W dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie konieczne jest postawienie na kreatywność, innowacje i wsłuchiwanie się w potrzeby klientów. Podczas szkolenia prowadzonego w formie warsztatu uczestnicy zapoznają się z podejściem Design Thinking, poznają jego pięć etapów: empatyzację, definiowanie problemu, generowanie pomysłów, budowanie prototypów oraz testowanie. Uczestnicy będą mieli możliwość przećwiczenia tego podejścia na wybranym przez siebie przykładzie wyzwania biznesowego, takiego jak ulepszenie usługi/produktu, wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności czy zaproponowanie nowego rozwiązania. Uczestnicy mogą pracować na hipotetycznym studium przypadku lub rozwiązaniu firmy. Szkolenie zaplanowane jest na 8 godzin, w tym 2 przerwy kawowe (15 min) i przerwę lunchową (1 godzina), przed rozpoczęciem każdej części uczestnicy wezmą udział w krótkim, tematycznym icebreakerze. Podczas warsztatu zostaną wykorzystane karty “Withflow cards - workshops”.
Cele szkolenia:
Szkolenie jest skierowane do firm, które chcą rozwijać swoje zespoły w zakresie kreatywnego myślenia i innowacyjnego rozwiązywania problemów. Szkolenie jest odpowiednie dla organizacji, które chcą wdrażać oryginalne i innowacyjne rozwiązania oparte na głęboko rozpoznanych potrzebach użytkowników, zamiast kopiować i powielać istniejące rozwiązania. Idealnymi uczestnikami są menedżerowie, liderzy zespołów oraz specjaliści odpowiedzialni za rozwój produktów i usług. W warsztatach mogą również uczestniczyć inżynierowie, technolodzy, specjaliści od marketingu, projektanci, aby zapewnić różnorodne perspektywy i podejścia do rozwiązywania problemów.
MODUŁ I. O DESIGN THINKING
MODUŁ II. EMPATYZACJA
MODUŁ III. DEFINIOWANE PROBLEMU
MODUŁ IV. GENEROWANIE POMYSŁÓW
MODUŁ V. BUDOWANIE PROTOTYPÓW
MODUŁ VI. TESTOWANIE
MODUŁ VII. PODSUMOWANIE
Katarzyna Szypowska
Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych
515 212 452
12 399 41 92
kszypowska@avenhansen.pl