
Celem intensywnego, jednodniowego warsztatu jest rozwinięcie umiejętności prowadzenia skutecznych i świadomych negocjacji z klientami. Podczas szkolenia analizowane są autentyczne przykłady rozmów handlowych, co pozwala na lepsze zrozumienie mechanizmów podejmowania decyzji przez klientów. Uczestnicy uczą się przygotowywać do kontaktu z kontrahentem, dobierać adekwatne strategie, rozpoznawać manipulacje oraz skutecznie na nie reagować. Szkolenie dostarcza praktycznych narzędzi do prowadzenia rozmów z trudnymi kontrahentami, obrony ceny, a także budowania trwałych relacji opartych na zasadzie win-win.
Szkolenie polecane jest osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.
1. Komunikacja w negocjacjach
2. Przygotowanie do negocjacji i strategia
3. Prowadzenie negocjacji
4. Podsumowanie i ewaluacja szkolenia
Szkolenie oparte jest na praktycznych warsztatach oraz treningach modeli i wypracowanych narzędzi, z dostosowaniem do specyfik branżowych uczestników. Warsztatowy charakter umożliwia wypracowanie konkretnych narzędzi lub ich wybór z tych prezentowanych przez trenera. Trening pozwala na ich zastosowanie w praktyce oraz analizę skuteczności i dopracowanie. Każdy z uczestników dostaje praktyczny feedback rozwojowy od trenera i pozostałych uczestników.
kontakt:
biuro@solberg-szkolenia.pl lub (33) 300 31 45