Studia podyplomowe „Marketing w usługach turystycznych” oferują zdobycie kluczowych umiejętności i wiedzy potrzebnych do wyróżnienia się na rynku turystycznym. Celem studiów jest pogłębienie wiedzy na temat marketingu oraz zdobycie przewagi konkurencyjnej na rynku turystycznym poprzez tworzenie skutecznych strategii promocyjnych, badanie rynku, kreowanie innowacyjnych produktów turystycznych, zarządzanie komunikacją marki, optymalizację obsługi klienta oraz wykorzystanie metod nowoczesnych kanałów dystrybucji.
Studia są skierowane do osób marzących o karierze w marketingu usług turystycznych oraz do pracowników w roli menedżera, kierownika lub dyrektora marketingu w firmach działających na rynku turystycznym. Program jest przeznaczony zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych specjalistów.
Wykłady, ćwiczenia, laboratoria oraz studia przypadków
Koordynator: Agnieszka Manowska
Telefon: 71 36 80 452
E-mail: agnieszka.manowska@ue.wroc.pl
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w języku polskim oraz odpis w języku angielskim