549,00聽z艂
3 kwi 2025
Online

Efektywno艣膰 osobista i zarz膮dzanie sob膮 w czasie

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

3 kwi 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

8 godz.

Cena:

549,00聽z艂

Pozosta艂e terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych termin贸w

Celem szkolenia jest umo偶liwienie uczestnikom zrozumienia, czym jest prawdziwa efektywno艣膰, jak zarz膮dza膰 swoimi zadaniami i czasem, oraz jak budowa膰 efektywn膮 wsp贸艂prac臋 w zespole. Uczestnicy naucz膮 si臋, jak rozpozna膰 swoje s艂abo艣ci w zakresie efektywno艣ci i jak je zmienia膰, aby maksymalizowa膰 swoje osi膮gni臋cia zar贸wno indywidualnie, jak i w pracy zespo艂owej. Ponadto, uczestnicy rozwin膮 umiej臋tno艣ci w zakresie komunikacji, delegowania zada艅 i rozwi膮zywania problem贸w.

Us艂uga:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
艢redni

Szkolenie jest skierowane do:

  • os贸b, kt贸re chc膮 poprawi膰 swoj膮 efektywno艣膰 zawodow膮
  • mened偶er贸w, lider贸w zespo艂贸w
  • pracownik贸w, kt贸rzy zarz膮dzaj膮 swoimi zadaniami i wsp贸艂pracuj膮 z innymi

Poczucie efektywno艣ci

Rozr贸偶nienie efektywno艣ci od skuteczno艣ci, analiza do艣wiadcze艅 i metod oceny efektywno艣ci dzia艂a艅.

Zarz膮dzanie zadaniami w czasie

Techniki planowania, priorytetyzowanzia i segregacji zada艅, w tym Matryca Eisenhowera.

Komunikacja i wsp贸艂praca w zespole

Delegowanie zada艅, asertywno艣膰, aktywne s艂uchanie oraz narz臋dzia do efektywnej wsp贸艂pracy.

Pokonywanie s艂abo艣ci

Rozpoznanie i eliminowanie z艂ych nawyk贸w, prokrastynacji, przej艣cie do proaktywno艣ci.

Szkolenie b臋dzie prowadzone z wykorzystaniem wyk艂ad贸w, prezentacji multimedialnych, 膰wicze艅 indywidualnych i grupowych, studi贸w przypadk贸w, dyskusji oraz warsztat贸w praktycznych.

Wiedza:

  • Zrozumienie r贸偶nicy mi臋dzy efektywno艣ci膮 a skuteczno艣ci膮.
  • Znajomo艣膰 technik planowania i zarz膮dzania zadaniami.
  • Wiedza na temat efektywnej komunikacji i wsp贸艂pracy w zespole.
  • Zrozumienie mechanizm贸w prokrastynacji oraz sposob贸w radzenia sobie ze z艂odziejami czasu.

Umiej臋tno艣ci:

  • Planowanie zada艅 i ustalanie priorytet贸w przy u偶yciu r贸偶nych narz臋dzi.
  • Efektywne delegowanie zada艅 i stawianie cel贸w.
  • Asertywne komunikowanie oczekiwa艅 i udzielanie konstruktywnej krytyki.
  • Radzenie sobie z prokrastynacj膮 i wykszta艂canie proaktywnych nawyk贸w.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Umiej臋tno艣膰 efektywnej wsp贸艂pracy w zespole.
  • Asertywno艣膰 i aktywne s艂uchanie w interakcjach.
  • Zdolno艣膰 do delegowania zada艅 w spos贸b klarowny i motywuj膮cy.
  • Umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania problem贸w i konflikt贸w w zespole.

Pozosta艂e korzy艣ci:

Korzy艣ci dla uczestnika:

  • Lepsza organizacja pracy i zarz膮dzanie zadaniami, co przek艂ada si臋 na wy偶sz膮 efektywno艣膰.
  • Rozwini臋cie umiej臋tno艣ci komunikacyjnych, w tym delegowania zada艅 i udzielania konstruktywnej krytyki.
  • Umiej臋tno艣膰 radzenia sobie z prokrastynacj膮 i negatywnymi nawykami.
  • Zwi臋kszenie zdolno艣ci do pracy w zespole, poprawa wsp贸艂pracy i komunikacji.
  • 艢wiadomo艣膰 swoich mocnych stron i obszar贸w do poprawy w zakresie efektywno艣ci pracy.

Korzy艣ci dla organizacji:

  • Zwi臋kszenie efektywno艣ci i produktywno艣ci zespo艂贸w.
  • Lepsza organizacja pracy oraz lepsze zarz膮dzanie czasem i zadaniami.
  • Poprawa komunikacji wewn臋trznej, co prowadzi do lepszej wsp贸艂pracy i rozwi膮zywania problem贸w.
  • Zmniejszenie ryzyka op贸藕nie艅 i b艂臋d贸w dzi臋ki skutecznemu delegowaniu i ustalaniu priorytet贸w.
  • Wzrost zaanga偶owania i motywacji pracownik贸w, co wp艂ywa na atmosfer臋 w zespole.