Darmowe
Do ustalenia
Online

Zachowania konsumentów

Offer image
Wybrany termin:

Miejsce:

Online

Czas trwania:

30 godz.

Prowadzący:

Logo
Katarzyna Andruszkiewicz

Cena:

Darmowe

Kurs przygotowuje uczestników do pracy w zawodach związanych z obsługą klienta oraz w obszarze marketingu i reklamy. Uczestnicy poznają teoretyczne i praktyczne aspekty zachowań konsumentów, w tym czynniki wpływające na decyzje zakupowe, prawa konsumentów oraz specyfikę zachowań na różnych rynkach.

Celem kursu jest przyswojenie wiedzy o zachowaniach konsumentów oraz umiejętność analizowania wpływu czynników ekonomicznych, marketingowych, kulturowych i społecznych na decyzje konsumenckie.

Usługa:
Tutorial/Kurs video
Poziom:
Podstawowy
  • osoby zainteresowane tematyką zachowań konsumentów
  • pracownicy działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i reklamy
  • osoby chcące zwiększyć świadomość konsumencką
  • Moduł 1: Uwarunkowania decyzji konsumentów – podstawowe zagadnienia teoretyczne dotyczące zachowań konsumentów
  • Moduł 2: Kształtowanie postaw konsumentów – czynniki wpływające na zachowania konsumentów
  • Moduł 3: Prawa konsumentów – techniki i sposoby wpływu na kształtowanie zachowań konsumentów
  • Moduł 4: Zachowania konsumentów na rynkach usług – regulacje prawne dotyczące konsumenta

  • e-lekcje łączące wykład z ćwiczeniami praktycznymi
  • materiały teoretyczne w formie prezentacji lub wideo
  • zadania praktyczne utrwalające wiedzę
  • testy i kontrola bieżąca wiedzy

Kurs bezpłatny, dostępny na platformie navoica.pl. Konieczna rejestracja w serwisie.

Organizator Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie

Koniec kursu:

08 października 2026

Uczestnik otrzymuje:

certyfikat ukończenia kursu (bezpłatny) po uzyskaniu minimum 60% poprawnych odpowiedzi w teście

Wiedza:

  • teoretyczne podstawy zachowań konsumentów
  • determinanty decyzji konsumenckich
  • prawa konsumentów i regulacje prawne
  • czynniki wpływające na postawy konsumenckie
  • specyfika zachowań konsumentów na różnych rynkach

Umiejętności:

  • analiza zachowań konsumenckich w praktyce
  • ocena wpływu bodźców ekonomicznych, marketingowych i społecznych na decyzje konsumenckie
  • rozpoznawanie trendów konsumenckich
  • interpretacja zachowań różnych grup wiekowych konsumentów
  • stosowanie wiedzy w pracy zawodowej (obsługa klienta, marketing)

Kompetencje społeczne:

  • zwiększona świadomość konsumencka
  • podejmowanie bardziej świadomych decyzji zakupowych
  • krytyczne myślenie wobec przekazów medialnych
  • etyczne podejście do działań marketingowych
  • komunikacja i współpraca w pracy z klientem

Pozostałe korzyści:

  • przygotowanie do pracy w marketingu i obsłudze klienta
  • praktyczne zastosowanie teorii w codziennych sytuacjach
  • lepsze rozumienie zachowań konsumenckich i mechanizmów rynkowych
  • podniesienie poziomu świadomości konsumenckiej
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).