla sektora ochrony zdrowia, badań klinicznych, biotechnologicznym,
  • pracowników uczelni wyższych o profilu biomedycznym,
  • pracowników administracji systemu ochrony zdrowia i obszaru zdrowia publicznego.
  • Nowości w edukacji realizowanej w centrum symulacji medycznej
  • Symulacja medyczna
  • Umiejętności poznawcze i społeczne kształcenie w centrum symulacji medycznej
  • Środowisko wygenerowane cyfrowo innowacyjne podejście do symulacji medycznej
  • Nowoczesne metody przygotowania egzaminów
  • Zajęcia praktyczne w centrum symulacji medycznej.
  • Realizacja symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Debriefing.
  • Przygotowanie i prowadzenie OSCE.
  • Praca z pacjentami symulowanymi.

Dane do kontaktu

  • Adres: ul. Radziwiłłowska 4, 31-026 Kraków
  • Telefon: 12 341 19 07
  • E-mail: ujcmstudiapodyplabm@cm-uj.krakow.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych CM UJ

Wiedza:

  • Miejsce nauczyciela akademickiego w procesie uczenia się studentów.
  • Modele uczenia się oparte na badaniach neuropsychologicznych, psychologii poznawczej i pedagogiki.
  • Sposoby i znaczenie oceniania osiągnięć studentów.
  • Organizacja pracy w centrum symulacji medycznej.
  • Zasady prowadzenia symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Zasady uczenia umiejętności technicznych metodą 4 kroków.
  • Zasady uczenia podstaw umiejętności poznawczych i społecznych.
  • Zagadnienia autorefleksji i samorozwoju w pracy nauczyciela.
  • Narzędzia doboru metodologii oceny postępów studentów.
  • Organizacja i prowadzenie OSCE.

Umiejętności:

  • Tworzenie środowiska sprzyjającego procesowi uczenia się.
  • Prowadzenie oceny kształtującej z pojedynczym studentem i grupą.
  • Tworzenie symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Uczenie umiejętności technicznych metodą 4 kroków.
  • Realizacja założonych efektów uczenia się w symulowanych scenariuszach klinicznych.
  • Współpraca z pacjentem symulowanym.
  • Prowadzenie debriefingu po symulowanym scenariuszu klinicznym.
  • Pisanie prawidłowych pytań do testu jednokrotnego wyboru.
  • Przygotowanie stacji OSCE wraz z kartą kontrolną.
  • Opracowanie planu własnego rozwoju w roli nauczyciela akademickiego.

Kompetencje społeczne:

  • Gotowość do samodzielnego pogłębiania wiedzy.
  • Współpraca z nauczycielami akademickimi i specjalistami.
  • Twórcze poszukiwanie najlepszych rozwiązań dydaktycznych.
  • Kształtowanie umiejętności współpracy studentów.
  • Rozwijanie u studentów ciekawości, aktywności i samodzielności poznawczej oraz logicznego i krytycznego myślenia.
  • Stymulowanie studentów do samodzielnej pracy.

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Informatyka i Zarządzanie-Menedżer Bezpieczeństwa Informacji - Inspektor Ochrony Danych Osobowych – poziom zaawansowany [MBI – IODO]

Offer image
5 paź 2024
192 godz.
Kraków
4400,00 zł
Koncepcja i cel realizacji programu studiów Informatyka i zarządzanie- moduł Menedżer Bezpieczeństwa Informacji– Inspektor Ochrony Danych Osobowych [MBI – IODO] poziom zaawansowany, powstała w oparciu o sygnalizowane potrzeby rozwijania kompetencji absolwentów studiów podyplomowych dla inspektorów ochrony danych osobowych poziomu podstawowego AGH. Zmiany przepisów prawa, które weszły w życie z dniem 27 kwietnia 2016 r. oraz prognozowanych oczekiwań i potrzeb wzmacniania kadr / zasobów ludzkich na rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy w społeczeństwie informacyjnym.Intencją autora i zaangażowanej kadry jest wykształcenie wysokokwalifikowanej kadry zarządzającej / menedżerskiej Systemami Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w organizacji. Innowacyjny program i dobór treści będzie sprzyjać zagwarantowaniu merytorycznego przygotowania uczestników i w efekcie ułatwi wykonywanie obowiązków wynikających z przepisów prawa ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa informacji wg polskiego i europejskiego porządku prawnego. Dodatkową wartością studiów jest aspekt infologiczny, co oznacza skupienie uwagi na informacji jako treści dostarczanej przez komunikat (wiadomość). Określenie i badanie właściwości informacji, jej funkcji, różnorodności oraz tych jej cech jakościowych, które przez użytkowników są traktowane jako ważne w procesach jej gromadzenia, przetwarzania i udostępniania.
Logo
Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej AGH