Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 1 lip 2025
Miejsce:
Olsztyn
Cena:
14 900,00 zł

Master of Business Administration

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 1 lip 2025

Miejsce:

Olsztyn

Czas trwania:

305 godz.

Prowadzący:

Kierownik: dr Marek Siemiński

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe Master of Business Administration (MBA) to jeden z najbardziej prestiżowych kierunków kształcenia, wybierany przez osoby zainteresowane rozwijaniem swojej kariery w biznesie. Program studiów podyplomowych MBA rozwija umiejętności zarządcze, takie jak: analiza biznesowa, strategiczne podejmowanie decyzji, przywództwo, negocjacje, komunikacja i umiejętności miękkie. Są one niezbędne w świecie biznesu. Studia podyplomowe MBA na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie są okazją do nawiązywania kontaktów w grupie osób pełniących funkcje kierownicze w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych, a także z absolwentami, którzy często odgrywają ważną rolę w świecie biznesu. To również szansa na spotkanie słuchaczy z różnych środowisk i branż, którzy mogą stać się wartościowymi partnerami biznesowymi w przyszłości. Atutem studiów jest fakt, że pracodawcy często szukają kandydatów z wyższym wykształceniem biznesowym oraz umiejętnościami i wiedzą zdobytymi podczas studiów MBA. Posiadanie tytułu Master of Business Administration zwiększa zatem szanse na awans zawodowy i perspektywy zarobkowe.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia adresowane są zwłaszcza do kadr menedżerskich regionu Warmii i Mazur:

  • zainteresowanych rozwijaniem swojej kariery w dziedzinie biznesui podniesieniem kwalifikacji oraz awansem zawodowym,
  • chcących rozwijać umiejętności zarządcze, takie jak analiza biznesowa, strategiczne podejmowanie decyzji, przywództwo, negocjacje, komunikacja i umiejętności miękkie.

Atutem studiów jest fakt, że pracodawcy często szukają kandydatów z wyższym wykształceniem biznesowym oraz umiejętnościami i wiedzą zdobytymi podczas studiów MBA. Posiadanie tytułu Master of Business Administration zwiększa zatem szanse na awans zawodowy i perspektywy zarobkowe.

Semestr I

  1. Zarządzanie strategiczne
  2. Elementy prawa gospodarczego
  3. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie
  4. HR w przedsiębiorstwie
  5. Rachunkowość zarządcza
  6. Ekonomia menedżerska
  7. Psychologia biznesu
  8. Strategie marketingowe
  9. Controlling
  10. Projekt menedżerski 1
  11. Green economy

Semestr II

  1. Negocjacje w biznesie
  2. Zarządzanie zmianą – gra menedżerska
  3. Zintegrowane zarządzanie biznesem – gra strategiczna
  4. Logistyka i zarządzanie łańcuchami dostaw
  5. Social media i brand management
  6. Zarządzanie kryzysowe
  7. IT i sztuczna inteligencja w zarządzaniu
  8. Projekt menedżerski 2
  9. Warsztaty biznesowe 1
  10. Warsztaty biznesowe 2

Zajęcia prowadzone są w formie wykładów i ćwiczeń z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych, case study oraz warsztatów indywidualnych i grupowych. Słuchacze, dzięki aktywnym formom prowadzenia zajęć, mają możliwość poznania praktycznej strony omawianych zagadnień.

Obsługa administracyjna studiów

mgr Magdalena Janczyło,

tel. +89 524 55 56, tel. kom. 882 788 008

e-mail: wne.podyplomowe@uwm.edu.pl

Organizator: Wydział Nauk Ekonomicznych

Uczestnik otrzymuje:

świadectwo ukończenia studiów podyplomowych MBA

Wiedza:

