Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 2 sie 2025
Miejsce:
Kraków
Cena:
6300,00 zł

Employer Branding

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 2 sie 2025

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

214 godz.

Prowadzący:

KIEROWNIK STUDIÓW: dr Radosław Tyrała

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe „Employer Branding” na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie są pierwszymi w Polsce praktycznymi studiami podyplomowymi z zakresu budowania i zarządzania marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Celem studiów jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania wizerunkiem pracodawcy, z uwzględnieniem aspektów biznesowych, marketingowych oraz HR. Program obejmuje budowanie strategii employer branding, zarządzanie talentami, nowoczesne narzędzia rekrutacyjne oraz e-HR.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia kierowane są do aktualnych i przyszłych pracowników działów HR, PR, marketingu oraz firm rekrutacyjnych i doradczych, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć wiedzę z zakresu employer brandingu. Zawodowcy zainteresowani zarządzaniem marką pracodawcy oraz ci, którzy planują pracę w konsultingu, agencjach rekrutacyjnych lub marketingowych.

Blok I: Podstawy employer branding

  • Budowanie wizerunku pracodawcy na podstawie doświadczeń kandydata i pracownika – wprowadzenie
  • Budowanie strategii employer branding
  • Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji
  • Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz
  • Siła marki osobistej w działaniach pracodawcy
  • Grupy docelowe – persony & JTBD
  • Pomiar działań strategii wizerunkowej pracodawcy

Blok II: Nowoczesne zarządzanie procesem rekrutacji i selekcji, e-HR

  • E-rekrutacja. Badania, narzędzia, trendy
  • Design thinking w HR
  • Pracodawca w mediach społecznościowych
  • Grywalizacja w rekrutacji
  • Prawo pracy i elastyczne formy zatrudnienia w praktyce
  • Zwinne zarządzanie (Agile) w EB

Blok III: Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy

  • Komunikacja wewnętrzna i kryzysowa
  • Organizowanie wydarzeń i imprez pracowniczych
  • Wynagradzanie i motywowanie pracowników
  • Zarządzanie różnorodnością
  • Komunikacja w zarządzaniu zmianą
  • Jak być firmą odpowiedzialną społecznie w ujęciu ESG
  • Wizerunek wnętrza. Jak stworzyć przyjazne miejsce pracy
  • Archetypy i język marki

Blok IV: Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz

  • Kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe – od pomysłu do realizacji
  • Video w employer brandingu
  • Audio w employer brandingu
  • Projektowanie użytecznych stron kariery
  • Narzędzia mobilne i automatyzacja komunikacji pracodawcy w EB
  • Content marketing w działaniach pracodawców
  • EB na scenie. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Warsztaty i konwersatoria prowadzone przez praktyków biznesu, zajęcia z architektami wnętrz, trening autoprezentacyjny, warsztaty z użytecznych stron kariery oraz praktyczne szkolenia ze sprzedaży i negocjacji.

Administracja studiów: Paulina Walotek

  • E-mail: pwalotek@agh.edu.pl
  • Tel: 12 617 43 57

Uczestnik otrzymuje:

Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Kompleksowa wiedza z zakresu zarządzania marką pracodawcy, e-rekrutacji i e-HR.
  • Znajomość nowoczesnych narzędzi i trendów w employer brandingu.
  • Wiedza o komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, motywowaniu i wynagradzaniu pracowników.
  • Znajomość zasad CSR, różnorodności oraz zasad skutecznego stosowania instrumentów społecznej odpowiedzialności biznesu.

Umiejętności:

  • Projektowanie i realizacja strategii employer branding.
  • Prowadzenie efektywnych kampanii rekrutacyjnych i wizerunkowych.
  • Używanie narzędzi internetowych i mobilnych w employer brandingu.
  • Tworzenie użytecznych stron kariery i materiałów wizerunkowych.
  • Prowadzenie komunikacji w zarządzaniu zmianą oraz organizowanie wydarzeń pracowniczych.

Kompetencje społeczne:

  • Efektywna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna.
  • Umiejętność pracy w zespole i prowadzenia projektów.
  • Rozwój umiejętności autoprezentacyjnych i wystąpień publicznych.
  • Umiejętność analizy i interpretacji wyników badań oraz oceny strategii employer branding.

Inni oglądali również