Profesjonalne Kadry Zam贸wie艅 Publicznych

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia Podyplomowe Profesjonalne Kadry Zam贸wie艅 Publicznych maj膮 na celu przekazanie wiedzy i umiej臋tno艣ci z zakresu efektywnego podej艣cia do realizacji zam贸wie艅 publicznych z punktu widzenia wymaga艅 prawnych oraz kompetencji z zakresu ekonomii, finans贸w i zarz膮dzania (w tym: zasady i logika um贸w, bud偶etowanie oraz procedury zakupowe, zarz膮dzanie zespo艂em i projektem zam贸wienia, przygotowanie studium wykonalno艣ci, kontrola zarz膮dcza, negocjacje, a tak偶e komunikacja, w tym w mediach spo艂eczno艣ciowych i ewaluacja zam贸wie艅 publicznych).

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia Podyplomowe Profesjonalne Kadry Zam贸wie艅 Publicznych skierowane s膮 do pracownik贸w realizuj膮cych zam贸wienia publiczne i procedury zakupowe, a w szczeg贸lno艣ci dla:

  • pracownik贸w administracji publicznej, rz膮dowej i samorz膮dowej zaanga偶owanych w proces zam贸wie艅 publicznych;
  • pracownik贸w podmiot贸w publicznych prowadz膮cych zam贸wienia publiczne (Zamawiaj膮cy);
  • pracownik贸w firm prywatnych i publicznych (Wykonawcy zam贸wie艅 publicznych).
  • Ekonomiczne aspekty zam贸wie艅 publicznych
  • Mened偶erskie aspekty zam贸wie艅 publicznych
  • Zarz膮dzanie zasobami ludzkimi w zakupach publicznych
  • Podstawowe aspekty prawne zam贸wie艅 publicznych
  • Proceduralne aspekty zam贸wie艅 publicznych
  • Praktyczne aspekty zam贸wie艅 publicznych

Sekretarz studi贸w: mgr in偶. Karolina Nivette

  • tel.: +48 22 564 93 49
  • tel.: +48 516 676 818
  • e-mail: KNIVET@SGH.WAW.PL

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom uko艅czenia studi贸w podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 aktualnej legislacji polskiej i unijnej dotycz膮cej zam贸wie艅 publicznych.
  • Zrozumienie ekonomicznych i mened偶erskich aspekt贸w zarz膮dzania zam贸wieniami publicznymi.
  • Umiej臋tno艣膰 przygotowywania studium wykonalno艣ci oraz analizy finansowej i ekonomicznej.

Umiej臋tno艣ci:

  • Umiej臋tno艣膰 negocjacji w zam贸wieniach publicznych i budowania relacji z rynkiem.
  • Praktyczne umiej臋tno艣ci zarz膮dzania projektami i zespo艂ami wirtualnymi.
  • Umiej臋tno艣膰 planowania i przeprowadzania procedur udzielania zam贸wie艅 publicznych.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Doskonalenie umiej臋tno艣ci komunikacji i negocjacji w kontek艣cie zam贸wie艅 publicznych.
  • Zdolno艣膰 do efektywnego pracy w zespo艂ach wirtualnych i realnych.
  • Umiej臋tno艣膰 asertywnego zarz膮dzania konfliktami i rozwi膮zywania problem贸w w procesie zakupowym.