Podejmowanie decyzji menedżerskich

Offer image
Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia mają na celu rozwijanie umiejętności podejmowania decyzji menedżerskich w różnych obszarach działalności gospodarczej i administracyjnej. Koncentrują się na efektywnym podejmowaniu decyzji inwestycyjnych, finansowych, strategicznych i kadrowych. Program kształcenia obejmuje również aspekty negocjacji, optymalizacji podatkowej oraz zarządzania jakością.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Kadra zarządzająca w sektorze prywatnym i publicznym
  • Osoby przygotowujące się do pełnienia funkcji kierowniczych
  • Osoby chcące pogłębić swoją dotychczasową wiedzę w zakresie podejmowania decyzji menedżerskich
  • Wprowadzenie do podejmowania decyzji
  • Myślenie ekonomiczne i strategiczne w decyzjach menedżerskich
  • Determinanty decyzji kadrowych
  • Analiza sprawozdań finansowych
  • System zarządzania jakością – perspektywa menedżerska
  • Komunikacja w procesie podejmowania decyzji
  • Podejmowanie decyzji menedżerskich w obszarze optymalizacji podatkowej
  • Podejmowanie decyzji w organizacji
  • Badania operacyjne w procesie podejmowania decyzji menedżerskich
  • Menedżerskie decyzje rynkowe w kontaktach z klientami
  • Negocjacje i gry negocjacyjne w decyzjach menedżerskich związanych z konfliktem
  • Projektowanie i analiza badań ankietowych
  • Rachunek opłacalności inwestycji
  • Seminarium
  • Praca końcowa
  • Wykłady
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Seminaria
  • Analiza przypadków
  • Prace grupowe

Sekretariat Instytutu Zarządzania

Anita Kozak

tel. 42 631-37-59

e-mail: anita.kozak@p.lodz.pl

Jednostka organizacyjna: Instytut Zarządzania, Wydział Organizacji I Zarządzania

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Zrozumienie zasad podejmowania decyzji menedżerskich w różnych obszarach zarządzania
  • Wiedza na temat systemów zarządzania jakością, optymalizacji podatkowej, analizy finansowej

Umiejętności:

  • Podejmowanie decyzji inwestycyjnych i finansowych
  • Optymalizacja alokacji zasobów
  • Prowadzenie negocjacji biznesowych
  • Rozwiązywanie problemów związanych z kapitałem ludzkim i sytuacjami konfliktowymi

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność komunikacji w procesie podejmowania decyzji
  • Zdolność do prowadzenia negocjacji i rozwiązywania konfliktów
  • Umiejętność projektowania i analizy badań ankietowych