7500,00 zł
4 paź 2025 - 30 cze 2026
Poznań

Digital Marketing

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

4 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Poznań

Czas trwania:

180 godz.

Cena:

7500,00 zł

Dodatkowe informacje
Kierownik Studiów: dr Jakub Jakubowski

Rekrutacja trwa od 1 czerwca br. do 30 września br.

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia Digital marketing są praktycznym kursem wykorzystywania w codziennej pracy różnych narzędzi obecnych w pracy e-marketera. Dadzą więc możliwość testowania i wykorzystania programów umożliwiających analizę danych (wyszukiwarki, social media), zarządzanie projektem, sklepem internetowym, bazami klientów, tworzenie stron www, projektów graficznych itp. Dodatkowo program obejmować będzie zajęcia poświęcone różnym kontekstom wykorzystywania tych narzędzi np. kwestii prawnych czy bezpieczeństwa danych.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są skierowane do wszystkich, którzy chcieliby uzupełnić swoją wiedzę z obszaru narzędzi digital. Zapraszamy więc osoby, które posiadają ogólną wiedzę na temat marketingu w sieci, ale chcą jednocześnie być na bieżąco i dostosowywać swoje umiejętności do zmieniającego się dynamicznie rynku.

Studia są więc skierowane do:

  • absolwentów studiów w zakresie marketingu/PR/studiów humanistycznych/społecznych;
  • specjalistów ds. marketingu;
  • kadry zarządzającej średniego szczebla;
  • właścicieli małych przedsiębiorstw;
  • pracowników agencji marketingowych i interaktywnych

  • Wstęp do digital marketingu
  • Zarządzanie produktem w środowisku internetowym
  • Podejście biznesowe w digital marketingu
  • Strategia marki w świecie digital
  • Prawo internetowe
  • Podstawy SEO i analityki internetowej
  • Neuromarketing i badania ilościowe w projektach digital
  • Analiza i optymalizacja skuteczności reklamy
  • Segmentacja rynku i analiza konkurencji online
  • E-commerce
  • Reklama internetowa (display, search, native, online video)
  • Internetowy PR
  • Precyzja i sztuczna inteligencja w digital marketingu
  • Marketing aplikacji mobilnych
  • Podstawy pracy copywritera
  • Warsztat komunikacji wizualnej
  • Podstawy projektowania w digital marketingu

Sekretariat Studiów Podyplomowych

mgr Karolina Doborowolska-Stasik 

e-mail: karolina.dobrowolska@amu.edu.pl

tel. 61 829 6521

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów

Wiedza:

Absolwent pozna:

  • Specyfika polskiego i międzynarodowego rynku współczesnych usług marketingowych
  • Narzędzia marketingowe i ich funkcje w obszarze digital
  • Prawidłowości związane z rozwiązaniami strategicznymi w marketingu
  • Sposoby prowadzenia badań i analiz we współczesnej praktyce marketingowej
  • Zasady tworzenia treści na potrzeby digital marketingu
  • Zagadnienia i przepisy w zakresie prawa internetowego

Umiejętności:

Absolwent będzie w stanie:

  • Przygotować projekt marketingowy i administrować nim
  • Przełożyć cele na działania w ramach aktywności marketingowej określonego podmiotu gospodarczego
  • Przygotować strategię marketingową w obszarze digital
  • Przeprowadzić analizę prawną określonego typu działalności marketingowej
  • Wykorzystać określone narzędzia badawcze i analityczne w ramach realizowanego projektu
  • Wykorzystać narzędzia marketingowe w obszarze e-commerce i reklamy internetowej
  • Tworzyć treści dostosowane do aktualnych standardów estetycznych i technicznych

Kompetencje społeczne:

Absolwent będzie gotowy do:

  • Pracy indywidualnej i grupowej na rzecz realizacji projektu
  • Konsultacji i krytycznej analizy w obszarze realizowanych działań marketingowych
  • Wykorzystywania wskazanych platform społecznościowych w celu konsultacji, pogłębiania wiedzy czy zbiorowego rozwiązywania problemów