1820,40 zł
28 - 29 lip 2025
Gdańsk
Termin niedostępny

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

28 - 29 lip 2025

Miejsce:

Gdańsk

Czas trwania:

16 godz.

Prowadzący:

Logo
Andrzej Zabawa

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele oraz zbudowanie świadomości roli pracy zespołowej. W szkoleniu pojawiać się będą zatem elementy budowania zespołu, pracy nad konfliktem oraz elementy zarządzania jakością związane z metodologią Kaizen czy TQM.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Zaawansowany

Szkolenie polecamy dla:

Wszystkich pracowników, szczególnie pracujących w zespołach, lecz także takich, którzy pracują samodzielnie, współpracując z innymi w produkcji, sprzedaży, dystrybucji, realizując projekty. Szkolenie przydatne dla menedżerów, niezależnie od szczebla zarządzania, kierujących zespołami czy też projektami, a pragnących zadbać o politykę jakości w firmie, motywację pracowników, wdrażających u siebie wydajne metody pracy zespołowej dla osiągnięcia celów przedsiębiorstwa i zadowolenia załogi.

MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU I PRACA ZESPOŁOWA

  1. Ustalanie i definiowanie celów /SMART; GROW/
  2. Podniesienie nastawienia zespołu na wspólną realizację celów
  3. Umiejętności pracy zespołowej
  4. Świadomość pozytywów pracy zespołowej
  5. Integracja zespołu
  6. Uczestnictwo w pracy zespołowej jako świadome działanie członków zespołu
  7. Metody pracy zespołowej, zespołowe rozwiązywanie problemów

MODUŁ II. WZAJEMNE RELACJE W ZESPOLE - ICH ROLA W ASPEKCIE REALIZACJI ZADAŃ

  1. Komunikacja w zespole
  2. Zarządzanie konfliktem w zespole
  3. Asertywność
  4. Zespół to emocje
  5. Myślenie pytaniami   

MODUŁ III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA JAKO CZEŚĆ ROZWOJU FIRMY

MODUŁ IV. JA JAKO PRACOWNIK - IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ

  1. Praca jako wartość
  2. Zadowolenie z pracy
  3. Firma to także ja

MODUŁ V. FILOZOFIA KLIENTA WEWNĘTRZNEGO - POTRZEBA, CECHA, KORZYŚĆ

MODUŁ VI. ZESPOŁOWE WYPRACOWANIE NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I PROPOZYCJI ZMIAN

  • Dyskusja facylitowana
  • Praca w grupach
  • Studia przypadku
  • Odgrywanie scenek, nagrywanie
  • Opracowywanie rozwiązań
  • Mini wykład trenera

Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych

Katarzyna Szypowska

515 212 452

12 399 41 92

kszypowska@avenhansen.pl

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia szkolenia

Pozostałe korzyści:

Uczestnicy na szkoleniu poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej. Nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, motywowania zespołu, pracy zespołowej, stosowania metod zarządzania jakością w firmie.

Pracownikom działającym w zespole szkolenie da możliwość jeszcze lepszej pracy w grupie, menedżerom zaś świadomość i narzędzia przydatne w motywowaniu i budowaniu własnych zespołów oraz budowaniu jakości w firmie poprzez współdziałanie na poziomie zespołu i całego przedsiębiorstwa. Na szkoleniu znajdą Państwo odpowiedź na pytania: jak wykorzystać potencjał pracowników w firmie? Jak realizować cele firmy poprzez cele poszczególnych zespołów?

Inni oglądali również