Lider - brygadzista

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów
Akademia Menedżerów jest skierowana do grupy pracowników którzy potrzebują wsparcia w obszarach zarządzania zespołem i umiejętności menedżerskich. Zdiagnozowane dwie grupy uczestników projektowanego procesu szkoleń to brygadziści i liderzy. Główne obszary, które będą poddane pracy rozwojowej to: Tożsamość menedżerska, Budowanie zespołu, Budowanie właściwych relacji z zespołem, Organizacja pracy własnej i pracy zespołu, Motywowanie pracowników i budowanie zaangażowania, Narzędzia menedżerskie konieczne do osiągania celów przez zespół, Przekazywanie informacji zwrotnej, Narzędzia uczenia pracowników, Rozwijanie pracowników Myślenie strategiczne, Zarządzanie sytuacjami konfliktowymi w zespole,
Usługa:
Szkolenie/Kurs synchroniczny
Liderzy i brygadziści
["1.\tPowitanie uczestników, przedstawienie celów oraz programu szkolenia", "2.\tCechy liderskie wspierające budowanie autorytetu", "3.\tPostawa menedżerska i jej wpływ na realizację celów zespołu. Różnice", "w wymaganych kompetencjach brygadzistów i liderów", "4.\t„Sukces jest zespołu a porażka menedżera” – relacje z członkami zespołów", "5.\tOdpowiedzialność zespołu menedżerskiego", "6.\tCo jest celem zespołu brygadzistów i liderów?– praca zespołowa jako klucz do wysokiej efektywności", "7.\tCzy jesteśmy zespołem? – analiza sposobu współpracy brygadzistów", "i liderów", "8. Czym jest efektywna komunikacja pomiędzy zespołami brygadzistów i liderów? - gra szkoleniowa Wioska Dadu", "9. Narzędzia wspierające efektywną komunikacj", "a)\tWłaściwe i celowe pytania", "b)\tParafraza i doprecyzowanie", "c)\tKomunikat Ja", "d)\tAsertywna prośba i asertywna odmowa", "e)\t4 etapowy model stawiania granic", "10.\tExpose szefa", "a)\tJak je przygotowywać i kiedy je stosowa", "11. Czym jest konflikt w zespole i jakie wartości daje konflikt", "12.\tRodzaje konfliktów i cykl konfliktu – koło konfliktów", "13.\tGra szkoleniowa", "14.\tNarzędzia komunikacyjne do konstruktywnego rozwiązywania konfliktów"]
• Case studies: Praktyczne sytuacje, które prezentujemy w formie studiów przypadków. Wspólnie analizujemy wyzwania, podejmujemy decyzje i wyciągamy wnioski, co umożliwia lepsze zrozumienie i zapamiętanie materiału. • Dyskusje: Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa poprzez dyskusje grupowe. Uczestnicy dzielą się swoimi pomysłami, doświadczeniami i wnioskami podczas pracy w zespołach, co tworzy inspirującą atmosferę współpracy i wymiany wiedzy. • Praktyczne zadania: Wspieramy proces uczenia się poprzez praktyczne zadania oparte o rzeczywistość uczestników.

Uczestnik otrzymuje:

[]

Wiedza:

[]

Umiejętności:

[]

Kompetencje społeczne:

[]

Pozostałe korzyści:

[]