6800,00 zł
3 paź 2025 - 30 wrz 2026
Kraków
Termin niedostępny

Wentylacja i klimatyzacja obiektów

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

3 paź 2025 - 30 wrz 2026

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

198 godz.

Dodatkowe informacje

Termin zgłoszeń: 1 VI 2025 - 25 IX 2025

Prowadzący:
Kierownik studiów: prof. dr hab. inż. Marek Borowski
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Celem studiów podyplomowych jest pogłębienie wiedzy z zakresu projektowania i eksploatacji instalacji grzewczych i klimatyzacyjnych w obiektach. Studia są kierowane do osób zatrudnionych w firmach branży klimatyzacyjnej, biurach projektowych oraz produkujących urządzenia, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze i chłodnicze. Absolwent studiów podyplomowych nabywa wiedzę z zakresu klimatyzacji obiektów, instalacji ogrzewania, chłodniczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Zapozna się również z projektowaniem instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, zastosowaniem automatyki i sterowania w instalacjach klimatyzacyjnych oraz zagadnieniami z wentylacji pożarowej.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są skierowane do absolwentów szkół wyższych (magisterskich lub zawodowych) wszystkich kierunków a w szczególności do pracowników branży ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji – HVAC, pracowników biur projektowych oraz firm dostarczających urządzenia wentylacyjne i klimatyzacyjne.

  • Systemy klimatyzacji budynków
  • Urządzenia w wentylacji i klimatyzacji
  • Instalacje ogrzewania budynków
  • Programy komputerowe w technice wentylacyjnej i klimatyzacyjnej
  • Instalacje chłodnicze
  • Projektowanie instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
  • Automatyka i sterowanie w instalacjach klimatyzacyjnych
  • Wentylacja pożarowa
  • Praktyczne zastosowania klimatyzacji w obiektach

Cztery przedmioty będą oceniane w formie egzaminu, a pozostałe przedmioty w formie zaliczeń według formuł wybranych przez wykładowców odpowiedzialnych za poszczególne przedmioty.

Warunkiem ukończenie studium jest uzyskanie wszystkich zaliczeń, zdanie egzaminów oraz przygotowanie i obrona pracy końcowej.

Kontakt w sprawie studiów podyplomowych:

dr inż. Rafał Łuczak (tel.: 12 617 21 59);

e-mail: rluczak@agh.edu.pl lub wiko@agh.edu.pl

Uczestnik otrzymuje:

Ukończenie studiów podyplomowych zostanie potwierdzone świadectwem Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Pozostałe korzyści:

Słuchacze studiów uzyskają wiedzę z zakresu projektowania i eksploatacji instalacji ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC), zapoznają się z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami w branży HVAC oraz zostaną zaznajomieni z najnowszymi narzędziami inżynierskimi służącymi do projektowania i doboru urządzeń.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
27 lis 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN
Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
11 gru 2025
14 godz.
Kraków
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).