Coaching mened偶erski. Nowoczesne narz臋dzie do rozwoju osobistego i zawodowego

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Celem studi贸w podyplomowych "Coaching mened偶erski" jest przygotowanie mened偶er贸w do skutecznego zarz膮dzania kompetencjami pracownik贸w w organizacji z wykorzystaniem coachingu. Program integruje wiedz臋 z psychologii i nauk o zarz膮dzaniu, aby rozwija膰 kompetencje mened偶erskie przydatne w funkcjonowaniu instytucji i przedsi臋biorstw. Kluczowe jest zrozumienie zachowa艅 ludzkich w organizacji, co stanowi podstaw臋 do rozwijania umiej臋tno艣ci coachingowych. Uczestnicy b臋d膮 膰wiczy膰 te umiej臋tno艣ci z licencjonowanymi trenerami w trakcie zaj臋膰 praktycznych, kt贸re obejmuj膮 m.in. warsztaty ustalania cel贸w, radzenia sobie ze stresem i rozwi膮zywania konflikt贸w interpersonalnych.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia s膮 skierowane przede wszystkim do absolwent贸w wy偶szych studi贸w magisterskich lub r贸wnorz臋dnych oraz do os贸b z wykszta艂ceniem wy偶szym na poziomie studi贸w pierwszego stopnia (licencjat lub r贸wnorz臋dny). Adresatami s膮 mened偶erowie oraz osoby zainteresowane rozwojem umiej臋tno艣ci w zakresie coachingu i zarz膮dzania w organizacjach.

  • Spo艂eczna psychologia poznawcza
  • Testy psychologiczne w ZZL
  • Zastosowanie podej艣cia psychodynamicznego w rozumieniu pracownika
  • Wykorzystanie narz臋dzi psychologii systemowej w programach rozwojowych
  • Przegl膮d metod i narz臋dzi rozwoju kompetencji pracownik贸w
  • Rozwi膮zywanie konflikt贸w w organizacji
  • Czym jest coaching?
  • Kontrakt w coachingu
  • Relacja coachingowa
  • Podstawowe umiej臋tno艣ci coacha
  • Narz臋dzia pracy coachingowej
  • Mentoring i style kierowania
  • Przeprowadzanie klienta przez zmiany
  • Coaching grupowy
  • Kim jest coach - rozw贸j zawodowy i etyka zawodowa?
  • Kultura organizacyjna - diagnoza i zmiana
  • Inteligencja emocjonalna w pracy mened偶era
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Asertywno艣膰
  • Zarz膮dzanie czasem
  • Identyfikacja i pomiar kompetencji, AC
  • Bariery w komunikacji
  • Przezwyci臋偶anie dysfunkcji pracy zespo艂owej
  • Konstruktywna krytyka i przekazywanie informacji zwrotnej
  • Model rozmowy coachingowej
  • Zaj臋cia superwizyjne
  • Sesje mentoringowe
  • Zaj臋cia odbywaj膮 si臋 w formule mieszanej: ok. 50% zaj臋膰 stacjonarnie w siedzibie uczelni i ok. 50% online (wideokonferencje z interakcj膮 synchroniczn膮).
  • Praktyczne 膰wiczenia z licencjonowanymi trenerami.
  • Warsztaty i symulacje dotycz膮ce ustalania cel贸w, zarz膮dzania stresem, rozwi膮zywania konflikt贸w oraz pracy zespo艂owej.

Obs艂uga administracyjna:

Centrum Edukacji Mened偶erskiej UEP

tel.: (61) 854 30 80; (61) 854 30 63

e-mail: grazyna.switala@ue.poznan.pl

Uczestnik otrzymuje:

Absolwent uzyskuje 艣wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, potwierdzaj膮ce nabycie wiedzy, umiej臋tno艣ci i kompetencji z zakresu coachingu mened偶erskiego. Uczestnicy zostaj膮 przygotowani do skutecznego stosowania technik coachingu w zarz膮dzaniu zasobami ludzkimi i rozwoju osobistym w organizacjach.

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 zasad i technik coachingu oraz mentoringu.
  • Wiedza z zakresu psychologii spo艂ecznej i systemowej.
  • Umiej臋tno艣膰 analizy kultury organizacyjnej.
  • Zrozumienie proces贸w zachodz膮cych w organizacjach.
  • Znajomo艣膰 narz臋dzi psychologicznych stosowanych w rozwoju pracownik贸w.
  • Wiedza na temat zarz膮dzania czasem i inteligencji emocjonalnej.
  • Rozumienie barier komunikacyjnych w organizacji.
  • Znajomo艣膰 metod diagnozy i pomiaru kompetencji pracownik贸w.
  • Umiej臋tno艣膰 identyfikacji problem贸w zwi膮zanych z dysfunkcjami pracy zespo艂owej.
  • Znajomo艣膰 zasad etyki zawodowej w coachingu.

Umiej臋tno艣ci:

  • Prowadzenie sesji coachingowych indywidualnych i grupowych.
  • Stosowanie narz臋dzi pracy coachingowej.
  • Umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania konflikt贸w w organizacji.
  • Przeprowadzanie pracownik贸w przez proces zmiany.
  • Ustalanie cel贸w w kontek艣cie rozwoju osobistego i zawodowego.
  • Zarz膮dzanie relacj膮 coachingow膮.
  • Przekazywanie konstruktywnej krytyki i informacji zwrotnej.
  • Radzenie sobie ze stresem i zarz膮dzanie stresem w organizacji.
  • Diagnozowanie i zmiana kultury organizacyjnej.
  • Organizacja i przeprowadzanie sesji superwizyjnych i mentoringowych.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Rozwijanie umiej臋tno艣ci komunikacji interpersonalnej.
  • Zdolno艣膰 do pracy zespo艂owej i budowania zespo艂u.
  • 艢wiadomo艣膰 etycznych aspekt贸w coachingu.
  • Zdolno艣膰 do radzenia sobie z presj膮 i stresuj膮cymi sytuacjami.
  • Umiej臋tno艣膰 negocjacji i zarz膮dzania konfliktem.
  • Kompetencje w zakresie motywowania pracownik贸w.
  • Empatia i umiej臋tno艣膰 budowania relacji z klientem.
  • Wysoka kultura osobista i odpowiedzialno艣膰 zawodowa.
  • Otwarto艣膰 na krytyk臋 i zdolno艣膰 do samodoskonalenia.
  • Umiej臋tno艣膰 pracy w zr贸偶nicowanym 艣rodowisku.