8200,00 zł
Do ustalenia
Warszawa

Psychologia zarządzania personelem

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

Do ustalenia

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

252 godz.

Cena:

8200,00 zł

Dodatkowe informacje
kierownik studiów: dr hab. Joanna Czarnota-Bojarska prof. ucz.
zajęcia w soboty i niedziele, średnio co 2 tygodnie

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Od początku główną ideą studiów jest “praktyka oparta na dowodach” (evidence-based practice) czyli przekazywanie wiedzy praktycznej, która jest poparta wynikami badań naukowych.

Program studiów jest tak skonstruowany, aby najpierw uczestnicy poznali podstawy wiedzy psychologicznej (wykłady poświęcone psychologii ogólnej i psychologii społecznej oraz metodologii badań społecznych), a następnie nauczyli się stosować ją do konkretnych zadań, związanych z zarządzaniem (warsztaty i treningi poświęcone rozwiązywaniu konfliktów, rekrutacji, motywowaniu, rozwojowi i budowaniu zespołu).

Celem kierunku jest ukazanie jak zarządzać personelem, jak wspierać pracowników z szerokiej perspektywy – przede wszystkim z poziomu makro, w ramach działów personalnych.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Nasze studia skierowane są do osób, które potrzebują wiedzy i umiejętności w zakresie systemowego wspierania i zarządzania personelem w instytucjach i firmach – przede wszystkim dla pracowników działów personalnych i HR-ów. Dedykujemy je osobom, które nie mają wykształcenia psychologicznego, ale czują, że potrzebna jest im znajomość podstaw psychologii, aby skuteczniej radzić sobie z różnymi zadaniami, związanymi z zarządzaniem firmą i jej pracownikami, np.:

  • poszukiwaniem kandydatów do pracy i ich badaniem,
  • prowadzeniem ocen pracowników,
  • przygotowywaniem i wdrażaniem programów motywacyjnych,
  • badaniami postaw i nastrojów wśród zatrudnionych,
  • negocjacjami i rozwiązywaniem konfliktów,
  • stymulowaniem rozwoju zawodowego,
  • rozpoznawaniem potrzeb szkoleniowych,
  • organizowaniem i przeprowadzaniem szkoleń.

  • Wprowadzenie do psychologii
  • Metody badań psychologicznych
  • Psychologia różnic indywidualnych
  • Uwaga i pamięć
  • Psychologia motywacji
  • Psychologia emocji
  • Procesy spostrzegania
  • Procesy spostrzegania społecznego
  • Grupy społeczne
  • Wpływ społeczny
  • Postawy
  • Podstawy psychopatologii
  • Zasady prowadzenia badań społecznych
  • Psychologia organizacji
  • Metody rozwiązywania konfliktów
  • Ocenianie i motywacja
  • Rekrutacja i selekcja
  • Szkolenia i rozwój zawodowy
  • Przywództwo i budowanie zespołu

Wykłady, warsztaty, treningi, dyskusje grupowe, studia przypadków, praca zespołowa, projekty indywidualne.

Dane do kontaktu:

  • Email: podyplomowe@psych.uw.edu.pl
  • Telefon: (22) 55-49-708
  • Adres: Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski, ul. Stawki 5/7, 00-183 Warszawa

Uczestnik otrzymuje:

świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na UW

Wiedza:

  • Zaawansowana wiedza ogólna z zakresu psychologii
  • Teoretyczne rozumienie mechanizmów zachowania osób i grup
  • Psychologiczne i społeczne uwarunkowania zarządzania personelem

Umiejętności:

  • Stosowanie wiedzy psychologicznej w praktycznym zarządzaniu personelem
  • Krytyczna analiza i modyfikacja metod zarządzania personelem
  • Umiejętność przekazywania wiedzy i prowadzenia dyskusji
  • Kierowanie pracą zespołów i rozwiązywanie problemów

Kompetencje społeczne:

  • Zastosowanie wiedzy w praktyce zawodowej
  • Docenienie znaczenia nabytej wiedzy w działaniach społecznych
  • Działanie zgodne z etycznymi normami w pracy zawodowej

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
15 maj 2025
14 godz.
Gdańsk
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN
Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
23 cze 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN