11 500,00 zł
3 paź 2025 - 30 kwi 2027
Online

Master of Business Administration (MBA) w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

3 paź 2025 - 30 kwi 2027

Miejsce:

Online

Czas trwania:

344 godz.

Cena:

11 500,00 zł

Dodatkowe informacje
prof. dr hab. Maciej Mitręga
dr Anna Wieczorek, e-mail:

Od 9 czerwca do 30 września 2025 roku trwa rekrutacja

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Prestiżowe studia podyplomowe MBA w Zarządzaniu Sprzedażą i Marketingiem to unikalna propozycja edukacyjna dedykowana osobom pragnącym skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem we współczesnym, dynamicznym otoczeniu biznesowym. Program łączy wiedzę teoretyczną z praktyką menedżerską, koncentrując się na strategii sprzedażowej, nowoczesnych narzędziach marketingowych oraz umiejętnościach interpersonalnych liderów. Podążając za najbardziej aktualnymi trendami we współczesnym biznesie osobne moduły tematyczne poświęcono zastosowaniu sztucznej inteligencji (AI) w marketingu, marketingowi i sprzedaży online oraz finansowym aspektom pracy menedżera sprzedaży i marketingu. Studia te bazują na pozytywnych doświadczeniach kierownictwa oraz grona dydaktycznego w zakresie prawie 20 letniej realizacji studiów specjalistycznych poświęconych tematyce zarządzania sprzedażą, co znalazło wyraz w wysokim poziomie satysfakcji Słuchaczy popartej rekomendacjami (zapoznaj się tutaj). Wcześniejsze doświadczenia kierownictwa skłoniły do stworzenia nowego programu studiów, który jest bezpośrednio nakierowany na rozwijanie najbardziej aktualnych kompetencji kadry menedżerskiej w odniesieniu do rynków krajowych i rynków zagranicznych. 

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Zapraszamy menedżerów sprzedaży, marketingu, obsługi klienta oraz przedsiębiorców chcących rozwinąć swoje kompetencje przywódcze i strategiczne oraz efektywnie zarządzać zespołami sprzedażowymi i marketingowymi.

Warunkiem przyjęcia na studia jest ukończenie studiów I lub II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz minimum:

  • 1 rok zatrudnienia na stanowisku kierowniczym w pionie zajmującym się marketingiem, sprzedażą lub obsługą klienta, lub
  • 2 lata prowadzenia własnej działalności gospodarczej, lub
  • 3 lata zatrudnienia na stanowisku specjalisty w pionie zajmującym się marketingiem, sprzedażą lub obsługą klienta.

  • Kompetencje interpersonalne lidera sprzedaży
  • Zarządzanie finansowe w zarządzaniu i marketingu
  • Strategiczne zarządzanie sprzedażą
  • Strategiczne zarządzanie marketingiem
  • E-commerce i marketing cyfrowy
  • Sztuczna inteligencja w marketingu

Zajęcia prowadzone są online w formie interaktywnych wykładów, warsztatów, ćwiczeń, symulacji oraz studiów przypadków, zapewniając intensywną wymianę doświadczeń oraz aktywny udział uczestników.

Kontakt:

e-mail: podyplomowe@uekat.pl 

tel.: +48 32 257-7300

ul. 1 Maja 50 Budynek: Rektorat; pok. 1.16

40-287 Katowice

Uczestnik otrzymuje:

  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
  • Dyplom MBA.

Pozostałe korzyści:

  • Zdobędziesz aktualną wiedzę oraz praktyczne umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania sprzedażą i marketingiem.
  • Rozwiniesz kompetencje interpersonalne oraz umiejętności przywódcze.
  • Rozwiniesz wiedzę i zdolności w zakresie finansowych aspektów zarządzania marketingiem i sprzedażą.
  • Poznasz nowoczesne techniki analizy danych marketingowych i wykorzystania sztucznej inteligencji.
  • Uzyskasz dyplom MBA ceniony przez pracodawców.
  • Wybierzesz kierunek studiów oparty na pozytywnych doświadczeniach kierownictwa oraz grona dydaktycznego w zakresie prawie 20 letniej realizacji studiów specjalistycznych poświęconych tematyce zarządzania sprzedażą

Inni oglądali również