Trener wewn臋trzny

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia podyplomowe Trener wewn臋trzny maj膮 na celu wyposa偶enie uczestnik贸w w specjalistyczn膮 wiedz臋, praktyczne umiej臋tno艣ci i kompetencje spo艂eczne z zakresu prowadzenia szkole艅. Uczestnicy zdobywaj膮 aktualny i pe艂ny obraz rynku szkoleniowego oraz projekt贸w zwi膮zanych z realizacj膮 polityki szkoleniowo-rozwojowej. Celem jest przygotowanie uczestnik贸w do efektywnego prowadzenia szkole艅 w organizacjach, tworzenia plan贸w szkoleniowo-rozwojowych, analizy potrzeb szkoleniowych, zarz膮dzania bud偶etem szkole艅 oraz wsp贸艂tworzenia polityki szkoleniowej zgodnie ze strategi膮 firmy.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
Kategorie:

Studia podyplomowe s膮 przeznaczone dla os贸b pragn膮cych zdoby膰 kompetencje trenera wewn臋trznego w organizacji, zajmuj膮cych si臋 szkoleniami oraz pracownik贸w dzia艂贸w personalnych.

  • Rola trenera w organizacji. Budowanie marki w艂asnej trenera
  • Projektowanie szkole艅 i program贸w rozwojowych
  • Wielopokoleniowa komunikacja trenerska i techniki autoprezentacji
  • Techniki uczenia doros艂ych. Metody aktywizacji grupy
  • Budowanie struktury szkole艅. Metody szkoleniowe
  • Tworzenie i prowadzenie interaktywnych prezentacji. Szkolenia online
  • Dynamika pracy z grup膮. Trudne sytuacje szkoleniowe
  • Zarz膮dzanie wiedz膮 w organizacji
  • Ocena efektywno艣ci szkole艅 i proces贸w rozwojowych
  • Warsztat trenera
  • Projekt indywidualny
  • Praktyczne warsztaty
  • Projektowanie i analiza
  • Tworzenie plan贸w szkoleniowo-rozwojowych
  • Interaktywne prezentacje
  • Zarz膮dzanie bud偶etem szkole艅
  • Metody aktywizacji grupy

Biuro Kszta艂cenia Biznesowego:

  • E-mail: podyplomowe@pbs.edu.pl
  • Tel.: 52 374 92 78, 52 374 94 03

Uczestnik otrzymuje:

Absolwent otrzymuje 艣wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 r贸l i odpowiedzialno艣ci trenera w organizacji
  • Wiedza o projektowaniu szkole艅 i program贸w rozwojowych
  • Znajomo艣膰 metod i technik uczenia doros艂ych
  • Rozumienie struktury szkole艅 i metod szkoleniowych
  • Wiedza o zarz膮dzaniu wiedz膮 i ocenie efektywno艣ci szkole艅

Umiej臋tno艣ci:

  • Tworzenie i prowadzenie szkole艅 wewn臋trznych i zewn臋trznych
  • Projektowanie i realizowanie polityki szkoleniowej
  • Efektywne zarz膮dzanie bud偶etem szkole艅
  • Rozwi膮zywanie trudnych sytuacji szkoleniowych
  • Analiza potrzeb szkoleniowych i tworzenie plan贸w rozwojowych

Kompetencje spo艂eczne:

  • Umiej臋tno艣膰 budowania marki w艂asnej jako trenera
  • Skuteczna komunikacja i autoprezentacja
  • Umiej臋tno艣膰 pracy z grup膮 wielopokoleniow膮
  • Budowanie zaufania i zaanga偶owania w艣r贸d uczestnik贸w szkole艅

Pozosta艂e korzy艣ci:

  • Kompetencje w zakresie prowadzenia szkole艅 wewn臋trznych i zewn臋trznych
  • Umiej臋tno艣膰 tworzenia i realizowania polityki szkoleniowej
  • Do艣wiadczenie w zarz膮dzaniu bud偶etem szkole艅 i projektowaniu program贸w rozwojowych