Zarządzanie dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia Podyplomowe Zarządzanie dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury umożliwiają artystom i animatorom kultury zdobycie nowego zawodu menedżera kultury. Słuchacze zdobywają kompleksową wiedzę, kwalifikacje zawodowe oraz umiejętności menedżerskie niezbędne do:

  • planowania karier własnych i pracowników,
  • efektywnego prowadzenia przedsięwzięć kulturalnych,
  • zakładania i prowadzenia własnej firmy (np. impresariatu artystycznego),
  • tworzenia biznesplanów, strategii działania i planów promocji,
  • pozyskiwania funduszy z polskich i unijnych źródeł,
  • orientowania się w prawie autorskim, handlowym, medialnym i podatkowym oraz w promocji, marketingu i public relations.
Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są skierowane do artystów i animatorów kultury, którzy chcą zdobyć kwalifikacje menedżerskie i rozwijać swoje kariery zawodowe w zakresie zarządzania przedsięwzięciami kulturalnymi oraz instytucjami kultury.

  • Aplikacje mobilne dla kultury
  • Finansowanie kultury – Biznesplan i Plan promocji
  • Finansowanie kultury – Fundusze
  • Finansowanie kultury – Strategia działania
  • Marketing, promocja, sponsoring
  • Misja i historia UW
  • Negocjacje
  • Prawo autorskie
  • Prawo handlowe
  • Prawo kultury
  • Prawo podatkowe
  • Public relations
  • Savoir-vivre
  • Teoria i metody organizacji
  • Warsztaty antystresowe
  • Zarządzanie personelem „Artysta sprawny menedżer” z wykorzystaniem nowych technologii cyfrowych
  • Zarządzanie w kulturze i oświacie
  • Zajęcia studyjne dodatkowe
  • Wykłady
  • Warsztaty praktyczne
  • Case studies
  • Zajęcia studyjne
  • Konsultacje indywidualne

Koordynator kierunku studiów:

  • Mgr Maria Kujcys-Sołobodowska
  • Tel.: 602 768 287
  • Email: dossiermk@poczta.onet.pl

Uczestnik otrzymuje:

Otrzymają Państwo prestiżowe Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych UW, które jest gwarancją solidnej wiedzy, otwierającej możliwości na rynku pracy z przewagą konkurencyjną.

Wiedza:

  • Znajomość podstaw zarządzania w kulturze.
  • Znajomość prawa autorskiego, handlowego i podatkowego.
  • Zrozumienie strategii finansowania kultury.
  • Wiedza na temat marketingu, promocji i public relations.
  • Zrozumienie problematyki negocjacji.
  • Znajomość historii i misji Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Znajomość teorii i metod organizacji.
  • Wiedza na temat zarządzania personelem w kulturze.
  • Znajomość savoir-vivre w kontekście kulturalnym.
  • Znajomość aplikacji mobilnych dla kultury.

Umiejętności:

  • Tworzenie biznesplanów i planów promocji.
  • Efektywne prowadzenie negocjacji.
  • Zarządzanie projektami kulturalnymi.
  • Pozyskiwanie funduszy z polskich i unijnych źródeł.
  • Tworzenie strategii działania dla przedsięwzięć kulturalnych.
  • Promowanie i marketing w kulturze.
  • Efektywne zarządzanie personelem.
  • Wykorzystywanie nowych technologii cyfrowych w zarządzaniu.
  • Planowanie i realizacja działań public relations.
  • Prowadzenie warsztatów antystresowych.

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Kompetencje komunikacyjne w kontekście kulturalnym.
  • Zdolność do adaptacji w dynamicznie zmieniającym się środowisku kultury.
  • Kreatywność i innowacyjność w zarządzaniu projektami kulturalnymi.
  • Etyka zawodowa i odpowiedzialność społeczna.
  • Proaktywność w poszukiwaniu nowych możliwości finansowania.
  • Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu.
  • Zdolność do nawiązywania i utrzymywania relacji zawodowych.
  • Otwartość na krytykę i chęć ciągłego doskonalenia się.
  • Kompetencje w zakresie organizacji wydarzeń kulturalnych.