Nowoczesne żywienie i zarządzanie w gastronomii

Offer image
Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia mają na celu pogłębienie wiedzy i umiejętności związanych z nowoczesną produkcją żywności, planowaniem diet, oraz rozwijaniem kompetencji w zakresie zarządzania, marketingu i inwestycji w gastronomii i hotelarstwie. Program obejmuje nowoczesne techniki produkcji gastronomicznej, projektowanie nowych wyrobów, zasady żywienia i bezpieczeństwa żywności, oraz promocję i marketing w branży HoReCa.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Kierownicy, menedżerowie i pracownicy przedsiębiorstw gastronomicznych i hotelarskich
  • Przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej
  • Osoby zainteresowane pracą w branży gastronomicznej i hotelarskiej
  • Technologie spożywcze i gastronomiczne
  • Żywienie i dietetyka
  • Trendy żywieniowe
  • Przechowalnictwo i towaroznawstwo żywności i potraw
  • Nowe techniki kulinarne
  • Innowacje w produkcji wyrobów cukierniczych i piekarskich
  • Żywność prozdrowotna i funkcjonalna
  • Napoje i alkohole
  • Zarządzanie i zapewnienie jakości, bezpieczeństwa i higieny pracy w gastronomii i cateringu
  • Przedsiębiorczość w firmie gastronomicznej
  • Savoir-vivre i sztuka negocjacji
  • Innowacje marketingowe w branży HoReCa
  • Praca końcowa
  • Zajęcia teoretyczne
  • Zajęcia praktyczne
  • Seminaria
  • Praca końcowa

Biuro Instytutu Technologii i Analizy Żywności 

tel. (42) 631-34-66

e-mail: i-54@adm.p.lodz.pl

Osoba kontaktowa: dr hab. inż. Joanna Oracz

Telefon: 42 631 34 62

E-mail: joanna.oracz@p.lodz.pl

Jednostka organizacyjna: Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Nowoczesne techniki stosowane w produkcji gastronomicznej
  • Projektowanie nowych wyrobów i procesów produkcji żywności
  • Najnowsze zasady żywienia i opracowywania diet
  • Organizacja i funkcjonowanie przedsiębiorstw z branży HoReCa
  • Zasady bezpieczeństwa i systemów jakości żywności
  • Nowoczesne działania promocyjne i marketingowe

Umiejętności:

  • Projektowanie nowych produktów i procesów
  • Opracowywanie planów rozwoju i inwestycji dla firm gastronomicznych
  • Wdrażanie zasad bezpieczeństwa i jakości żywności
  • Realizowanie działań promocyjnych i marketingowych

Kompetencje społeczne:

  • Kompetencje w zakresie zarządzania i marketingu w gastronomii
  • Umiejętność planowania rozwoju firmy gastronomicznej
  • Znajomość zasad efektywnej komunikacji i negocjacji w branży HoReCa