Studia Mened偶erskie dla Deweloper贸w

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Podyplomowe Studia Mened偶erskie dla Deweloper贸w umo偶liwiaj膮 rozwini臋cie praktycznych umiej臋tno艣ci w zakresie prowadzenia analizy oraz zarz膮dzania strategicznego i operacyjnego w przedsi臋biorstwach z bran偶y deweloperskiej. 

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Podyplomowe Studia Mened偶erskie dla Deweloper贸w s膮 szczeg贸lnie polecane: 

  • kadrze zarz膮dzaj膮cej i pracownikom ni偶szego szczebla firm deweloperskich, pragn膮cym zdoby膰 now膮 lub pog艂臋bi膰 dotychczasow膮 wiedz臋 w zakresie zarz膮dzania przedsi臋biorstwem i profesjonalnego prowadzeniu dzia艂alno艣ci deweloperskiej,
  • mened偶erom spoza bran偶y deweloperskiej, pragn膮cym poszerzy膰 lub uzupe艂ni膰 swoj膮 wiedz臋 dotycz膮c膮 rynku deweloperskiego,
  • absolwentom studi贸w pragn膮cym zdoby膰 konkurencyjny zaw贸d i atrakcyjn膮 prac臋 w bran偶y deweloperskiej,
  • osobom zainteresowanym dzia艂alno艣ci膮 w firmach deweloperskich lub za艂o偶eniem w艂asnych firm.

Blok I. Analiza rynku deweloperskiego

  • Dotychczasowy rozw贸j i stan obecny rynku deweloperskiego
  • Polityka mieszkaniowa
  • Perspektywy rynku mieszkaniowego w Polsce
  • Rola dewelopera w rozwoju miast
  • Analiza strategiczna jako podstawa projektowania strategii przedsi臋biorstwa w bran偶y deweloperskiej

Blok II. Zarz膮dzanie projektami

  • Zarz膮dzanie projektami
  • Pozyskiwanie i planowanie zabudowy nieruchomo艣ci
  • Przygotowanie i techniczne aspekty realizacji projektu
  • Obs艂uga posprzeda偶owa

Blok III. Zarz膮dzanie w kryzysie i restrukturyzacja

  • Kryzys i restrukturyzacja przedsi臋biorstwa
  • Zarz膮dzanie projektami w kryzysie

Blok IV. Kierowanie lud藕mi

  • Zarz膮dzanie zasobami ludzkimi

Blok V. Prawne podstawy dzia艂alno艣ci przedsi臋biorstwa

  • Otoczenie prawne dzia艂alno艣ci deweloperskiej
  • Otoczenie prawne dzia艂alno艣ci inwestycyjnej w budownictwie
  • Sprawy sporne w dzia艂alno艣ci deweloperskiej

Blok VI. Marketing

  • Strategia marketingowa przedsi臋biorstwa
  • Strategia sprzeda偶owa projektu deweloperskiego
  • Klient w bran偶y deweloperskiej

Blok VII. Finansowe problemy zarz膮dzania przedsi臋biorstwem

  • Finansowe aspekty projekt贸w deweloperskich
  • Bud偶et projektu
  • Finansowanie przedsi臋wzi臋膰 deweloperskich

Blok VIII. Poza mieszkaln膮 dzia艂alno艣膰 dewelopersk膮

  • Nowe segmenty rynku deweloperskiego

Studia wykorzystuj膮 zaawansowane metody dydaktyczne, takie jak warsztaty, treningi oraz studia przypadk贸w, co pozwala na praktyczne podej艣cie do zdobywania wiedzy i umiej臋tno艣ci.

Sekretarz studi贸w: dr Patryk Dziurski

  • tel.: +48 506 181 561
  • e-mail: PATRYK.DZIURSKI@SGH.WAW.PL

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom uko艅czenia studi贸w podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Zaawansowane techniki analizy rynku deweloperskiego.
  • Znajomo艣膰 polityki mieszkaniowej i jej wp艂ywu na rynek.
  • Umiej臋tno艣膰 projektowania strategii w bran偶y deweloperskiej.

Umiej臋tno艣ci:

  • Zarz膮dzanie projektami deweloperskimi.
  • Planowanie i realizacja zabudowy nieruchomo艣ci.
  • Umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania zasobami ludzkimi w kontek艣cie specyfiki bran偶y deweloperskiej.
  • Praktyczne aspekty zarz膮dzania finansami projekt贸w deweloperskich.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Umiej臋tno艣膰 efektywnej wsp贸艂pracy zespo艂owej.
  • Umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania problem贸w i podejmowania decyzji w warunkach niepewno艣ci.
  • Komunikacja i negocjacje w kontek艣cie biznesowym w bran偶y deweloperskiej.