5000,00 zł
3 paź 2025 - 30 cze 2026
Poznań

Komunikacja marketingowa i public relations

Wybrany termin:

Termin:

3 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Poznań

Czas trwania:

202 godz.

Cena:

5000,00 zł

Dodatkowe informacje
Kierownik Studiów Podyplomowych: Prof. UAM dr hab. Szymon Ossowski

Rekrutacja trwa od 1 czerwca br. do 30 września br.

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Współcześnie każda instytucja (firma, urząd, organizacja non-profit) powinna podejmować działania zmierzające do dbania o jak najlepszą reputację, w celu budowy zaufania ze swoimi klientami i pracownikami (komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna), co jest niezbędne w jej efektywnym rozwoju. Coraz większe znaczenie mają dziś również umiejętności miękkie oraz przygotowanie do pracy w zespole.

Sukces organizacji zależy dziś w głównym stopniu od zbudowania trwałej relacji z pracownikami i klientami, opartej na dialogu, wzajemnym zrozumieniu i zaufaniu. Rośnie więc znaczenie komunikacji, a więc public relations w najszerszym znaczeniu tego pojęcia.

Wszystko to przy konieczności posiadania umiejętności optymalnego wykorzystania najnowszych technologii, związanych z komunikacją internetową, w tym mediów społecznościowych.

Odpowiedzią na te wyzwania jest przygotowany we współpracy z praktykami i specjalistami z zakresu PR (patrz zakładka „kadra”) program studiów podyplomowych PR (patrz zakładka „organizacja studiów”), których ukończenie z pewnością dostarczy każdemu wiedzę, kompetencje i umiejętności, niezbędne dziś w każdej organizacji.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

To studia dla wszystkich aktywnych zawodowo oraz dopiero rozpoczynających karierę zawodową, chcących zwiększyć swoją wartość i konkurencyjność na rynku pracy. To studia nie tylko dla humanistów, ale w równym stopniu dla absolwentów uczelni ekonomicznych, technicznych, medycznych czy przyrodniczych, którzy ze względu na wymogi współczesnego rynku pracy potrzebują poszerzyć swoją wiedzę i kompetencje o treści związane z budowaniem i sterowaniem procesami komunikacji w organizacji.

Studia szczególnie polecamy:

  • wszystkim zainteresowanym zdobyciem lub pogłębieniem wiedzy z zakresu najnowszych trendów w komunikacji
  • szefom firm (CEO) i instytucji
  • pracownikom działów promocji, sprzedaży i biur prasowych
  • pracownikom działów kadr i komunikacji wewnętrznej
  • pracownikom działów marketingu i obsługi klienta
  • osobom odpowiedzialnym za prowadzenie profili społecznościowych firm i instytucji
  • pracownikom odpowiedzialnym za realizację badań opinii i konsultacji społecznych
  • pracownikom działów zarządzania kryzysowego
  • dziennikarzom
  • osobom prowadzącym własną działalność gospodarczą

  • Podstawy marketingu
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa
  • Badania marketingowe i realizacja badań opinii publicznej
  • Organizacja działań public relations
  • Strategie public relations
  • Corporate Social Responsibility
  • Media relations
  • Komunikacja wewnętrzna w organizacjach
  • Event marketing
  • Influencer marketing
  • Personal branding
  • Employer branding i advocacy
  • Kształtowanie wizerunku organizacji w mediach
  • Prawo mediów
  • Analiza zawartości mediów
  • Kampanie w social media
  • Optymalizacja profilu społecznościowego
  • Video w internecie
  • Niestandardowe narzędzia promocji
  • Wystąpienia publiczne
  • Zarządzanie reputacją firmy w sytuacjach kryzysowych
  • Pomiar efektywności działań komunikacyjnych
  • Zajęcia praktyczne w telewizji
  • Techniki wymowy i emisji głosu
  • Wizualizacja
  • Komunikacja po pandemii
  • Dezinformacja w mediach. Fake news i deepfake
  • Podstawy cyberbezpieczeństwa
  • Fotografia w nowych mediach
  • Podstawy politycznego public relations

Sekretariat Studiów Podyplomowych

mgr Agata Sierchuła

tel. 61 829 65 20

e-mail: agata.sierchula@amu.edu.pl

Uczestnik otrzymuje:

Słuchacze otrzymują, po uzyskaniu odpowiednich zaliczeń, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie komunikacji marketingowej i public relations.

