4900,00 zł
1 paź 2024 - 30 wrz 2025
Łódź
Termin niedostępny

E-commerce

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 30 wrz 2025

Miejsce:

Łódź

Czas trwania:

186 godz.

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia eCommerce prowadzone są przez doświadczonych wykładowców oraz praktyków i obejmują zagadnienia istotne dla uruchomienia i rozwoju działań handlowych w internecie. Partnerem kierunku jest firma Benhauer sp. z o.o., która jest producentem systemu SALESmanago Marketing Automation (salesmanago.pl), jednej z największych na świecie platform klasy marketing automation oraz systemu APPmanago (appmanago.pl) służącego do automatyzacji w kanale mobilnym.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Osoby, które chcą rozwinąć swoją dotychczasową działalność handlową w internecie lub wprowadzić tradycyjne sklepy do rzeczywistości wirtualnej.

  • Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw,
  • Menadżerowie i pracownicy działów eCommerce,
  • Osoby zainteresowane problematyką eCommerce oraz poszerzeniem wiedzy z tego zakresu.

Semestr 1

  1. Biznes 4.0
  2. Modele i strategie e-commerce
  3. Zachowanie konsumenta online
  4. Budowa i zarządzanie relacjami z klientami online
  5. Planowanie strategiczne w e-commerce
  6. Design thinking w e-commerce
  7. Prawno-finansowe aspekty w e-commerce
  8. Zarządzanie projektami w e-commerce
  9. Projektowanie i programowanie serwisów e-commerce
  10. m-commerce

Semestr 2

  1. Controlling i Business Intelligence
  2. Automatyzacja marketingu
  3. Zarządzanie procesami, sprzedażą i logistyką
  4. Zarządzanie e-marketingiem
  5. Content i e-mail marketing
  6. Social media
  7. Seminarium
  8. Instrumenty finansowania transakcji handlowych w e-commerce (Trade Finance)

Wykłady, ćwiczenia, warsztaty, projekty

Organizator: Wydział Zarządzania

Sekretariat studiów: Aleksandra Twardowska

E-mail: km.wz@uni.lodz.pl

Tel.: 42 635 52 05

Uczestnik otrzymuje:

Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • wiedza na temat współczesnych założeń zarządzania w obszarze e-commerce i kierunków rozwoju,
  • wiedza na temat planowania strategicznego na potrzeby e-commerce, 
  • wiedza na temat zarządzania projektami i procesami sprzedażowymi, logistycznymi i marketingowymi
  • wiedza na temat projektowania i rozwoju serwisów internetowych
  • wiedza na temat m-biznesu, 
  • wiedza na temat myślenia projektowego, 
  • wiedza na temat analityki biznesowej, 
  • marketingu internetowego oraz social media 
  • wiedza na temat prawno-finansowych aspektów e-handlu. 

Umiejętności:

  • umiejętności posługiwania się metodami, technikami i narzędziami w obszarze e-commerce i promocji on-line,
  • umiejętności identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem projektami e-commerce i ich promocją.