Absolwent zna i rozumie

  • Terminologię związaną z zarządzaniem w przedsiębiorstwie i instytucjach publicznych oraz główne aspekty dotyczące funkcjonowania podmiotów gospodarujących, ich roli w gospodarce oraz społeczeństwie.
  • Kluczowe pojęcia i mechanizmy ekonomiczne, w szczególności w zakresie ekonomii menedżerskiej, finansów przedsiębiorstw oraz rachunkowości.
  • Mechanizmy funkcjonowania organizacji, ich rolę w gospodarce i życiu społecznym oraz tendencje rozwojowe dotyczące metod doskonalenia organizacji i zarządzania w innowacyjnej gospodarce.
  • Strategiczne procesy funkcjonujące w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, finansami, marketingiem, logistyką oraz projektami.
  • Fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji, ekonomiczne, prawne, etyczne i inne uwarunkowania różnych rodzajów działalności zawodowej związanej z kierunkiem studiów, w tym zasady ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego.
  • Funkcjonowanie instytucji i organizacji społeczno-ekonomicznych w gospodarce oraz zależności między nimi a otoczeniem w skali regionalnej, krajowej i międzynarodowej.
  • Rodzaje więzi organizacyjnych oraz kapitału ludzkiego, rządzące nimi prawidłowości i ich oddziaływanie na zjawiska społeczne we współczesnych organizacjach.
  • Normy i reguły prawne, organizacyjne i finansowe dotyczące funkcjonowania podmiotów gospodarczych w warunkach gospodarki rynkowej oraz zasady ochrony własności intelektualnej i prawa autorskiego.
  • Strategiczne i operacyjne elementy podejmowanych decyzji zarządczych, w tym w zakresie finansów, marketingu, controllingu oraz logistyki.
  • Podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości.

Umiejętności:

Absolwent potrafi

  • Wykorzystywać posiadaną wiedzę do formułowania i rozwiązywania złożonych i nietypowych problemów oraz innowacyjnego wykonywania zadań w nieprzewidywalnych warunkach przez właściwy dobór źródeł informacji, ocenę, krytyczną analizę, syntezę, twórczą interpretację i prezentację tych informacji.
  • Dobierać oraz stosować właściwe metody i narzędzia, w tym zaawansowane techniki informacyjno-komunikacyjne, oraz przystosowywać istniejące lub opracowywać nowe metody i narzędzia.
  • Formułować i testować hipotezy związane z prostymi problemami badawczymi.
  • Pozyskiwać i dobierać krytycznie dane ilościowe i jakościowe, poddawać je analizie i interpretacji w celu oceny procesów gospodarczych i weryfikacji przyjętych założeń oraz formułować własne opinie w tym zakresie.
  • Posługiwać się odpowiednimi normami i regułami prawnymi, zawodowymi i moralnymi w celu rozwiązania konkretnych problemów menedżerskich.
  • Analizować zjawiska przyczynowo-skutkowe w podmiotach gospodarczych, formułować własne opinie w tym zakresie oraz stawiać hipotezy badawcze i je weryfikować.
  • Wykorzystywać i dostosowywać nowoczesne metody, narzędzia i techniki, w tym techniki informacyjno-komunikacyjne, w procesie podejmowania decyzji menedżerskich.
  • Komunikować się na tematy specjalistyczne ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców; prowadzić debatę; posługiwać się językiem obcym na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego oraz specjalistyczną terminologią.
  • Kierować pracą zespołu; współdziałać z innymi osobami w ramach prac zespołowych i podejmować wiodącą rolę w zespołach.
  • Samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie i ukierunkowywać innych w tym zakresie, dokonywać pogłębionej analizy własnych kompetencji i działań oraz wskazywać ewentualne obszary wymagające modyfikacji w przyszłym działaniu.

Kompetencje społeczne:

Absolwent jest gotów do

  • Krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści; uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu.
  • Systematycznego uczenia się przez całe życie w związku ze świadomością dynamicznych zmian w gospodarce krajowej i globalnej oraz uzupełniania swoich dotychczasowych kompetencji o wymiar interdyscyplinarny, wykorzystując również opinie ekspertów.
  • Wypełniania zobowiązań społecznych, inspirowania i organizowania działalności na rzecz środowiska społecznego; inicjowania działań na rzecz interesu publicznego; myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy.
  • Identyfikowania i rozstrzygania dylematów związanych z ograniczonością zasobów i skłonnością do ryzyka, które są podstawą decyzji menedżerskich.
  • Uwzględniania etycznego wymiaru w badaniach naukowych i praktyce gospodarczej oraz inicjowania działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
  • Odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych, z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb społecznych, rozwijania swoich kompetencji oraz uwzględniania etycznych aspektów pracy zawodowej.

Pozostałe korzyści:

Absolwenci studiów nabywają uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa (art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. – o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. z 2018, poz. 1182).

Inni oglądali również