Pozostałe korzyści:

  • program studiów będący odpowiedzią na komunikacyjne wyzwania jakie niesie II dekada XXI wieku
  • znakomita kadra złożona ze specjalistów w dziedzinie PR, przede wszystkim praktyków na co dzień nadzorujących lub pracujących w agencjach public relations oraz działach komunikacji firm i instytucji
  • studia umożliwiające zdobycie unikatowej wiedzy z zakresu PR
  • program przygotowany we współpracy z praktykami i specjalistami z zakresu PR
  • tematyka zajęć wzbogacona licznymi przykładami (casy study) analiz rzeczywistych sytuacji, umożliwiająca poznanie doświadczeń oraz sprawdzonych rozwiązań praktyków z dziedziny zarządzania reputacją i budowania trwałych relacji z otoczeniem
  • nabycie praktycznych umiejętności występowania przed kamerą w studiu telewizyjnym
  • opanowanie umiejętności publicznej prezentacji, w tym zasad komunikacji niewerbalnej
  • zdobycie kompetencji z zakresu przygotowania materiałów dla prasy, udzielania wywiadów, przeprowadzania konferencji prasowych

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Komunikacja korporacyjna

Logo firmy
5800,00 zł
3 paź 2025
200 godz.
Warszawa
Zarządzanie dzisiejszą komunikacją przypomina pracę dyrygenta, który z różnych sekcji instrumentalnych orkiestry potrafi wydobyć to co najlepsze. Choć każdy muzyk gra co innego, jednak widownia odbiera jeden spójny i melodyjny przekaz. Takie jest też zadanie komunikacji korporacyjnej, która integruje w sobie wiele form komunikacji łącząc je w jeden przekaz i zarządzając jego elementami. Ćwiczenie na tych „instrumentach”, umiejętność ich powiązania i możliwościach wykorzystania zarówno w biznesie, jak i w instytucjach czy jednostkach samorządowych oraz innych organizacjach, to właśnie program naszych rocznych studiów podyplomowych.Cele studiówPokazać pewną Big Idea, główną koncepcję budowy i przekazu marki, bo w dużej mierze o markach będziemy tu mówić.Zainspirować Was do działań i pracy w komunikacji i pokazać jak jest to szeroki obszar, gdzie pracę mogą znaleźć osoby o różnej wiedzy, umiejętnościach, cenach psychicznych i behawioralnych.Przybliżyć różnorodność aspektów komunikacji marki, public relations, kampanii reklamowych, sponsoringowych, etc., i zaprezentować przekrój wszystkich dyscyplin komunikacji korporacyjnej.Pokazać nie tylko, jak w organizacji tym zarządzać, co mówić, co komunikować, ale też jak przekazywać informacje i idee, do kogo i kiedy.Zaprezentować dlaczego ważne są pewne mniej widoczne procesy czy spoiwa, które później przekładają się nie tylko na efektywność działania organizacji, ale też jej skuteczną komunikację.Pokazać różnorodność narzędzi komunikacyjnych, operacyjnych, zarządzania i ewaluacji.Pokazać case studies – tych marek, które komunikują dobrze i czasem tych, … co robią źle. To zostaje w głowie i nie ma potrzeby „odkrywać po raz drugi koła”, skoro zrobili to inni, a ta wiedza zostaje długo i potrafi zainspirować.Umożliwić wzajemnie się poznanie i wymianę doświadczeń.
Logo firmy
Uniwersytet Warszawski
Szkolenie/Kurs

Odporność psychiczna - Jak ją wzmocnić?

Offer image
549,00 zł
13 lis 2025
8 godz.
Online
Opis szkolenia:Współczesny świat stawia przed nami wiele wyzwań – zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Odporność psychiczna to kluczowy czynnik, który pozwala radzić sobie ze stresem, presją i niepewnością, a jednocześnie zachować motywację i skutecznie osiągać cele. Szkolenie „Odporność psychiczna – Jak ją wzmocnić?” ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia, które pomogą im lepiej rozumieć swoje reakcje na stres, wzmacniać swoją psychikę i skutecznie budować pewność siebie w trudnych sytuacjach.Podczas szkolenia uczestnicy poznają mechanizmy funkcjonowania mózgu i organizmu w sytuacjach stresowych, a także nauczą się skutecznych metod radzenia sobie z emocjami, zwiększania zaangażowania i budowania odporności psychicznej w oparciu o model 4C (Control, Commitment, Challenge, Confidence). Program obejmuje praktyczne ćwiczenia, treningi umiejętności oraz strategie wykorzystywane w psychologii pozytywnej i neuronauce.Cele szkolenia:Zrozumienie, jak działa stres i jakie mechanizmy nim rządzą.Poznanie znaczenia odporności psychicznej w codziennym funkcjonowaniu.Rozwinięcie umiejętności kontroli emocji i radzenia sobie z napięciem.Zwiększenie zaangażowania i motywacji do realizacji celów.Nauka skutecznego reagowania na wyzwania i niepowodzenia.Budowanie pewności siebie i asertywności w relacjach z innymi.Zdobycie narzędzi do skutecznego zarządzania sobą w sytuacjach trudnych.Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili świadomie pracować nad swoją odpornością psychiczną, lepiej zarządzać stresem i emocjami oraz skuteczniej radzić sobie z wyzwaniami zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Logo firmy
Sedno Training