Darmowe
Do ustalenia
Online

Python dla początkujących. Jak zacząć programować?

Offer image
Wybrany termin:

Miejsce:

Online

Prowadzący:

Logo
Laura Grzonka

Cena:

Darmowe

Kurs jest przeznaczony dla początkujących programistów i osób chcących poznać podstawy języka Python. Umożliwia naukę poprzez praktyczne ćwiczenia, tworzenie gier i zapoznanie się z podstawami sztucznej inteligencji (AI).

Celem kursu jest nauczenie podstaw składni Pythona, wprowadzenie w programowanie obiektowe i możliwości praktycznego wykorzystania Pythona w tworzeniu prostych gier oraz w analizie danych i uczeniu maszynowym.

Usługa:
Tutorial/Kurs video
Poziom:
Podstawowy
  • początkujący programiści
  • uczniowie ostatnich klas szkół podstawowych i szkoły średniej
  • osoby chcące poznać podstawy Pythona i programowania
  • osoby zainteresowane tworzeniem gier i podstawami AI

Moduł 1: Podstawy programowania – typy danych, zmienne, operatory

Moduł 2: Struktury danych – łańcuchy znaków, listy, krotki, słowniki, zbiory

Moduł 3: Instrukcje warunkowe i algorytmy iteracyjne – pętle for i while

Moduł 4: Programowanie obiektowe – funkcje, klasy, obiekty, dziedziczenie

Moduł 5: Funkcje wbudowane i popularne moduły – math, random, obsługa błędów

Moduł 6: Pythonizmy – funkcje lambda, listy składane, generatory

Moduł 7: Gry – tworzenie prostych gier: tekstowa RPG, Pong

Moduł 8: Uczenie maszynowe – podstawy ML, biblioteki, eksploracja danych, projekty praktyczne

  • kurs online z materiałami interaktywnymi
  • praktyczne ćwiczenia w każdym module
  • testy wiedzy po module (min. 50% do zaliczenia)
  • projekty praktyczne do samodzielnego wykonania
  • kontakt z prowadzącą kurs w razie problemów

Kurs bezpłatny, dostępny na platformie navoica.pl. Konieczna rejestracja w serwisie.

Organizator Uniwersytet Gdański

Koniec kursu:

30 czerwca 2027

Uczestnik otrzymuje:

certyfikat ukończenia kursu (bezpłatny), dostępny po zaliczeniu testów wiedzy

Wiedza:

  • podstawy składni języka Python
  • podstawy programowania obiektowego
  • znajomość typowych bibliotek Pythona
  • podstawy algorytmów i struktur danych
  • fundamenty uczenia maszynowego

Umiejętności:

  • pisanie prostych programów w Pythonie
  • tworzenie prostych gier
  • stosowanie pętli, instrukcji warunkowych i funkcji
  • praktyczne wykorzystanie bibliotek Pythona
  • podstawowa analiza danych i wizualizacja wyników

Kompetencje społeczne:

  • samodzielne rozwiązywanie problemów programistycznych
  • kreatywne podejście do projektów edukacyjnych i gier
  • systematyczność w nauce i testowaniu kodu
  • odpowiedzialność w pracy nad zadaniami praktycznymi
  • współpraca z prowadzącą w razie pytań i problemów

Pozostałe korzyści:

  • praktyczne doświadczenie w programowaniu w Pythonie
  • pierwsze projekty z zakresu gier i uczenia maszynowego
  • możliwość nauki w dowolnym tempie
  • przygotowanie do dalszej nauki programowania i AI

Tutoriale i Kursy video które mogą Cię zainteresować

Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).