Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 26 cze 2025
Miejsce:
Warszawa
Cena:
7500,00 zł

Design i Kreatywność w Biznesie i Administracji Publicznej

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 26 cze 2025

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

180 godz.

Prowadzący:

KIEROWNIK STUDIÓW dr Andrzej Klimczuk

Dodatkowe informacjeStudia hybrydowe, odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu – w soboty i niedziele 8:00–15:00 lub 9:00–16:00.
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia Podyplomowe Design i Kreatywność w Biznesie i Administracji Publicznej przekazują wiedzę i umiejętności z zakresu wykorzystania nowoczesnych koncepcji i narzędzi rozwoju designu (wzornictwa) oraz kreatywności w przedsiębiorstwach, podmiotach publicznych i organizacjach pozarządowych.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia Podyplomowe Design i Kreatywność w Biznesie i Administracji Publicznej skierowane są do osób pragnących poszerzać swoją wiedzę oraz rozwijać umiejętności związane z ich dotychczasową działalnością i zaangażowaniem zawodowym, a w szczególności do:

  • menedżerów odpowiadających za różne obszary działalności kreatywnej i innowacyjnej w firmach, podmiotach sektora publicznego i organizacjach pozarządowych,
  • przyszłych menedżerów w sektorze usług i sektorach kreatywnych, 
  • przedstawicieli świata sztuki i kultury,
  • osób planujących działalność związaną z designem,
  • wszystkich tych, którzy chcą zrozumieć procesy związane z zastosowaniem myślenia kreatywnego, krytycznego i projektowego.
  • Procesy tworzenia i rozwoju nowych produktów i usług
  • Historia i trendy w rozwoju designu na świecie i w Polsce
  • Przywództwo i kierowanie interdyscyplinarnym, wielokulturowym i kreatywnym zespołem projektowym
  • Metody i narzędzia design thinking – definiowanie problemów oraz generowanie, prototypowanie i testowanie rozwiązań
  • Agile – zwinne metodyki zarządzania projektami
  • Techniki indywidualnego i zespołowego myślenia kreatywnego i krytycznego
  • Komunikacja, partycypacja i współprojektowanie w stosowaniu designu i kreatywności
  • Marketing i społeczna odpowiedzialność designu
  • Circular design – zastosowanie wzornictwa w gospodarce o obiegu zamkniętym
  • Prawne aspekty designu i kreatywności
  • Polityka publiczna w rozwoju i promocji polskiego designu
  • Seminarium projektowe
  • Warsztaty
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Wykłady

Sekretarz studiów:

mgr Anna Wanecka

tel.: +48 22 564 91 17

e-mail: awanec@sgh.waw.pl

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Znajomość nowoczesnych koncepcji i narzędzi rozwoju designu.
  • Zrozumienie procesów twórczych w biznesie i administracji.
  • Znajomość metod i narzędzi design thinking.
  • Wiedza o zwinnych metodykach zarządzania projektami.
  • Znajomość technik myślenia kreatywnego i krytycznego.
  • Wiedza o komunikacji i partycypacji w procesach projektowych.
  • Znajomość zasad marketingu i społecznej odpowiedzialności designu.
  • Znajomość regulacji prawnych dotyczących designu i kreatywności.
  • Wiedza o circular design i jego zastosowaniach.
  • Znajomość strategii polityki publicznej w rozwoju designu.

Umiejętności:

  • Stosowanie narzędzi myślenia projektowego.
  • Tworzenie i rozwijanie nowych produktów i usług.
  • Kierowanie interdyscyplinarnymi zespołami projektowymi.
  • Planowanie i prowadzenie sprintów projektowych Agile.
  • Generowanie i ocena kreatywnych pomysłów.
  • Wykorzystanie badań rynku do tworzenia innowacji.
  • Wdrażanie projektów wzorniczych i koncepcyjnych.
  • Komunikowanie zmian organizacyjnych związanych z designem.
  • Segmentacja rynku i tworzenie profili klientów.
  • Planowanie projektów zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach.
  • Kompetencje przywódcze w kontekście projektowym.
  • Umiejętność zarządzania konfliktem.
  • Umiejętność pracy z różnymi interesariuszami.
  • Zdolność do adaptacji w zmieniającym się środowisku.
  • Umiejętność wdrażania zmian organizacyjnych.
  • Kompetencje w zakresie komunikacji i partycypacji.
  • Świadomość etycznych aspektów designu.
  • Umiejętność zarządzania projektami z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju.
  • Zdolność do krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów.