5000,00 zł
22 mar 2025 - 1 mar 2026
Wrocław

Zarządzanie sprzedażą

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

22 mar 2025 - 1 mar 2026

Miejsce:

Wrocław

Czas trwania:

160 godz.

Cena:

5000,00 zł

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia mają na celu pogłębienie wiedzy na temat zarządzania sprzedażą, kluczowego dla uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynkach krajowych i międzynarodowych. Program studiów obejmuje zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne rozwiązania zarządzania sprzedażą, w tym techniki sprzedaży, narzędzia zarządzania, aspekty prawne, umiejętności negocjacyjne oraz budowanie i motywowanie zespołu sprzedażowego. Skupia się również na obsłudze klienta, komunikacji interpersonalnej, e-commerce, oraz psychologii sprzedaży.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia skierowane są do osób pracujących lub chcących pracować jako menedżerowie, kierownicy lub dyrektorzy działów sprzedaży. Program jest odpowiedni zarówno dla osób bez wcześniejszego doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą, jak i dla tych, którzy chcą usystematyzować i formalnie potwierdzić swoją wiedzę.

  • Organizacja działu sprzedaży
  • Techniki sprzedaży
  • Narzędzia zarządzania sprzedażą (systemy IT)
  • Prawo w obrocie profesjonalnym i konsumenckim
  • Negocjacje
  • Budowanie zespołu sprzedażowego
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • Planowanie sprzedaży
  • Ocena i motywowanie pracowników
  • Komunikacja interpersonalna
  • Kreowanie wizerunku osobistego
  • Obsługa klienta
  • Zarządzanie lojalnością w sprzedaży
  • E-commerce
  • Psychologia sprzedaży
  • Windykacja należności
  • Kultura biznesu
  • Zajęcia w formule blended learning (częściowo zdalne, częściowo stacjonarne)
  • Zajęcia stacjonarne prowadzone na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
  • Zajęcia online prowadzone za pomocą platformy Teams

Koordynator CKU:

  • Agnieszka Manowska
  • Telefon: 71 36 80 452
  • E-mail: agnieszka.manowska@ue.wroc.pl

Kierownik studiów:

  • dr Piotr Zawadzki
  • Telefon: 75 75 38 306
  • E-mail: piotr.zawadzki@ue.wroc.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w języku polskim oraz odpis w języku angielskim.

Wiedza:

  • Znajomość technik i narzędzi zarządzania sprzedażą.
  • Znajomość aspektów prawnych związanych z obrotem profesjonalnym i konsumenckim.
  • Wiedza na temat psychologii sprzedaży i e-commerce.

Umiejętności:

  • Umiejętność planowania, koordynowania i kontrolowania procesu sprzedaży.
  • Umiejętność negocjacji i budowania relacji z klientami.
  • Umiejętność budowania, zarządzania i motywowania zespołu sprzedażowego.
  • Umiejętność obsługi klienta oraz zarządzania lojalnością w sprzedaży.

Kompetencje społeczne:

  • Zdolność do skutecznej komunikacji interpersonalnej.
  • Umiejętność kreowania i utrzymywania wizerunku osobistego w kontekście zawodowym.
  • Umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku biznesowym i e-commerce.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
23 cze 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN
Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
29 maj 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training