Administracja i zarządzanie dla kadry kierowniczej administracji publicznej

Offer image
Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia prowadzone wspólnie przez Wydział Prawa i Administracji UŁ i Wydział Zarządzania UŁ. Celem tych studiów jest pogłębienie wiedzy w zzakresie nowoczesnych form zarządzania w organizacjach sektora publicznego, finansowych aspektów funkcjonowania administracji publicznej, nadzoru, kontroli oraz odpowiedzialności w administracji publicznej.

Zasadniczym celem studiów pozostaje przygotowanie absolwenta do właściwego i kompetentnego pełnienia kierowniczych funkcji w administracji publicznej. Wymaga to skutecznego przekazania mu kompendium wiedzy w zakresie prawnych i finansowych aspektów działania tej administracji, a także nowoczesnych form zarządzania w organizacjach sektora publicznego. Istotnym celem kształcenia pozostaje także nabycie przez absolwenta umiejętności wykorzystania nabytej wiedzy do praktycznej analizy procesów i zjawisk społecznych, ekonomicznych i prawnych w kontekście zarządzania tymi organizacjami.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Absolwenci studiów co najmniej pierwszego stopnia.

MODUŁ 1 – ZAGADNIENIA WPROWADZAJACE

MODUŁ 2 – KONTROLA DZIAŁALNOSCI ADMINISTRACJI

MODUŁ 3 – WSPOŁPRACA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

MODUŁ 4 – FINANSE W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

MODUŁ 5 – SZCZEGOLNE ZAGADNIENIA PRAWNE W DZIAŁALNOSCI ADMINISTRACJI

MODUŁ 6 – PROCEDURY W ADMINISTRACJI

MODUŁ 7 – ZARZADZANIE W ADMINISTRACJI PUBLCZNEJ

MODUŁ 8 – NOWOCZESNE FORMY DZIAŁALNOSCI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

Wykłady, ćwiczenia, warsztaty, projekty

Organizator: Wydział Prawa i Administracji oraz Wydział Zarządzania

Kontakt dla kandydata

mgr  Katarzyna Godecka, mgr Katarzyna Kazulak-Łozak

tel. (42) 635 63 59

Uczestnik otrzymuje:

Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Pozostałe korzyści:

Zasadniczym celem studiów pozostaje przygotowanie absolwenta do właściwego i kompetentnego pełnienia kierowniczych funkcji w administracji publicznej. Wymaga to skutecznego przekazania mu kompendium wiedzy w zakresie prawnych i finansowych aspektów działania tej administracji, a także nowoczesnych form zarządzania w organizacjach sektora publicznego. Istotnym celem kształcenia pozostaje także nabycie przez absolwenta umiejętności wykorzystania nabytej wiedzy do praktycznej analizy procesów i zjawisk społecznych, ekonomicznych i prawnych w kontekście zarządzania tymi organizacjami.