Komunikacja marketingowa i public relations

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Współcześnie każda instytucja (firma, urząd, organizacja non-profit) powinna podejmować działania zmierzające do dbania o jak najlepszą reputację, w celu budowy zaufania ze swoimi klientami i pracownikami (komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna), co jest niezbędne w jej efektywnym rozwoju. Coraz większe znaczenie mają dziś również umiejętności miękkie oraz przygotowanie do pracy w zespole.

Sukces organizacji zależy dziś w głównym stopniu od zbudowania trwałej relacji z pracownikami i klientami, opartej na dialogu, wzajemnym zrozumieniu i zaufaniu. Rośnie więc znaczenie komunikacji, a więc public relations w najszerszym znaczeniu tego pojęcia.

Wszystko to przy konieczności posiadania umiejętności optymalnego wykorzystania najnowszych technologii, związanych z komunikacją internetową, w tym mediów społecznościowych.

Odpowiedzią na te wyzwania jest przygotowany we współpracy z praktykami i specjalistami z zakresu PR (patrz zakładka „kadra”) program studiów podyplomowych PR (patrz zakładka „organizacja studiów”), których ukończenie z pewnością dostarczy każdemu wiedzę, kompetencje i umiejętności, niezbędne dziś w każdej organizacji.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

To studia dla wszystkich aktywnych zawodowo oraz dopiero rozpoczynających karierę zawodową, chcących zwiększyć swoją wartość i konkurencyjność na rynku pracy. To studia nie tylko dla humanistów, ale w równym stopniu dla absolwentów uczelni ekonomicznych, technicznych, medycznych czy przyrodniczych, którzy ze względu na wymogi współczesnego rynku pracy potrzebują poszerzyć swoją wiedzę i kompetencje o treści związane z budowaniem i sterowaniem procesami komunikacji w organizacji.

Studia szczególnie polecamy:

  • wszystkim zainteresowanym zdobyciem lub pogłębieniem wiedzy z zakresu najnowszych trendów w komunikacji
  • szefom firm (CEO) i instytucji
  • pracownikom działów promocji, sprzedaży i biur prasowych
  • pracownikom działów kadr i komunikacji wewnętrznej
  • pracownikom działów marketingu i obsługi klienta
  • osobom odpowiedzialnym za prowadzenie profili społecznościowych firm i instytucji
  • pracownikom odpowiedzialnym za realizację badań opinii i konsultacji społecznych
  • pracownikom działów zarządzania kryzysowego
  • dziennikarzom
  • osobom prowadzącym własną działalność gospodarczą

  • Podstawy marketingu
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa
  • Badania marketingowe i realizacja badań opinii publicznej
  • Organizacja działań public relations
  • Strategie public relations
  • Corporate Social Responsibility
  • Media relations
  • Komunikacja wewnętrzna w organizacjach
  • Event marketing
  • Influencer marketing
  • Personal branding
  • Employer branding i advocacy
  • Kształtowanie wizerunku organizacji w mediach
  • Prawo mediów
  • Analiza zawartości mediów
  • Kampanie w social media
  • Optymalizacja profilu społecznościowego
  • Video w internecie
  • Niestandardowe narzędzia promocji
  • Wystąpienia publiczne
  • Zarządzanie reputacją firmy w sytuacjach kryzysowych
  • Pomiar efektywności działań komunikacyjnych
  • Zajęcia praktyczne w telewizji
  • Techniki wymowy i emisji głosu
  • Wizualizacja
  • Komunikacja po pandemii
  • Dezinformacja w mediach. Fake news i deepfake
  • Podstawy cyberbezpieczeństwa
  • Fotografia w nowych mediach
  • Podstawy politycznego public relations

Sekretariat Studiów Podyplomowych

mgr Agata Sierchuła

tel. 61 829 65 20

e-mail: agata.sierchula@amu.edu.pl

Uczestnik otrzymuje:

Słuchacze otrzymują, po uzyskaniu odpowiednich zaliczeń, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie komunikacji marketingowej i public relations.

Pozostałe korzyści:

  • program studiów będący odpowiedzią na komunikacyjne wyzwania jakie niesie II dekada XXI wieku
  • znakomita kadra złożona ze specjalistów w dziedzinie PR, przede wszystkim praktyków na co dzień nadzorujących lub pracujących w agencjach public relations oraz działach komunikacji firm i instytucji
  • studia umożliwiające zdobycie unikatowej wiedzy z zakresu PR
  • program przygotowany we współpracy z praktykami i specjalistami z zakresu PR
  • tematyka zajęć wzbogacona licznymi przykładami (casy study) analiz rzeczywistych sytuacji, umożliwiająca poznanie doświadczeń oraz sprawdzonych rozwiązań praktyków z dziedziny zarządzania reputacją i budowania trwałych relacji z otoczeniem
  • nabycie praktycznych umiejętności występowania przed kamerą w studiu telewizyjnym
  • opanowanie umiejętności publicznej prezentacji, w tym zasad komunikacji niewerbalnej
  • zdobycie kompetencji z zakresu przygotowania materiałów dla prasy, udzielania wywiadów, przeprowadzania konferencji prasowych

Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).