Edukacja medyczna w erze cyfrowej

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Autorski program studi贸w podyplomowych ma na celu nabycie wiedzy i umiej臋tno艣ci niezb臋dnych do skutecznego prowadzenia zaj臋膰 metod膮 symulacji medycznej oraz organizacji i przygotowywania egzamin贸w testowych. Uczestnicy zapoznaj膮 si臋 z najnowszymi teoriami dotycz膮cymi metod wspierania procesu uczenia si臋 i nabywania kompetencji. Program obejmuje m.in. organizacj臋 pracy centrum symulacji, realizacj臋 symulowanych scenariuszy klinicznych oraz przygotowanie narz臋dzi oceny post臋p贸w student贸w.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia podyplomowe skierowane s膮 do os贸b zatrudnionych w sektorze biomedycznym:

  • pracownik贸w podmiot贸w leczniczych,
  • os贸b wykonuj膮cych zaw贸d medyczny,
  • os贸b zatrudnionych w przedsi臋biorstwach o profilu farmaceutycznym, wyrob贸w medycznych, IT dla sektora ochrony zdrowia, bada艅 klinicznych, biotechnologicznym,
  • pracownik贸w uczelni wy偶szych o profilu biomedycznym,
  • pracownik贸w administracji systemu ochrony zdrowia i obszaru zdrowia publicznego.
  • Nowo艣ci w edukacji realizowanej w centrum symulacji medycznej
  • Symulacja medyczna
  • Umiej臋tno艣ci poznawcze i spo艂eczne kszta艂cenie w centrum symulacji medycznej
  • 艢rodowisko wygenerowane cyfrowo innowacyjne podej艣cie do symulacji medycznej
  • Nowoczesne metody przygotowania egzamin贸w
  • Zaj臋cia praktyczne w centrum symulacji medycznej.
  • Realizacja symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Debriefing.
  • Przygotowanie i prowadzenie OSCE.
  • Praca z pacjentami symulowanymi.

Dane do kontaktu

  • Adres: ul. Radziwi艂艂owska 4, 31-026 Krak贸w
  • Telefon: 12 341 19 07
  • E-mail: ujcmstudiapodyplabm@cm-uj.krakow.pl

Uczestnik otrzymuje:

艢wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych CM UJ

Wiedza:

  • Miejsce nauczyciela akademickiego w procesie uczenia si臋 student贸w.
  • Modele uczenia si臋 oparte na badaniach neuropsychologicznych, psychologii poznawczej i pedagogiki.
  • Sposoby i znaczenie oceniania osi膮gni臋膰 student贸w.
  • Organizacja pracy w centrum symulacji medycznej.
  • Zasady prowadzenia symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Zasady uczenia umiej臋tno艣ci technicznych metod膮 4 krok贸w.
  • Zasady uczenia podstaw umiej臋tno艣ci poznawczych i spo艂ecznych.
  • Zagadnienia autorefleksji i samorozwoju w pracy nauczyciela.
  • Narz臋dzia doboru metodologii oceny post臋p贸w student贸w.
  • Organizacja i prowadzenie OSCE.

Umiej臋tno艣ci:

  • Tworzenie 艣rodowiska sprzyjaj膮cego procesowi uczenia si臋.
  • Prowadzenie oceny kszta艂tuj膮cej z pojedynczym studentem i grup膮.
  • Tworzenie symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Uczenie umiej臋tno艣ci technicznych metod膮 4 krok贸w.
  • Realizacja za艂o偶onych efekt贸w uczenia si臋 w symulowanych scenariuszach klinicznych.
  • Wsp贸艂praca z pacjentem symulowanym.
  • Prowadzenie debriefingu po symulowanym scenariuszu klinicznym.
  • Pisanie prawid艂owych pyta艅 do testu jednokrotnego wyboru.
  • Przygotowanie stacji OSCE wraz z kart膮 kontroln膮.
  • Opracowanie planu w艂asnego rozwoju w roli nauczyciela akademickiego.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Gotowo艣膰 do samodzielnego pog艂臋biania wiedzy.
  • Wsp贸艂praca z nauczycielami akademickimi i specjalistami.
  • Tw贸rcze poszukiwanie najlepszych rozwi膮za艅 dydaktycznych.
  • Kszta艂towanie umiej臋tno艣ci wsp贸艂pracy student贸w.
  • Rozwijanie u student贸w ciekawo艣ci, aktywno艣ci i samodzielno艣ci poznawczej oraz logicznego i krytycznego my艣lenia.
  • Stymulowanie student贸w do samodzielnej pracy.