7500,00聽z艂
4 pa藕 2025 - 30 cze 2026
Pozna艅

Digital Marketing

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

4 pa藕 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Pozna艅

Czas trwania:

180 godz.

Cena:

7500,00聽z艂

Dodatkowe informacje
Kierownik Studi贸w: dr Jakub Jakubowski

Rekrutacja trwa od 1 czerwca br. do 30 wrze艣nia br.

Pozosta艂e terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych termin贸w

Studia Digital marketing s膮 praktycznym kursem wykorzystywania w codziennej pracy r贸偶nych narz臋dzi obecnych w pracy e-marketera. Dadz膮 wi臋c mo偶liwo艣膰 testowania i wykorzystania program贸w umo偶liwiaj膮cych analiz臋 danych (wyszukiwarki, social media), zarz膮dzanie projektem, sklepem internetowym, bazami klient贸w, tworzenie stron www, projekt贸w graficznych itp. Dodatkowo program obejmowa膰 b臋dzie zaj臋cia po艣wi臋cone r贸偶nym kontekstom wykorzystywania tych narz臋dzi np. kwestii prawnych czy bezpiecze艅stwa danych.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia s膮 skierowane do wszystkich, kt贸rzy chcieliby uzupe艂ni膰 swoj膮 wiedz臋 z obszaru narz臋dzi digital. Zapraszamy wi臋c osoby, kt贸re posiadaj膮 og贸ln膮 wiedz臋 na temat marketingu w sieci, ale chc膮 jednocze艣nie by膰 na bie偶膮co i dostosowywa膰 swoje umiej臋tno艣ci do zmieniaj膮cego si臋 dynamicznie rynku.

Studia s膮 wi臋c skierowane do:

  • absolwent贸w studi贸w w zakresie marketingu/PR/studi贸w humanistycznych/spo艂ecznych;
  • specjalist贸w ds. marketingu;
  • kadry zarz膮dzaj膮cej 艣redniego szczebla;
  • w艂a艣cicieli ma艂ych przedsi臋biorstw;
  • pracownik贸w agencji marketingowych i interaktywnych

  • Wst臋p do digital marketingu
  • Zarz膮dzanie produktem w 艣rodowisku internetowym
  • Podej艣cie biznesowe w digital marketingu
  • Strategia marki w 艣wiecie digital
  • Prawo internetowe
  • Podstawy SEO i analityki internetowej
  • Neuromarketing i badania ilo艣ciowe w projektach digital
  • Analiza i optymalizacja skuteczno艣ci reklamy
  • Segmentacja rynku i analiza konkurencji online
  • E-commerce
  • Reklama internetowa (display, search, native, online video)
  • Internetowy PR
  • Precyzja i sztuczna inteligencja w digital marketingu
  • Marketing aplikacji mobilnych
  • Podstawy pracy copywritera
  • Warsztat komunikacji wizualnej
  • Podstawy projektowania w digital marketingu

Sekretariat Studi贸w Podyplomowych

mgr Karolina Doborowolska-Stasik 

e-mail: karolina.dobrowolska@amu.edu.pl

tel. 61 829 6521

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom uko艅czenia studi贸w

Wiedza:

Absolwent pozna:

  • Specyfika polskiego i mi臋dzynarodowego rynku wsp贸艂czesnych us艂ug marketingowych
  • Narz臋dzia marketingowe i ich funkcje w obszarze digital
  • Prawid艂owo艣ci zwi膮zane z rozwi膮zaniami strategicznymi w marketingu
  • Sposoby prowadzenia bada艅 i analiz we wsp贸艂czesnej praktyce marketingowej
  • Zasady tworzenia tre艣ci na potrzeby digital marketingu
  • Zagadnienia i przepisy w zakresie prawa internetowego

Umiej臋tno艣ci:

Absolwent b臋dzie w stanie:

  • Przygotowa膰 projekt marketingowy i administrowa膰 nim
  • Prze艂o偶y膰 cele na dzia艂ania w ramach aktywno艣ci marketingowej okre艣lonego podmiotu gospodarczego
  • Przygotowa膰 strategi臋 marketingow膮 w obszarze digital
  • Przeprowadzi膰 analiz臋 prawn膮 okre艣lonego typu dzia艂alno艣ci marketingowej
  • Wykorzysta膰 okre艣lone narz臋dzia badawcze i analityczne w ramach realizowanego projektu
  • Wykorzysta膰 narz臋dzia marketingowe w obszarze e-commerce i reklamy internetowej
  • Tworzy膰 tre艣ci dostosowane do aktualnych standard贸w estetycznych i technicznych

Kompetencje spo艂eczne:

Absolwent b臋dzie gotowy do:

  • Pracy indywidualnej i grupowej na rzecz realizacji projektu
  • Konsultacji i krytycznej analizy w obszarze realizowanych dzia艂a艅 marketingowych
  • Wykorzystywania wskazanych platform spo艂eczno艣ciowych w celu konsultacji, pog艂臋biania wiedzy czy zbiorowego rozwi膮zywania problem贸w