11 500,00 zł
3 paź 2025 - 30 kwi 2027
Online
Termin niedostępny

Master of Business Administration (MBA) w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

3 paź 2025 - 30 kwi 2027

Miejsce:

Online

Czas trwania:

344 godz.

Dodatkowe informacje

Od 9 czerwca do 30 września 2025 roku trwa rekrutacja

Prowadzący:
prof. dr hab. Maciej Mitręga
dr Anna Wieczorek, e-mail:
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Prestiżowe studia podyplomowe MBA w Zarządzaniu Sprzedażą i Marketingiem to unikalna propozycja edukacyjna dedykowana osobom pragnącym skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem we współczesnym, dynamicznym otoczeniu biznesowym. Program łączy wiedzę teoretyczną z praktyką menedżerską, koncentrując się na strategii sprzedażowej, nowoczesnych narzędziach marketingowych oraz umiejętnościach interpersonalnych liderów. Podążając za najbardziej aktualnymi trendami we współczesnym biznesie osobne moduły tematyczne poświęcono zastosowaniu sztucznej inteligencji (AI) w marketingu, marketingowi i sprzedaży online oraz finansowym aspektom pracy menedżera sprzedaży i marketingu. Studia te bazują na pozytywnych doświadczeniach kierownictwa oraz grona dydaktycznego w zakresie prawie 20 letniej realizacji studiów specjalistycznych poświęconych tematyce zarządzania sprzedażą, co znalazło wyraz w wysokim poziomie satysfakcji Słuchaczy popartej rekomendacjami (zapoznaj się tutaj). Wcześniejsze doświadczenia kierownictwa skłoniły do stworzenia nowego programu studiów, który jest bezpośrednio nakierowany na rozwijanie najbardziej aktualnych kompetencji kadry menedżerskiej w odniesieniu do rynków krajowych i rynków zagranicznych. 

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Zapraszamy menedżerów sprzedaży, marketingu, obsługi klienta oraz przedsiębiorców chcących rozwinąć swoje kompetencje przywódcze i strategiczne oraz efektywnie zarządzać zespołami sprzedażowymi i marketingowymi.

Warunkiem przyjęcia na studia jest ukończenie studiów I lub II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz minimum:

  • 1 rok zatrudnienia na stanowisku kierowniczym w pionie zajmującym się marketingiem, sprzedażą lub obsługą klienta, lub
  • 2 lata prowadzenia własnej działalności gospodarczej, lub
  • 3 lata zatrudnienia na stanowisku specjalisty w pionie zajmującym się marketingiem, sprzedażą lub obsługą klienta.

  • Kompetencje interpersonalne lidera sprzedaży
  • Zarządzanie finansowe w zarządzaniu i marketingu
  • Strategiczne zarządzanie sprzedażą
  • Strategiczne zarządzanie marketingiem
  • E-commerce i marketing cyfrowy
  • Sztuczna inteligencja w marketingu

Zajęcia prowadzone są online w formie interaktywnych wykładów, warsztatów, ćwiczeń, symulacji oraz studiów przypadków, zapewniając intensywną wymianę doświadczeń oraz aktywny udział uczestników.

Kontakt:

e-mail: podyplomowe@uekat.pl 

tel.: +48 32 257-7300

ul. 1 Maja 50 Budynek: Rektorat; pok. 1.16

40-287 Katowice

Uczestnik otrzymuje:

  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
  • Dyplom MBA.

Pozostałe korzyści:

  • Zdobędziesz aktualną wiedzę oraz praktyczne umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania sprzedażą i marketingiem.
  • Rozwiniesz kompetencje interpersonalne oraz umiejętności przywódcze.
  • Rozwiniesz wiedzę i zdolności w zakresie finansowych aspektów zarządzania marketingiem i sprzedażą.
  • Poznasz nowoczesne techniki analizy danych marketingowych i wykorzystania sztucznej inteligencji.
  • Uzyskasz dyplom MBA ceniony przez pracodawców.
  • Wybierzesz kierunek studiów oparty na pozytywnych doświadczeniach kierownictwa oraz grona dydaktycznego w zakresie prawie 20 letniej realizacji studiów specjalistycznych poświęconych tematyce zarządzania sprzedażą

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Optymalizacja procesów w Jednostce Ochrony Zdrowia

Offer image
5500,00 zł
4 paź 2025
174 godz.
Online
Studia koncentrują się na jednej myśli przewodniej – zatrzymajmy się w naszych procesach realizowanych w ramach określonej Jednostki Ochrony Zdrowia (JOZ), przeanalizujmy je, by w dalszej kolejności tak je udoskonalić, aby wyeliminować marnotrawstwo zasobu czasu i pieniędzy. Optymalizacja procesów w ochronie zdrowia nie tylko zwiększa efektywność, ale również poprawia jakość opieki w poszczególnych JOZ, podnosi bezpieczeństwo pacjentów oraz zadowolenie pracowników. Implementacja tego podejścia wymaga zaangażowania całego personelu i ciągłego monitorowania oraz doskonalenia procesów. Jeśli chcesz poznać założenia zwiększania efektywności swojej organizacji, dzięki skutecznych narzędziom i technikom związanym z optymalizacją procesów, zarządzasz JOZ i lub oddziałem JOZ i decydujesz o inicjowaniu i wdrażaniu projektów optymalizacyjnych, wprowadzaniu usprawnień w obszarach organizacji, kierowania, zaopatrzenia, bezpieczeństwa pracy - te studia są właśnie dla Ciebie!Główne cele studiów:stworzenie i podniesienie kompetencji z zakresu optymalizacji procesu w obszarze zarządczym, z uwzględnieniem samodzielnego posługiwania się metodyką i narzędziami niezbędnymi do analizowania, projektowania i wdrażania działań ciągłego doskonalenia,umiejętność tworzenia warunków niezbędnych do wdrożenia działań z zakresu optymalizacji procesu w JOZ, dbałości o tworzenie i kontynuację kultury pracy skupionej na optymalizacji procesów,zmiana podejścia do codziennych zadań i osiąganych wyników zawodowych w kierunku samodzielnego szukania usprawnień i optymalizacji,umiejętność wspierania, angażowania i prowadzenia zespołów pracowniczych realizujących działania z zakresu optymalizacji procesu,wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami i prowadzącymi,stworzenie samodzielnego projektu optymalizacyjnego.
Logo firmy
Uniwersytet Ekonomiczny Katowice
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).