Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Podyplomowe Studia Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie maj膮 na celu kszta艂cenie kompetencji spo艂eczno-psychologicznych niezb臋dnych dla sukcesu zawodowego mened偶er贸w wszystkich szczebli zarz膮dzania oraz os贸b pracuj膮cych w firmie bezpo艣rednio z klientami.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Podyplomowe Studia Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie adresowane s膮 do wszystkich os贸b pragn膮cych wydatnie rozwin膮膰 samo艣wiadomo艣膰 oraz wzmocni膰 potencja艂 kompetencji psychologicznych i spo艂ecznych, w szczeg贸lno艣ci do:

  • kierownik贸w na dowolnym szczeblu zarz膮dzania,
  • pracownik贸w wsp贸艂pracuj膮cych bezpo艣rednio z klientem,
  • lider贸w lub mened偶er贸w r贸偶norodnych grup i zespo艂贸w zadaniowych, projektowych.
  • Wyk艂ad wprowadzaj膮cy
  • Trening interpersonalny
  • Trening asertywno艣ci
  • Warsztat kreatywno艣ci
  • Negocjacje
  • Efektywne funkcjonowanie w warunkach stresu
  • Prezentacja profesjonalna
  • Etyka biznesu
  • Zarz膮dzanie czasem
  • Budowanie zespo艂u i zarz膮dzanie nim
  • Podstawy psychologii reklamy
  • Coaching
  • Kultura organizacji
  • Zagadnienia metodologiczne i warsztatowe przygotowywania prac dyplomowych
  • Metodyka Design Thinking
  • Metodyka Lean startup
  • Rozwi膮zywanie konflikt贸w/ADR
  • Atakowanie problem贸w
  • Employer Branding w procesie pozyskiwania kandydat贸w

Zaj臋cia prowadzone s膮 w formie interaktywnych wyk艂ad贸w, trening贸w, warsztat贸w i studi贸w przypadk贸w, co umo偶liwia praktyczne stosowanie nabywanej wiedzy. Program wspiera praktyczne umiej臋tno艣ci i rozw贸j osobisty uczestnik贸w.

Sekretarz studi贸w: mgr Renata Konopka

  • Tel.: +48 697 621 351
  • E-mail: RKONOPK@SGH.WAW.PL

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom uko艅czenia studi贸w podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Zrozumienie proces贸w grupowych i zarz膮dzania zespo艂em.
  • Wiedza na temat psychologii negocjacji i asertywno艣ci.
  • Poznanie zasad etyki biznesu i kultury organizacyjnej.

Umiej臋tno艣ci:

  • Umiej臋tno艣膰 skutecznego negocjowania i rozwi膮zywania konflikt贸w.
  • Umiej臋tno艣膰 prezentacji profesjonalnych i zarz膮dzania czasem.
  • Rozw贸j umiej臋tno艣ci interpersonalnych i coachingu.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Zwi臋kszenie kompetencji w zakresie zarz膮dzania stresem i budowania zespo艂u.
  • Doskonalenie umiej臋tno艣ci w zakresie employer branding i funkcjonowania w warunkach stresowych.