Marketing Zrównoważony – Sustainable Marketing

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia Podyplomowe Marketing Zrównoważony – Sustainable Marketing mają na celu zdobycie przez pracowników przedsiębiorstw wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego wprowadzania na rynek zrównoważonych produktów i usług.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia Podyplomowe Marketing Zrównoważony – Sustainable Marketing polecane są szczególnie dla:

  • menedżerów i specjalistów marketingu,
  • przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie stosować marketing zrównoważony we własnych przedsięwzięciach biznesowych,
  • wszystkich zainteresowanych rozwojem własnym i pozyskaniem wiedzy na temat zrównoważonego marketingu.
  1. Istota i rozwój marketingu zrównoważonego
  2. Wyzwania zrównoważonego marketingu
  3. Uwarunkowania marketingu zrównoważonego
  4. Zachowania konsumentów a marketing zrównoważony
  5. Pomiary i badania na rzecz zrównoważonego rozwoju
  6. Segmentacja rynku i pozycjonowanie dla zrównoważonego rozwoju
  7. Kreowanie marki zrównoważonej
  8. Zrównoważony marketing mix
  9. Zrównoważony marketing w ujęciu branżowym
  10. Warsztaty
  • Zajęcia teoretyczne i praktyczne
  • Analiza rzeczywistych przykładów
  • Warsztaty
  • Wymiana poglądów i doświadczeń z uczestnikami oraz wykładowcami

Sekretarz Studiów: mgr Katarzyna Łebkowska

tel.: +48 22 564 73 33

e-mail: KNIEPI@SGH.WAW.PL

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Ewolucja idei zrównoważonego rozwoju
  • Koncepcje marketingu zrównoważonego
  • Społeczno-kulturowe uwarunkowania marketingu zrównoważonego
  • Prawne aspekty zrównoważonego marketingu
  • Aspekty geopolityczne wpływające na marketing zrównoważony
  • Trendy konsumenckie i zrównoważona konsumpcja
  • Badania marketingowe w kontekście zrównoważonego marketingu
  • Segmentacja rynku w marketingu zrównoważonym
  • Kreowanie marki zrównoważonej
  • Globalne łańcuchy dostaw a marketing zrównoważony

Umiejętności:

  • Planowanie i realizacja strategii marketingu zrównoważonego
  • Analiza etycznych problemów w marketingu
  • Przeprowadzanie badań marketingowych na rzecz zrównoważonego rozwoju
  • Segmentacja rynku i pozycjonowanie zrównoważonych produktów
  • Kreowanie marki zrównoważonej
  • Współtworzenie wartości z klientami
  • Projektowanie działań marketingowych dla zrównoważonych produktów
  • Digitalizacja marketingu zrównoważonego
  • Zarządzanie marketingiem w kontekście globalnych łańcuchów dostaw
  • Zastosowanie storytellingu w marketingu zrównoważonym

Kompetencje społeczne:

  • Rozwijanie etycznej odpowiedzialności w marketingu
  • Współpraca z zespołami międzynarodowymi
  • Zarządzanie projektami z zakresu marketingu zrównoważonego
  • Budowanie relacji z interesariuszami
  • Adaptacja do zmieniających się trendów konsumenckich
  • Promowanie idei zrównoważonego rozwoju w organizacji
  • Podejmowanie decyzji w kontekście zrównoważonego rozwoju
  • Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych
  • Budowanie sieci kontaktów zawodowych
  • Uświadamianie wartości społecznych i środowiskowych w działalności marketingowej