Grywalizacja w organizacji - zastosowanie, metody, narzędzia

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia mają na celu dostarczenie praktycznych umiejętności w zakresie wdrażania i projektowania grywalizacji w kontekście biznesowym, z naciskiem na mechanizmy gier wpływające na zaangażowanie pracowników. Zdobędziesz praktyczne umiejętności wdrażania i projektowania grywalizacji, poznasz mechanizmy gier, które mogą zwiększyć zaangażowanie pracowników w wykonywane zadania.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Właściciele firm i menedżerowie, którzy chcą poprawić konkurencyjność swojego zespołu.
  • Menedżerowie działu HR i specjaliści ds. zasobów ludzkich.
  • Dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży.
  • Osoby odpowiedzialne za rekrutację i pracujące w agencjach zatrudnienia.
  • Marketing menedżerowie, brand menedżerowie, product menedżerowie.
  • Project menedżerowie.
  • Szkoleniowcy i trenerzy.
  • Osoby zainteresowane nowoczesnymi metodami realizacji celów biznesowych, społecznych, edukacyjnych.

BLOK I: Teoretyczne i praktyczne aspekty gier i grywalizacji

  • Wprowadzenie do gier poważnych i grywalizacji
  • Zarządzanie projektem kreatywnym
  • Storytelling i marketing narracyjny
  • Nowe technologie w rozwijaniu kluczowych kompetencji
  • Komunikacja biznesowa oraz podstawy psychologii
  • Prawne aspekty projektowania i produkcji gier
  • Zabawa i gra – wprowadzenie do ludyzmu
  • Teoria gier i teoria decyzji
  • Wprowadzenie do teorii motywacji
  • Tworzenie produktu w środowisku zwinnym
  • Neurodydaktyka w praktyce

BLOK II: Koncepcje gry i projektowanie

  • Gry – rodzaje i funkcje
  • Wprowadzenie do mechaniki gier
  • Typologia graczy
  • Gry w edukacji
  • Laboratorium: Projektowanie gier poważnych

BLOK III: Grywalizacja w praktyce

  • Metodyka wdrażania gamifikacji biznesowej
  • Analiza zastosowania metod grywalizacji w produktach digitalowych
  • Grywalizacja w zarządzaniu zespołem oraz rekrutacji
  • Grywalizacja w marketingu i sprzedaży
  • Grywalizacja w edukacji i komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia na odległość
  • Laboratorium grywalizacyjne (projektowanie grywalizacji)
  • Seminarium

  • Innowacyjne, zgrywalizowane formy zajęć
  • Laboratoria i projekty praktyczne
  • Seminaria
  • Analiza przypadków

Osoba kontaktowa: mgr Renata Wójcik

Telefon: +48 12 293 75 96

E-mail: renata.wojcik@uek.krakow.pl

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia studiów podyplomowych.

Wiedza:

  • Znajomość teoretycznych i praktycznych aspektów grywalizacji.
  • Wiedza o nowoczesnych technologiach i rozwiązaniach IT w grywalizacji.
  • Rozumienie mechanizmów motywacyjnych i psychologicznych związanych z grywalizacją.

Umiejętności:

  • Projektowanie i wdrażanie grywalizacji w różnych kontekstach biznesowych.
  • Analiza i zastosowanie metod grywalizacji w produktach digitalowych.
  • Tworzenie gier poważnych i aplikacji grywalizacyjnych.
  • Wykorzystanie mechanizmów grywalizacji w zarządzaniu zespołem i rekrutacji.

Kompetencje społeczne:

  • Zwiększenie umiejętności angażowania i motywowania pracowników.
  • Efektywne komunikowanie się z zespołem i klientami.
  • Rozwijanie zdolności do pracy w środowisku kreatywnym i innowacyjnym.