Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 27 cze 2025
Miejsce:
Warszawa
Cena:
6500,00 zł

Menedżer Kultury

Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 27 cze 2025

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

180 godz.

Prowadzący:

KIEROWNIK STUDIÓW dr hab. Lidia Danik, prof. SGH

Dodatkowe informacjeSpotkania odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w soboty 9:50–16:50 i niedziele 9:00–14:15.
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Podyplomowe Studia Menedżer Kultury odpowiadają na zmiany i potrzeby rynku kultury oraz dostarczają wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania zarówno instytucjami kultury, jak i karierą artystów.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Podyplomowe Studia Menedżer Kultury polecane są szczególnie dla: 

  • menedżerów odpowiadających za różne obszary działalności instytucji kultury, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje zarządcze,
  • przyszłych menedżerów instytucji kultury, którzy chcą zrozumieć specyfikę rynku kultury,
  • przedstawicieli świata kultury zainteresowanych zdobyciem kompetencji menedżerskich,
  • osób, które planują działalność na rynku kultury,
  • oraz dla wszystkich tych, którzy chcą zrozumieć działanie rynku kultury.
  • EKONOMIKA KULTURY
  • FINANSE W INSTYTUCJACH KULTURY
  • MARKETING NA RYNKU KULTURY
  • PRAWNE ASPEKTY DZIAŁALNOŚCI NA RYNKU KULTURY
  • PSYCHOLOGIA
  • ZARZĄDZANIE W INSTYTUCJACH KULTURY
  • ZARZĄDZANIE PERSONELEM
  • KREOWANIE WIZERUNKU

Program oparty jest na zbilansowanym podejściu teoretyczno-praktycznym, wykorzystując nowoczesne i angażujące metody dydaktyczne.

SEKRETARZ STUDIÓW

mgr Agnieszka Zawada

tel.: +48 22 564 74 31; +48 515 782 057

e-mail: AZAWADA@SGH.WAW.PL

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Zrozumienie ekonomiki kultury i finansów instytucji kultury.
  • Znajomość różnych form finansowania kultury, w tym crowdfunding i sponsoring.
  • Znajomość podstaw zarządzania finansami w kontekście instytucji kultury.
  • Znajomość planowania marketingowego i kreowania marki na rynku kultury.
  • Znajomość form prawnych prowadzenia działalności gospodarczej w sektorze kultury.
  • Znajomość prawa autorskiego i umiejętność stosowania umów handlowych oraz kontraktów menedżerskich.
  • Znajomość psychologicznych aspektów pracy zespołowej, negocjacji i wywierania wpływu.
  • Znajomość podstaw zarządzania czasem, projektami oraz instytucjami kultury w różnych sektorach.

Umiejętności:

  • Umiejętność zarządzania czasem i efektywne planowanie działań w instytucjach kultury.
  • Umiejętność zarządzania projektami kulturalnymi.
  • Umiejętność zarządzania personelem w kontekście specyfiki instytucji kultury.
  • Umiejętność tworzenia planów marketingowych i kreowania wizerunku instytucji kultury.
  • Umiejętność prowadzenia dyplomacji kulturalnej i wystąpień publicznych.
  • Umiejętność korzystania z internetu i mediów społecznościowych do promocji kultury.
  • Umiejętność efektywnego wywierania wpływu i prowadzenia negocjacji w kontekście kultury.
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz coachingu dla menedżerów kultury.

Kompetencje społeczne:

  • Kompetencje w tworzeniu kulturowych aliansów i współpracy międzysektorowej.
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się z mediami i różnymi grupami interesariuszy.
  • Kompetencje w budowaniu relacji i współpracy z partnerami kultury i biznesu.
  • Umiejętność pracy w zgranych zespołach i wspieranie innowacyjnych rozwiązań w sektorze kultury.
  • Kompetencje w rozpoznawaniu i adaptacji do zmieniających się potrzeb rynku kultury.

Inni oglądali również