W dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie konieczne jest postawienie na kreatywność, innowacje i wsłuchiwanie się w potrzeby klientów. Podczas szkolenia prowadzonego w formie warsztatu uczestnicy zapoznają się z podejściem Design Thinking, poznają jego pięć etapów: empatyzację, definiowanie problemu, generowanie pomysłów, budowanie prototypów oraz testowanie. Uczestnicy będą mieli możliwość przećwiczenia tego podejścia na wybranym przez siebie przykładzie wyzwania biznesowego, takiego jak ulepszenie usługi/produktu, wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności czy zaproponowanie nowego rozwiązania. Uczestnicy mogą pracować na hipotetycznym studium przypadku lub rozwiązaniu firmy. Szkolenie zaplanowane jest na 8 godzin, w tym 2 przerwy kawowe (15 min) i przerwę lunchową (1 godzina), przed rozpoczęciem każdej części uczestnicy wezmą udział w krótkim, tematycznym icebreakerze. Podczas warsztatu zostaną wykorzystane karty “Withflow cards - workshops”.Cele szkolenia:Zrozumienie podejścia Design Thinking: Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat 5 etapów Design Thinking i ich zastosowania w rozwiązywaniu wyzwań biznesowych.Praktyczne zastosowanie metod: Uczestnicy nauczą się, jak praktycznie wykorzystać narzędzia i techniki Design Thinking na przykładzie realnych wyzwań biznesowych.Rozwój kreatywności i innowacyjności: Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia i generowania innowacyjnych rozwiązań.