Lider – kreowanie przywództwa i rozwoju zawodowego

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Celem studiów jest zdobycie wysokorozwiniętych umiejętności miękkich, w tym interpersonalnych, kierowniczych i liderskich, aby w jak najbardziej efektywny sposób zarządzać zespołami (np. przeprowadzać negocjacje, prowadzić coaching członków zespołu, wyznaczać cele i oceniać ich realizację, delegować zadania, rozwiązywać konflikty, skutecznie motywować itp.) oraz w jak najbardziej efektywny sposób zarządzać sobą (zarządzać stresem, profesjonalnie występować publicznie, automotywować i autopromować się, znać sztukę dyplomacji i savoir-vivre, podejmować decyzje itp.). Studia podyplomowe LIDER podnoszą poziom kompetencji psychologicznych i społecznych osób na stanowiskach kierowniczych, menedżerskich lub liderskich. Na współczesnym rynku pracy poszukiwani są pracownicy z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami miękkimi, co z kolei przekłada się na efektywność organizacji w osiąganiu celów strategicznych oraz awans zawodowy.

W przypadku jednostek związanych z samorządem lub polityką, studia przyczyniają się do zwiększenia rozpoznawalności, budowania poparcia, budowania autorytetu, zwiększenia elektoratu, budowania profesjonalnego wizerunku, zarządzania stresem podczas wystąpień publicznych oraz ważnych spotkań.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia podyplomowe skierowane są dla pracowników korporacji, managerów, kierowników, dyrektorów, nauczycieli i wykładowców akademickich, pracowników instytucji państwowych, polityków, samorzdowców oraz absolwentów studiów I, II lub III stopnia, którzy chcą zdobyć umiejętności interpersonalne, kierownicze i przywódcze niezbędne w każdej branży i na każdym stanowisku.

W szczególnym stopniu adresatami programu studiów są:

  • managerowie/liderzy/kierownicy chcący rozwijać kompetencje przywódcze;
  • pracownicy planujący rozwój swojej ścieżki kariery w kierunku zajmowania się przywództwem w organizacji lub sprawami menedżerskimi;
  • obecni i przyszli liderzy;
  • pracownicy korporacji, dyrektorzy
  • wykładowcy akademiccy, nauczyciele
  • pracownicy administracyjni
  • pracownicy instytucji państwowych
  • radni, politycy, samorządowcy.

W programie studiów znajdują się:

  • sztuka dyplomacji – protokół dyplomatyczny i etykieta
  • psychologia komunikacji interpersonalnej – trening
  • trening emisji głosu i technik wymowy
  • zarządzanie emocjami i stresem
  • trening zarządzania czasem, automotywacji i efektywności
  • cykl spotkań z LIDERAMI – buissnes meetings
  • negocjacje i mediacje
  • zarządzanie pokoleniami w organizacji
  • multimedialne prezentacje biznesowe
  • warsztaty coachingowe
  • wystąpienia publiczne
  • misja LIDER – trening
  • work-life balance w biznesie.

Studia podyplomowe w głównej mierze prowadzone są w formie warsztatów i treningów podczas których ćwiczone są umiejętności z komunikacji interpersonalnej, przywództwa, zarządzania zespołem, wystąpień publicznych, mediacji i negocjacji, zarządzania czasem, automotywacji, efektywności, zarządzania emocjami i stresem, emisji głosu, technik wymowy, wizerunku w biznesie, zarządzania pokoleniami w organizacji oraz sztuki dyplomacji.

Organizator: Wydział Nauk Społecznych

Sekretariat: lic. Natalia Niedźwiedź

e-mai: natalia.niedzwiedz@us.edu.pl  

tel. 32 359 14 37 

Uczestnik otrzymuje:

Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomość zaawansowanych technik negocjacyjnych i mediacyjnych.
  • Zrozumienie psychologii komunikacji interpersonalnej.
  • Znajomość zasad protokołu dyplomatycznego i etykiety.
  • Wiedza o zarządzaniu emocjami i stresem.
  • Znajomość metod zarządzania czasem i automotywacji.
  • Wiedza na temat tworzenia i kreowania wizerunku biznesowego.
  • Zrozumienie zasad work-life balance w biznesie.
  • Znajomość technik emisji głosu i wymowy.
  • Zrozumienie strategii zarządzania pokoleniami w organizacji.
  • Znajomość metod autoprezentacji i autopromocji.

Umiejętności:

  • Efektywne zarządzanie zespołem, wyznaczanie celów i delegowanie zadań.
  • Prowadzenie profesjonalnych wystąpień publicznych.
  • Aktywne słuchanie i rozwiązywanie konfliktów.
  • Motywowanie pracowników i zarządzanie ich efektywnością.
  • Przeprowadzanie coachingu członków zespołu.
  • Skuteczne negocjowanie i mediowanie w konfliktach.
  • Zarządzanie własnym stresem i emocjami.
  • Wykorzystanie multimedialnych prezentacji biznesowych.
  • Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych.
  • Organizowanie i prowadzenie efektywnych spotkań biznesowych.

Kompetencje społeczne:

  • Budowanie autorytetu i rozpoznawalności w środowisku zawodowym.
  • Kreowanie profesjonalnego wizerunku osobistego i biznesowego.
  • Umiejętność pracy w zespole i liderowania.
  • Budowanie pozytywnych relacji i współpracy w zespole.
  • Skuteczne komunikowanie się i wywieranie pozytywnego wrażenia.
  • Rozwijanie inteligencji emocjonalnej.
  • Umiejętność zarządzania stresem podczas ważnych spotkań i wystąpień publicznych.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi.
  • Zwiększanie efektywności organizacji poprzez wykorzystanie umiejętności miękkich.
  • Stosowanie zasad dyplomacji w codziennych interakcjach zawodowych.