1943,40 zł
14 - 15 kwi 2025
Kraków

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

14 - 15 kwi 2025

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

14 godz.

Prowadzący:

Logo
Aleksandra Chrapko

Cena:
netto:

1943,40 zł
1580,00 zł

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

Korzyści dla Uczestników szkolenia

Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:

  • Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
  • Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele
  • Zastosować zasady motywowania pracowników
  • Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne
  • Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące
  • Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie
  • Ominąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowania
  • Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego
  • Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Średni

Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy średniego szczebla, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.

MODUŁ I. ZESPÓŁ

Moduł ten skupia się na pokazaniu funkcjonowania zespołu i poszczególnych osób w zespole. Uczestnicy poznają etapy formowania się zespołu, funkcjonowanie ludzi na tych etapach, a także sposoby komunikacji z nimi. 

  1. Budowanie autorytetu
  2. Efektywny zespół - różnorodność ról
  3. Autodiagnoza własnej roli w zespole
  4. Lider zespołu - zadanie / zespół / jednostka
  5. Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
  • Informacja zwrotna
  • Pytania i parafrazy
  • Stawianie granic i sztuka mówienia „NIE”
  • Sztuka czynienia ustępstw
  • Rozmowy z pracownikami
  1. Komunikacja w pracy lidera
  2. Strukturalizacja czasu na każdym etapie rozwoju zespołu

MODUŁ II. ZARZĄDZANIE SYTUACYJNE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

Aby skutecznie motywować ludzi trzeba pracować z nimi bardzo indywidualnie, dlatego podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się czy jest zarządzanie sytuacyjne i przećwiczą je w praktyce, ucząc się jakie podejście zastosować do jakich pracowników. 

  1. Motywowanie pracownika w oparciu o model przywództwa sytuacyjnego (K. Blanchard)
  2. Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory)
  3. Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników
  4. Błędy w motywowaniu pracowników
  5. Reguły skutecznego motywowania
  6. Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem
  • Efektywna rozmowa
  • Etapy prowadzenia rozmowy

MODUŁ III. SZTUKA DELEGOWANIA ZADAŃ

Podczas pracy nad zagadnieniem delegowania uczestnicy poznają zasady, które kierują tym procesem. Zobaczą też kiedy i jak można delegować swoją pracę, aby rozwijać pracowników. 

  1. Wyznaczanie celów (SMART)
  2. Proces delegowania i jego procedura
  3. Czynniki sukcesu w delegowaniu
  4. Opory przeciwko delegowaniu
  5. Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania

MODUŁ IV. SZEF COACHEM, MENTOREM, LIDEREM

Ten moduł zachęca uczestników do rozwoju i poszukiwania alternatywnych ról dla siebie w roli lidera. Dlatego poznają oni podstawowe techniki pracy mentorskiej i coachingowej, które mogą zastosować i włączyć w swój proces zarządzania ludźmi.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów

W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji