Akademia coachingu, mentoringu i facylitacji

Offer image
Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia mają na celu wyposażenie uczestników w wiedzę i narzędzia potrzebne do efektywnego prowadzenia procesów coachingowych i mentoringowych w biznesie oraz rozwijania umiejętności facylitacji. Program wspiera rozwój osobisty i zawodowy poprzez wzmocnienie umiejętności budowania relacji, poszerzenie perspektywy biznesowej i rozwojowej, oraz zwiększenie efektywności pracy indywidualnej i zespołowej.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są skierowane do osób chcących prowadzić procesy wspierające rozwój innych oraz umiejętnie facylitować pracę w projektach i zadaniach, w tym:

  • Trenerzy
  • Menedżerowie
  • Specjaliści HR
  • Profesjonalni facylitatorzy
  • Podstawy coachingu i mentoringu
  • Jak wykorzystać mentoring w pracy i w biznesie?
  • Zarządzanie czasem
  • Praktyka coachingu i mentoringu
  • Facylitacja Foundation – akredytowane szkolenie z egzaminem
  • Facylitacja – wykorzystanie narzędzi i modeli facylitatora w praktyce
  • Aspekty psychologiczne pracy rozwojowej i procesowej
  • Rozwój osobisty coacha, mentora, facylitatora
  • Budowanie wizerunku mentora/coacha/facylitatora
  • Zajęcia stacjonarne (na uczelni)
  • Zajęcia online (platforma MS Teams)
  • Zajęcia w formule hybrydowej

Koordynator: Agnieszka Manowska

Telefon: 71 36 80 452

E-mail: agnieszka.manowska@ue.wroc.pl

Uczestnik otrzymuje:

  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w języku polskim oraz odpis w języku angielskim.
  • Certyfikat Facylitacja Foundation.

Wiedza:

  • Znajomość podstaw coachingu i mentoringu.
  • Rozumienie procesów facylitacji oraz narzędzi i modeli facylitatora.
  • Znajomość psychologicznych aspektów pracy rozwojowej i procesowej.

Umiejętności:

  • Prowadzenie efektywnych procesów coachingowych i mentoringowych.
  • Facylitowanie pracy w projektach i zadaniach.
  • Rozwój osobisty oraz budowanie wizerunku mentora/coacha/facylitatora.

Kompetencje społeczne:

  • Budowanie relacji i wspieranie rozwoju osobistego oraz zawodowego innych osób.
  • Zwiększanie efektywności pracy zespołowej.